SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik weet nog hoe raar ik aangekeken werd bij de Gamma toen ik in december 2019 wat mondkapjes in ging slaan voor de zekerheid.quote:Op zondag 5 december 2021 23:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maakt wel veel duidelijk.
Je zou maar december 2019 in een coma geraakt zijn en er nu uit komen, dat je op straat rondloopt en denkt: Wat doen al die malloten toch met mondkapjes, afstand en wat is dat 'corona'?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Serieus was je er zo vroeg bij?quote:Op zondag 5 december 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe raar ik aangekeken werd bij de Gamma toen ik in december 2019 wat mondkapjes in ging slaan voor de zekerheid.![]()
Ik kan best degene geweest zijn die je raar aankeek danquote:Op zondag 5 december 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe raar ik aangekeken werd bij de Gamma toen ik in december 2019 wat mondkapjes in ging slaan voor de zekerheid.![]()
![]()
Het was wel duidelijk toen dat het helemaal niet goed ging met dat virus.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat Beatrix een zoutoplossing toegediend zou hebben gekregen ipv een echt vaccin hoort precies waarbij?quote:Op zondag 5 december 2021 23:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Joh, weet je otto. Je moet hedentendage een fijne bullshit filter hebben. Dat volk vind ik gewoon geen woord waardig want als je de illuminatie er bij betrekt, ben je gewoon een paar stappen te ver weg.
Ook als je dat allemaal er bij betrekt om iemand in een whataboutism hoekje te drukken om je punt te willen maken.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Wie weet was het zonder vaccins nog veel hoger. We weten het niet dus ook wel wat pretentieus om hier 'zoals we inmiddels wel weten' te zeggen.quote:Op zondag 5 december 2021 23:11 schreef Anton91 het volgende:
Niet omdat iemand ongevaccineerd is, want zoals we inmiddels wel weten beschermt het vaccin zeker niet zo goed als we hadden gehoopt tegen transmissie en dat blijkt ook wel uit de dagelijkse hoeveelheid nieuwe besmettingen.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Huh???quote:Op zondag 5 december 2021 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat Beatrix een zoutoplossing toegediend zou hebben gekregen ipv een echt vaccin hoort precies waarbij?
Omnibus in omnibus.
Ik baal nu wel dat ik die gratis zelftesten destijds niet heb genomen.
Heb begrepen hier dat je daar nu grof geld voor zou kunnen krijgen.
Ben wel benieuwd naar bepaalde studies over een jaartje of tien (of langer/korter).
Het is in elk geval heel fascineert om mee te maken. Het virus lacht Maple Street uit
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Als ik dat zo lees dan weet ik niet of ik daar straks dan beter van slaapquote:Op zondag 5 december 2021 23:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe jezelf een groot plezier en lees gisteren even terug.
Haha wat.... Ik begrijp die schoonouders ineens een stuk beter.quote:Op zondag 5 december 2021 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twinkle20 in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2366 Beterschap Beatrix'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik heb eerder gedacht: Huh, hoe kan Beatrix al een booster hebben gehad? Dat is ook raar.quote:Op zondag 5 december 2021 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat Beatrix een zoutoplossing toegediend zou hebben gekregen ipv een echt vaccin hoort precies waarbij?![]()
Toch zeker 2,50 de stukquote:Op zondag 5 december 2021 23:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik baal nu wel dat ik die gratis zelftesten destijds niet heb genomen.
Heb begrepen hier dat je daar nu grof geld voor zou kunnen krijgen..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hoezo? Kwetsbaren moesten zich toch afschermen, zodat de rest door kan gaan met 'gewoon leven'?quote:Op zondag 5 december 2021 23:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gaat niet perse om de zorg capaciteit maar gevoel van (schijn)veiligheid. Die grootouders zijn echt niet perse veiliger als de (klein)kinderen gevaccineerd zijn. Dan hadden ze gewoon redelijk duidelijk moeten zijn vanaf het begin dat ze bij elk contact willen dat iedereen getest worden. Niet omdat iemand ongevaccineerd is, want zoals we inmiddels wel weten beschermt het vaccin zeker niet zo goed als we hadden gehoopt tegen transmissie en dat blijkt ook wel uit de dagelijkse hoeveelheid nieuwe besmettingen.
Het lijkt mij overigens volstrekt terecht als die kwetsbaren, die zich dus afschermen, een negatieve test vragen van bezoekers.
'Moederhart' en 'Vrouwen voor vrijheid' enzo staan dat immers ook voor."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Tuurlijk wel. Waarschijnlijk zelfs nog steeds met een glimlach wakker ook!quote:Op zondag 5 december 2021 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees dan weet ik niet of ik daar straks dan beter van slaap![]()
![]()
![]()
Ik mis wel de echte pareltjes.. Ik heb maar wasmiddel en blikvoer ingeslagen voor woensdag.quote:Op zondag 5 december 2021 23:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarschijnlijk zelfs nog steeds met een glimlach wakker ook!![]()
![]()
Dat had je snel in de smiezen dan! Ik dacht zelfs in februari nog dat het wel los zou lopenquote:Op zondag 5 december 2021 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk toen dat het helemaal niet goed ging met dat virus.![]()
![]()
"tekort aan zelftests"quote:Op zondag 5 december 2021 23:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Technisch is dat wel mogelijk ja.![]()
die had ik dan weer gemist...quote:Op zondag 5 december 2021 23:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik mis wel de echte pareltjes.. Ik heb maar wasmiddel en blikvoer ingeslagen voor woensdag.Omnibus in omnibus.
Het bekende argument van de pro-mondkapjes fantastenquote:Op zondag 5 december 2021 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie weet was het zonder vaccins nog veel hoger. We weten het niet dus ook wel wat pretentieus om hier 'zoals we inmiddels wel weten' te zeggen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: