SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een klein beetje. Banger voor de onvoorspelbaarheid van de maatregelen en de duur daarvan.quote:![]()
[b]Op maandag 6 december 2021 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Voor de politieke besluiten daar omheen weel.Gelukkig is het FOK!-OMT het eens.quote:Op maandag 6 december 2021 13:00 schreef groenen het volgende:
[..]
Nee, wel voor persconferenties en maatregelen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ninja neef wuppie'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Kon slechterquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Valt nog wel mee voor een maandag.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Weet je wat dat voorkomt? Als mensen gewoon schrijven wat ze bedoelen.quote:Op maandag 6 december 2021 12:56 schreef miss_sly het volgende:
Kan het afgelopen zijn met allerlei kinderachtige opmerkingen en welles-nietes spelletjes?
Toch geen kleuters hier?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Lagere instroom op kliniekquote:.
Maar alsnog een flinke stijging van de bezetting door, jawel, lager gemelde uitstroom die waarschijnlijk weer ingehaald wordt later deze week.
![]()
Heb je daar bewijs voor dat ze dat willen?quote:Op maandag 6 december 2021 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien door de politiek veroorzaakte 2deling.
Dat is juist wat ze willen veroorzaken.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
20% hogere uitstroom en 20% lagere instroom dan vorige week. Dat is een gunstige trend.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Dat mag nooit de reden zijn om het maar niet te doen. Capaciteit vergroten, de vraag verkleinen, het systeem stroomlijnen etc. etc. 1G werkt tenminste.quote:Op maandag 6 december 2021 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat de capaciteit dat nooit aan kan.![]()
De uitstroom is hoger dan een week geleden.quote:Op maandag 6 december 2021 13:03 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Lagere instroom op kliniek.
Maar alsnog een flinke stijging van de bezetting door, jawel, lager gemelde uitstroom die waarschijnlijk weer ingehaald wordt later deze week.
En de bezetting is significant minder toegenomen dan vorige week.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Eens. Dat is niet altijd even gemakkelijk. Het biljft een medium met tekst en wat emoji's en daarmee moeten we het allemaal doen. Dus een beetje coulance als iemand iets misschien een tikje onhandig of onduidelijk heeft gepost is ook op zijn plaats.quote:Op maandag 6 december 2021 13:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Weet je wat dat voorkomt? Als mensen gewoon schrijven wat ze bedoelen.
En agree to disagree is ook altijd nog een optie. Voor iedereen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik ben echt woest he, op ons kabinet die nooit een beslissing durft te maken en maar blijft polderen 'want het virus en de zorg'. Maar intussen niks doen om 'het virus en de zorg' structureel op te lossen.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Eens. En dan helpt het als iemand ook gewoon zou toegeven 'oh, dan heb ik dat verkeerd verwoord, dat bedoelde ik er niet mee' i.p.v. 'hoezo lees je het precies zoals ik het heb opgeschreven'? Je kunt moeilijk mensen verwijten dat ze berichten lezen conform ze opgeschreven zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Dus een beetje coulance als iemand iets misschien een tikje onhandig of onduidelijk heeft gepost is ook op zijn plaats.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Als je daadwerkelijk woest bent, is het tijd om even een weekje Fok! (en het nieuws) te negerenquote:Op maandag 6 december 2021 13:06 schreef popje het volgende:
Ik ben echt woest he, op ons kabinet die nooit een beslissing durft te maken en maar blijft polderen 'want het virus en de zorg'. Maar intussen niks doen om 'het virus en de zorg' structureel op te lossen..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Is er in de afgelopen 2 weken een peiling gedaan naar 1G, 2G en vaccinatieplicht? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de bevolking ervan denkt.![]()
is niet te doen, dat gaat er echt niet komenquote:Op maandag 6 december 2021 13:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat mag nooit de reden zijn om het maar niet te doen. Capaciteit vergroten, de vraag verkleinen, het systeem stroomlijnen etc. etc. 1G werkt tenminste.![]()
Dit was half november.quote:Op maandag 6 december 2021 13:07 schreef Jojoke het volgende:
Is er in de afgelopen 2 weken een peiling gedaan naar 1G, 2G en vaccinatieplicht? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de bevolking ervan denkt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Zoiets gaat altijd twee kanten op.quote:Op maandag 6 december 2021 13:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Eens. En dan helpt het als iemand ook gewoon zou toegeven 'oh, dan heb ik dat verkeerd verwoord, dat bedoelde ik er niet mee' i.p.v. 'hoezo lees je het precies zoals ik het heb opgeschreven'? Je kunt moeilijk mensen verwijten dat ze berichten lezen conform ze opgeschreven zijn.
Soms staat het er gewoon heel duidelijk en wordt het alsnog verkeerd gelezen. Dat kan dan ook te maken hebben met de persoon die het bericht leest natuurlijk. Dan kan er ook worden toegegeven dat er een bericht verkeerd gelezen is.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2021 13:10:10 ]![]()
Dat is dus het punt, op maandag is die uitstroom soms willekeurig vanwege administratieve redenen. Dat is alleen op maandag zo, dus maandagen met elkaar vergelijken wat betreft uitstroom is zinloos.quote:Op maandag 6 december 2021 13:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De uitstroom is hoger dan een week geleden.
En de bezetting is significant minder toegenomen dan vorige week.![]()
![]()
Sja, dat is wel wat er gaat gebeuren natuurlijk, Q1 kan je vergeten in de cultuur en evenementensector.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Waarom richt je je woede op het kabinet in plaats van de Kamer?quote:Op maandag 6 december 2021 13:06 schreef popje het volgende:
Ik ben echt woest he, op ons kabinet die nooit een beslissing durft te maken en maar blijft polderen 'want het virus en de zorg'. Maar intussen niks doen om 'het virus en de zorg' structureel op te lossen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: