abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 december 2021 @ 23:35:18 #1
432997 Ven1972
Man met humor
pi_202490754
1.400 Nederlanders moeten Duitse disco verlaten na niet naleven maatregelen

De Duitse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een discotheek in Schüttorf gesloten, omdat er niet gehandhaafd werd op de coronamaatregelen. De 2.000 aanwezigen, waaronder 1.400 Nederlanders, werden verzocht de discotheek te verlaten, meldt de politie.

Agenten in burger constateerden dat aanwezigen in de discotheek onder meer geen mondkapjes droegen. Rond 05.00 uur hadden alle gasten de discotheek verlaten. De afsluiting verliep volgens de politie zonder noemenswaardige incidenten.

Schüttorf ligt in het noordwesten van Duitsland in de buurt van de grens met Nederland, op ongeveer 30 kilometer afstand van Enschede.
Bron: NU.nl
Link: https://www.nu.nl/coronav(...)=#coral_talk_wrapper

Onverantwoord en ongelofelijk wat de Nederlandse jongeren doet! Zeker kan ik me aan andere kant voorstellen dat ze graag willen, echter kan dat niet vanwege corona. Het is vrij duidelijk dat de jeugd en jongeren lak hebben aan de maatregelen, dat is ook een tijdje zo. Ik heb ook wel eens gedacht dat ze zoiets kunnen doen vanwege de vroege sluiting van Nederlandse horeca door de maatregelen. Echter gaan ook Nederlandse jongeren ook stappen in België waar ook geen maatregelen kent voor de Belgische horeca.

Logisch gezien willen jongeren en jeugd ook normaal doen, dat begrijp ik ook wel, maar ze moeten ook aan de maatregelen houden, ook in Duitsland en hier in Nederland. Dus overal.

Kijk, de coronapandemie zorgt ook voor rare fratsen zoals we nog nooit van te voren gekend hebben zowel eerder in het weekend in Amsterdam een café, waar van Van Haga de eigenaar is, de maatregelen negeerde om wat langer open bleef na 17.00 uur. En het blijft echt niet bij deze incident, maar volgt nadrukkelijk meer in komende weken. Ik denk dat mensen zoals Baudet of Van Haga wel vaak een nieuwe actie kan bedenken wat ook voor omzeilen van de maatregelen kan zorgen, zowel bijvoorbeeld een demonstratie zonder 1,5 meter afstand of zoiets.

Ook wil ik hier op reageren dat het volk zeer verdeeld is over de maatregelen, vaccinatie en coronabeleid van het kabinet, dat was ook zeer duidelijk vanaf het begin van een pandemie. Dat verandert echt niet, zeker blijft dat ook zo komende tijd. Ook zie ik een paar mensen zonder mondkapjes lopen in openbare ruimtes in de appartementencomplex. De saamhorigheid is veel minder dan in het begin van de pandemie. Het is ook duidelijk dat veel mensen vertrouwen hebben verloren in het kabinet vanwege rare en onduidelijke coronabeleid. Daarom krijg je ook deze fratsen wat het ook te maken heeft met egoïsme, ik ik ik-mentaliteit en lappen inderdaad veel regels aan de laars. Mijn opa van mijn moederskant zei altijd van: wie wil niet luisteren, moet zich maar voelen wat het is.

Ook volgen ze ook vaak geen adviezen op om wat heel belangrijk is voor hun eigen gezondheid, maar het is dan wel eigen verantwoordelijkheid wet ook kan gebeuren met hun eigen gezondheid. Er wordt ook vaak gezegd van dat je altijd bij je zelf moet wijzen om goed voorbeeld aan anderen te geven om elkaar zo veel mogelijk te helpen als het nodig is. Begin altijd bij je zelf en doe het ook voor anderen, wordt ook altijd op gehamerd, maar dat begrijpen veel mensen niet... Ze doen maar wat ze graag willen, leven leven leven zonder aan de regels te houden. Het Coronavirus gaat nooit meer weg, zal ook bij ons altijd blijven, later als veel mildere verkoudheidsvirus. Ze beseffen echt niet wat ook voor langere termijn betekent als corona nog blijft door razen in hele wereld, ook in Nederland.
Humor, serieus en vrolijk!
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 23:46:29 #2
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202490953
Nou, als ik naar mijn buurjongen en meisje kijk dan gaan ze gewoon op vrijdag en zaterdag de hort op. Waarheen weet ik niet, vermoedelijk houdt men in huiselijke of besloten kring maar ze blijven bepaald niet thuis.

