quote:
Op dinsdag 7 december 2021 13:37 schreef Phoenyx-God het volgende:[..]
Ja dat is toch prima, ik werk zelf niet graag bij een bedrijf dat op basis van wat icoontjes iemand afwijst dus ja

Is ook een soort van filtering voor mijzelf, mag best wel wat mijzelf kunnen zijn.
Begrijp alleen niet zozeer waarom iedereen erop reageert met 'ik zou je niet aannemen' terwijl dat helemaal niet het idee van het topic is maar okeee... juist dat mensen wat laten zien als ze iets speciaals hebben.. goed of fout.. feedback is niet nodig verder want de mensen met zo'n C.V. redden zich in het algemeen wel prima van wat ik heb gezien

Ook al strookt dat niet met de reacties hier nee maar ja
Jij wilde je CV laten zien wat je er speciaal en bijzonder aan was.
En het enige dat ik aangeef is dat ik je op basis van hoe bijzonder hij is, ik je niet zou aannemen.
Niet alleen dat, maar ik geef je ook eerste hand tips waar ik als recruiter naar kijk en wat afleidt.
Maar goed, je had al door dat meer mensen jouw opmaak niet kunnen waarderen, anders had je hem niet weggehaald.
Ik hoop dat je een bedrijf vind dat bij je past en beseft hoe speciaal je bent.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"