quote:Op maandag 6 december 2021 14:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga in een hoekje zitten huilen pozza eten
Ik probeerde effe, maar ik ben te domquote:Op maandag 6 december 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
He murp
kom je ook het pizzaspel spelen?
tuurlijkquote:Op maandag 6 december 2021 14:53 schreef murp het volgende:
[..]
Ik probeerde effe, maar ik ben te dom
quote:Op maandag 6 december 2021 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe dan geruit of gestreept?quote:Op maandag 6 december 2021 14:53 schreef murp het volgende:
[..]
Ik probeerde effen, maar ik ben te dom
quote:Op maandag 6 december 2021 17:01 schreef ToT het volgende:
Mannetje staat hier bij de kerstboom te springen omdat hij de piek er uit wil pakken!Hij kan er NÉT niet bij; hij moet eerst 2x zo lang worden en dan nog flink springen!
Mwah iets overdreven; als hij 2x zo lang is, kan hij toch wel zo bij de piek.quote:
Nee dat snap ik !quote:Op maandag 6 december 2021 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah iets overdreven; als hij 2x zo lang is, kan hij toch wel zo bij de piek.Maar met zijn 10 cm hoge sprongetjes lukt het in ieder geval niet!
Tot hij bedekt om op een stoel te klimmenquote:Op maandag 6 december 2021 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah iets overdreven; als hij 2x zo lang is, kan hij toch wel zo bij de piek.Maar met zijn 10 cm hoge sprongetjes lukt het in ieder geval niet!
quote:Op maandag 6 december 2021 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Tot hij bedekt om op een stoel te klimmen
Verbaasd dat hij 10000 keer op het internet staatquote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef ToT het volgende:
Echt. die wenkbrauwen ook!Wat doen ze daar zo hoog op z'n voorhoofd?
Alleen bij die bovenste foto, maar komt omdat ik zijn wenkbrauwen omhoog doetquote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef ToT het volgende:
Echt. die wenkbrauwen ook!Wat doen ze daar zo hoog op z'n voorhoofd?
Ow ik vind het juist bij die onderste foto juist opvallen!quote:Op maandag 6 december 2021 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen bij die bovenste foto, maar komt omdat ik zijn wenkbrauwen omhoog doet
Ja die bedoelde ik ookquote:Op maandag 6 december 2021 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik vind het juist bij die onderste foto juist opvallen!
Hij doet bij het maken van foto's zijn mond steeds zo open sinds de huisarts met een lampje naar z'n amandelen heeft zitten kijken!
Morgen naar de KNO-arts trouwens.
bolkquote:Op maandag 6 december 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Verbaasd dat hij 10000 keer op het internet staat
Meh, ik denk dat die dingen er uit zullen moeten. 4x per dag zo'n pufje helpt gelukkig wel wat, maar het is denk ik geen permanente oplossing. Maar we gaan zien wat de KNO-arts zegt. De amandelen zijn gelukkig wel wat kleiner dan voorheen, maar nog steeds VEEL te groot.quote:Op maandag 6 december 2021 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ook![]()
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, en of hij pufje toch vaker mag gebruiken
Poep hihihiquote:
Denk dat ze idd ook wel uitgehaald moeten worden, maar als dat nog een beetje kan uitstellen.. weet niet op welke leeftijd ze normaal uit gehaald worden als dat moetquote:Op maandag 6 december 2021 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat die dingen er uit zullen moeten. 4x per dag zo'n pufje helpt gelukkig wel wat, maar het is denk ik geen permanente oplossing. Maar we gaan zien wat de KNO-arts zegt. De amandelen zijn gelukkig wel wat kleiner dan voorheen, maar nog steeds VEEL te groot.
Ja de huisarts zei dat het nu wel een beetje vroeg is, maar toen ik zei dat ze bij mij op m'n 6e verwijderd waren, was dat "wel heel erg laat".quote:Op maandag 6 december 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ze idd ook wel uitgehaald moeten worden, maar als dat nog een beetje kan uitstellen.. weet niet op welke leeftijd ze normaal uit gehaald worden als dat moet
Dus 5 is de juiste leeftijd dusquote:Op maandag 6 december 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de huisarts zei dat het nu wel een beetje vroeg is, maar toen ik zei dat ze bij mij op m'n 6e verwijderd waren, was dat "wel heel erg laat".
4 denk ik eerder, want 3 was een beetje vroeg en 6 was wel heel erg laat.quote:Op maandag 6 december 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus 5 is de juiste leeftijd dus
quote:Op maandag 6 december 2021 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
4 denk ik eerder, want 3 was een beetje vroeg en 6 was wek heel erg laat.
4 is dichter bij wat minder extreem was.
Ik zou afwachten wat de kno arts zegt.. die staan er vaak heel anders in als de HA .quote:Op maandag 6 december 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de huisarts zei dat het nu wel een beetje vroeg is, maar toen ik zei dat ze bij mij op m'n 6e verwijderd waren, was dat "wel heel erg laat".
Precies!quote:Op maandag 6 december 2021 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou afwachten wat de kno arts zegt.. die staan er vaak heel anders in als de HA .
Misschien dat hij voorstelt om het zsm te doen
Zeker omdat hij er nu ook veel last van heeftquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 18:04 schreef ToT het volgende:
Ow, de kip is toch nog niet helemaal gaar.
quote:Op maandag 6 december 2021 18:05 schreef greysbones het volgende:
@:DerRabbit nog steeds op vakantie???
Waarom vraag je naar de bekende weg?quote:Op maandag 6 december 2021 18:05 schreef greysbones het volgende:
@:DerRabbit nog steeds op vakantie???
Och wat een straf nou weer zeg!quote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
door google eet ik vanavond pozza
Kut, ik mag wel opschieten met die ark!quote:Op maandag 6 december 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Beste bui komt er aan
[ afbeelding ]
Waarom quote je mijquote:Op maandag 6 december 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom vraag je naar de bekende weg?
Pozza spelquote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
door google eet ik vanavond pozza
Jij krijgt ook sneeuwquote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, ik mag wel opschieten met die ark!
Waarom niet. Je wil toch een discussie starten over een ban ?quote:
wat een leukertquote:Op maandag 6 december 2021 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kutkutkut, zijn de asielen nog open?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |