abonnement Unibet Coolblue
pi_202491336
Ik heb ook nog nooit een cv gemaakt. Bel altijd de installateur.
pi_202491343
quote:
16s.gif Op maandag 6 december 2021 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je mist een woordje ouwe pikkebaas

Vond je het geen leuk grapje dat je best mod kon worden na een rechtenstudie dat je zo venijnig doet? :o
Welk woord mis ik? Grapje valt te waarderen ;) Ik zou zeggen dat je voor 80% van de rechtenstudenten gelijk hebt.
pi_202491361
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:14 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]
Welk woord mis ik? Grapje valt te waarderen ;) Ik zou zeggen dat je voor 80% van de rechtenstudenten gelijk hebt.
Serieus


Dus inderdaad wel eens voor school en een stage maar goed
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202491646
Ik heb in mijn cv een foto van mij samen met mijn kat. :P
pi_202491654
Waar ik werk zal dit een no-no zijn. De meeste CVs die ik zie zijn ouderwets qua lay-out. Soms zie ik ook mooiere varianten, maar nooit zo schreeuwerig als dit en tot nu toe heeft inhoud altijd gewonnen van vorm.

De pictogrammen storen mij enorm. De meest irritante zijn al genoemd: doggy, zon en megafoon. Maar breder gezien - ik vind dat een pictogram niets toevoegt als je toch eronder moet lezen wat dat moet voorstellen.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_202491672
ik vind je cv overigens niet leuk en de comic sans onder de cv's.

Doet pijn aan mijn ogen.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 december 2021 @ 06:21:59 #32
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202491979
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 23:54 schreef einzeinz het volgende:
Trouwens 'spelen'. Als je het vluchtig bekijkt (en dat doet een werkgever in eerste instantie). Dan zou je bij dat icoon denken dat er doggy genomen wordt. Maar kan ook als spelen gezien worden ;) .

Wie ziet dat ook?
Dit zie ik ook :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202492141
Niet mijn ding, misschien in de ICT branche wat gebruikelijker (creatieve CV’s)
pi_202492218
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
En dan niet de werkervaring :P Maar de opmaak, een idee wat je had en uitgevoerd hebt. TS start wel om het idee duidelijk te maken, privé informatie weggehaald en dan hou je dit over wat ik wel leuk gevonden vind van mijzelf:

[ afbeelding ]

Laten we elkaar helpen om ons C.V. extra te laten opvallen op deze manier. Kritiek is natuurlijk ook welkom maar hou het lief O+ :*
Als ik zo'n CV tegenkom, dan bekijk ik hem niet eens.

Ik zoek namelijk mensen die wel serieus met hun vak bezig zijn.

Je weet namelijk dat mensen die zo'n CV maken dit om een reden doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2021 08:09:17 ]
pi_202492231
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Bedankt voor je feedback :) Wil je ook je eigen aangepaste C.V. tonen zodat anderen daar ook wat aan kunnen hebben? :) Het gaat naar mijn idee er vooral om om ideeën te krijgen voor je eigen C.V. aan de hand van mensen met andere C.V.'s zoals die van jou :)
Ik ga mijn cv niet openbaar zetten, aangezien ik geen tekening ervan heb gemaakt is het niet echt boeiend ook. :)

Dit het idee



Al heb ik nog een korte inleiding boven mijn werkervaring sta waarin ik uitleg wat mijn drive is en dat ik een interessante combinatie van ervaring heb. Beetje verkopen natuurlijk.
:)

Owja, mijn functies heb ik ook verder uitgeschreven, regel of 5-6

[ Bericht 2% gewijzigd door Filosoofert op 06-12-2021 08:10:22 ]
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_202492251
quote:
4s.gif Op maandag 6 december 2021 07:59 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Als ik zo'n CV tegenkom, dan bekijk ik hem niet eens.

Ik zoek namelijk mensen die wel serieus met hun vak bezig zijn.
Ik heb ooit een (domme) uitstap gemaakt naar recruiter, voor een half jaar.

Je wilt niet weten wat voor rare dingen mensen doen "om op te vallen" :')

Hoe meer kleurtjes en tekeningen hoe minder geschikt leek het vaak.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_202492286
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:07 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ik heb ooit een (domme) uitstap gemaakt naar recruiter, voor een half jaar.

Je wilt niet weten wat voor rare dingen mensen doen "om op te vallen" :')

Hoe meer kleurtjes en tekeningen hoe minder geschikt leek het vaak.
Een goed gevuld met relevante werkervaring CV valt al vanzelf op.

Tip aan TS: laat een professional een CV maken voor je. Kost je misschien wat, maar die investering heb je er serieus snel uit.
pi_202492327
Maar waarom zo’n design?
Als web designer maak je dan toch een mooi php cv?

