abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:51:30 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202510273
Je geeft in de OP aan dat kritiek ook welkom is.

Dan zou het puur een 'post hier je cv' moeten zijn. En verder geen op/aanmerkingen.
pi_202517145
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Je geeft in de OP aan dat kritiek ook welkom is.

Dan zou het puur een 'post hier je cv' moeten zijn. En verder geen op/aanmerkingen.
Maar als alle andere zinnen en posts er juist over gaan dat het erom gaat dat je je C.V. toont als het wat uniek is.. heb je dan niet het idee dat ondanks dat zinnetje je je dan meer daarop zou moeten richten? Bedoel mensen pakken hier dat ene zinnetje er blijkbaar alleen maar uit inderdaad, jij ook, en gaan daarop reageren. Maar dat is toch eigenlijk compleet gestoord als je gewoon kan lezen dat de kern van een topic iets compleet anders is..

Dan zit je gewoon 1 zinnetje eruit te halen om maar negatief te kunnen reageren en niet ontopic bij te dragen.
  woensdag 8 december 2021 @ 08:45:17 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202521082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:12 schreef Phoenyx-God het volgende:

Maar als alle andere zinnen en posts er juist over gaan dat het erom gaat dat je je C.V. toont als het wat uniek is.. heb je dan niet het idee dat ondanks dat zinnetje je je dan meer daarop zou moeten richten? Bedoel mensen pakken hier dat ene zinnetje er blijkbaar alleen maar uit inderdaad, jij ook, en gaan daarop reageren. Maar dat is toch eigenlijk compleet gestoord als je gewoon kan lezen dat de kern van een topic iets compleet anders is..

Dan zit je gewoon 1 zinnetje eruit te halen om maar negatief te kunnen reageren en niet ontopic bij te dragen.
Het is ontopic, ivm dat het staat in de OP.
Begrijp wel wat je bedoelt, maar je CV aanpassen, uploaden etc, is gewoon veel werk. Daar heeft niet iedereen zin in. Ik ook niet, want daarbij valt de mijnes gewoon onder 'standaard'. Dus weinig nut om te doen.
Dan is reageren op iets, wat ook toegestaan is volgens de OP een stuk makkelijker. Niet perse om negatief te zijn.
  woensdag 8 december 2021 @ 11:20:49 #79
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_202523161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:37 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Ja dat is toch prima, ik werk zelf niet graag bij een bedrijf dat op basis van wat icoontjes iemand afwijst dus ja :P Is ook een soort van filtering voor mijzelf, mag best wel wat mijzelf kunnen zijn.

Begrijp alleen niet zozeer waarom iedereen erop reageert met 'ik zou je niet aannemen' terwijl dat helemaal niet het idee van het topic is maar okeee... juist dat mensen wat laten zien als ze iets speciaals hebben.. goed of fout.. feedback is niet nodig verder want de mensen met zo'n C.V. redden zich in het algemeen wel prima van wat ik heb gezien :P Ook al strookt dat niet met de reacties hier nee maar ja
Jij wilde je CV laten zien wat je er speciaal en bijzonder aan was.
En het enige dat ik aangeef is dat ik je op basis van hoe bijzonder hij is, ik je niet zou aannemen.

Niet alleen dat, maar ik geef je ook eerste hand tips waar ik als recruiter naar kijk en wat afleidt.

Maar goed, je had al door dat meer mensen jouw opmaak niet kunnen waarderen, anders had je hem niet weggehaald.

Ik hoop dat je een bedrijf vind dat bij je past en beseft hoe speciaal je bent.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')