Maar goed, dat is N=1 en geen bewijs voor wat dan ook, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202491040
Ze spreken af in het park of bij elkaar thuis. Er is niets veranderd tegenover vroeger hoor, maak je geen illusies ;)
(Als het onder de radar blijft is het veilig, toch?)
Cindy De Vuyst
  zondag 5 december 2021 @ 23:57:36 #4
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202491123
Gewoon feesten toch, je bent maar een keer jong tenslotte.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 6 december 2021 @ 00:13:31 #5
432997 Ven1972
Man met humor
pi_202491320
Ik begrijp jullie wel, maar zeker begrijp ik jongeren ook wel goed dat ze graag willen stappen en feesten... Inderdaad geef ik ze ook groot gelijk dat ze graag willen genieten van hun jonge leven.... je bent maar een keer jong in je leven, dat is ook de realiteit. Echter zijn wij ook mensen met een wil waar een weg is, zeker moet het ook mogelijk zijn om te feesten in de pandemie.

Een leven zonder risico bestaat echt niet, geloof me. Je kan ook besmet raken op het feest, kan allemaal.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_202491443
Kan er niet mee zitten. En áls je er echt mee zit en zorgen maakt om corona, voer dan maar een vaccinatieplicht in.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_202491522
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef StarmanFR het volgende:
Kan er niet mee zitten. En áls je er echt mee zit en zorgen maakt om corona, voer dan maar een vaccinatieplicht in.
Want?
Vaccineren is de heilige graal ofzo?
Cindy De Vuyst
  maandag 6 december 2021 @ 00:35:53 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202491559
Heel veel masturberen
Laffe huichelaar
pi_202491714
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:31 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Want?
Vaccineren is de heilige graal ofzo?
ja die illusie is er nog steeds.
Plaats hier uw advertentie
  maandag 6 december 2021 @ 01:15:37 #10
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202491722
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:35 schreef timmmmm het volgende:
Heel veel masturberen
Klopt.

En daar stop je mee als je 25 bent.

Per direct.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202500012
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:31 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Want?
Vaccineren is de heilige graal ofzo?
In Portugal is de situatie nog steeds beter dan hier.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_202500451
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:47 schreef StarmanFR het volgende:

[..]
In Portugal is de situatie nog steeds beter dan hier.
in Afrika is het nog beter dan Portugal. dat heeft dan zeker niks met vaccins te maken?
Plaats hier uw advertentie
pi_202500511
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
in Afrika is het nog beter dan Portugal. dat heeft dan zeker niks met vaccins te maken?
Portugal met heel Afrika willen vergelijken. :')_____!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202500549
quote:
2s.gif Op maandag 6 december 2021 18:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Portugal met heel Afrika willen vergelijken. :')_____!
Maar Nederland met Portugal vergelijken kan wel? of Nederland met China? lekker cherry picken toch.
Plaats hier uw advertentie
pi_202500580
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Maar Nederland met Portugal vergelijken kan wel? of Nederland met China? lekker cherry picken toch.
Zullen we ook terug gaan in de tijd zoals in Afrika waar mensen niet veel ouder worden dan 50 jaar. of toch niet?
Want ja, met 50% jongeren is het nogal wiedes dat covid daar geen groot probleem is.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_202500582
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Maar Nederland met Portugal vergelijken kan wel? of Nederland met China? lekker cherry picken toch.
Dat lijkt me om een heleboel redenen al een stuk realistischer ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202500609
Ik geef ze groot gelijk
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_202500610
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:27 schreef StarmanFR het volgende:

[..]
Zullen we ook terug gaan in de tijd zoals in Afrika waar mensen niet veel ouder worden dan 50 jaar. of toch niet?
Want ja, met 50% jongeren is het nogal wiedes dat covid daar geen groot probleem is.
laten we maar meteen stoppen met jongeren te vaccineren dan.
Plaats hier uw advertentie
pi_202500624
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
laten we maar meteen stoppen met jongeren te vaccineren dan.
Ok, of je bedoeld laat die ouderen maar dood gaan?
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_202500654
Sowieso, wat verstaat men onder "Afrika"? Het hele, nogal diverse, continent op zichzelf? Of enkel Mauritanië of Gabon, Egypte of Tanzania?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202500755
quote:
5s.gif Op maandag 6 december 2021 18:31 schreef xpompompomx het volgende:
Sowieso, wat verstaat men onder "Afrika"? Het hele, nogal diverse, continent op zichzelf? Of enkel Mauritanië of Gabon, Egypte of Tanzania?
waarom zou men het diverse grote continent genaamd Afrika niet bedoelen als men het heeft over Afrika?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202500781
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:29 schreef StarmanFR het volgende:

[..]
Ok, of je bedoeld laat die ouderen maar dood gaan?
vaccineren voorkomt geen besmetting.
Plaats hier uw advertentie
pi_202500789
Zuipketen / bij mensen thuis zijn.

Ze gaan echt niet de hele avond bij mams/paps op de bank zitten.
pi_202500791
In de oorlog kon je ook moeilijk feesten en die mensen hebben het ook gewoon overleefd.
pi_202501376
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:44 schreef Confetti het volgende:
In de oorlog kon je ook moeilijk feesten en die mensen hebben het ook gewoon overleefd.
en na de oorlog was er een militaire dienstplicht, dus waarom nu geen vaccinatieplicht?
Wie liep toen te janken over 'vrijheid', of was dat doen noodzakelijk?
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')