Ik heb bijv. Mijn cv toentertijd gemaakt in Django(python). Veel positieve reacties op gehad toen. Ook dat het uniek was. Ligt er wel aan waar je op solliciteert natuurlijk
pi_202492789
Sorry dat ik het zeg maar het ziet er niet professioneel uit, eerder kinderachtig. Ook dat je vaardigheden niet zelf kunt omschrijven vind ik een groot gemis.
Ik zou denken door de knullige layout (icoontjes niet in dezelfde stijl en kleur) en weinig zelfreflectie dat je een 16 jarige scholier bent die op een bijbaan in de supermarkt solliciteert.
pi_202492824
Enige cv die ik heb hangt op zolder :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_202493201
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 08:19 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar waarom zo’n design?
Als web designer maak je dan toch een mooi php cv?

Ik heb bijv. Mijn cv toentertijd gemaakt in Django(python). Veel positieve reacties op gehad toen. Ook dat het uniek was. Ligt er wel aan waar je op solliciteert natuurlijk
De meeste designers zijn geen developers (en andersom).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202493302
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 08:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ik ga mijn cv niet openbaar zetten, aangezien ik geen tekening ervan heb gemaakt is het niet echt boeiend ook. :)

Dit het idee

[ afbeelding ]

Al heb ik nog een korte inleiding boven mijn werkervaring sta waarin ik uitleg wat mijn drive is en dat ik een interessante combinatie van ervaring heb. Beetje verkopen natuurlijk.
:)

Owja, mijn functies heb ik ook verder uitgeschreven, regel of 5-6
Bij mij ook zo.
Cindy De Vuyst
pi_202493330
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 09:41 schreef baskick het volgende:

[..]
De meeste designers zijn geen developers (en andersom).
Meeste idd niet. Dat is ook weer waar. Maar phoenix kan dat wel.
Gewoon beetje effort en moeite in stoppen
Dit wat er nu staat ziet eruit als een template van 1 of ander marketing website vind ik
pi_202493344
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 08:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ik ga mijn cv niet openbaar zetten, aangezien ik geen tekening ervan heb gemaakt is het niet echt boeiend ook. :)

Dit het idee

[ afbeelding ]

Al heb ik nog een korte inleiding boven mijn werkervaring sta waarin ik uitleg wat mijn drive is en dat ik een interessante combinatie van ervaring heb. Beetje verkopen natuurlijk.
:)

Owja, mijn functies heb ik ook verder uitgeschreven, regel of 5-6
Ik denk zelf dat dat nog het belangrijkst is aan een cv: overzichtelijk en relevant zijn, dus genoeg informatie bieden maar ook niet te veel. De 5-6 regels per functie vind ik erg veel; dat zou ik niet bij alle functies doen.

De meest gemaakte fout in de cv's die ik tegenkom is dan ook dat ze niet overzichtelijk en relevant zijn. Als iemand solliciteert naar een onderzoeksfunctie, dan wil ik weten wat voor onderzoekservaring iemand heeft. Je verwacht dan bijvoorbeeld een opsomming van analysevaardigheden of een lijst met publicaties. Als die informatie niet wordt gegeven, ga je er maar vanuit dat iemand die ervaring niet heeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202493395
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 09:06 schreef MisChrartin het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar het ziet er niet professioneel uit, eerder kinderachtig. Ook dat je vaardigheden niet zelf kunt omschrijven vind ik een groot gemis.
Ik zou denken door de knullige layout (icoontjes niet in dezelfde stijl en kleur) en weinig zelfreflectie dat je een 16 jarige scholier bent die op een bijbaan in de supermarkt solliciteert.
Laat me raden: eigenschappen als tactisch en empathisch komen niet op je cv voor?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202494250
Ik solliciteerde bij een "groen" bedrijf. Heb één hoek van het CV, een lichtgroene uitstraling geeven en een foto van mezelf poserend voor een groene struik in de tuin, geplaatst.

Verder gewone opsomming van kennis, kunde en opleidingen.

Aangenomen, mede o.b.v. CV-lay-out.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 6 december 2021 @ 12:05:41 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202495244
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 10:51 schreef blomke het volgende:
Ik solliciteerde bij een "groen" bedrijf. Heb één hoek van het CV, een lichtgroene uitstraling geeven en een foto van mezelf poserend voor een groene struik in de tuin, geplaatst.

Verder gewone opsomming van kennis, kunde en opleidingen.

Aangenomen, mede o.b.v. CV-lay-out.
Dergelijke, niet perse erg opvallende zaken kunnen onbewust idd helpen.
pi_202496062
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 09:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Laat me raden: eigenschappen als tactisch en empathisch komen niet op je cv voor?
Jawel hoor, maar waarom zou ik nu tactisch moeten zijn.
TS kent me niet en ik hoef niet aardig gevonden te worden en dit is wel zo duidelijk. Je kunt me niet verkeerd begrijpen in ieder geval.
Of bedoelde je tactvol ipv tactisch?

Of is dat ook weer niet tactvol genoeg om dat zo te vragen aan je?
pi_202496400
Ik heb mijn C.V. als een soort van Infographic gemaakt :)

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 6 december 2021 @ 13:28:01 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202496437
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:
Ik heb mijn C.V. als een soort van Infographic gemaakt :)

[ afbeelding ]
En hoe heb je Fok uitgebeeld?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')