Dit ja, vond zijn reactie ook wel echt heel heftig voor wat uiteindelijk een spel is. Daar kwamen wel wat persoonlijke issues naar boven.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets minder dan nu heb ik 't idee
Vond t bij die Tim wel echt persoonlijk.
Bij de verrader (naam kwijt) vond ik t part of the game.
En ik vond t nu ook eerder hard op hard gaan aan de ronde tafel.
Maar sure, als je gaat huilen dat t je pijn doet dat je niet op je woord wordt geloofd, in een spel wat gaat om liegen en bedriegen... ja dan zit je zelf ook wel een beetje in de knoop. Misschien moeten ze beter screenen vooraf
Heel vermoeiende gozer, die kan echt zijn klep niet houden.quote:
Het is slim om nu wel iemand van het groepje wat niet in de wapenkamer is geweest te vermoorden. Dan heb je maar twee opties.quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef Magica het volgende:
Het brein van de verraders is er nu wel uit![]()
Ligt het aan mij of is shelley of ellen eruit stemmen helemaal niet slimEllen slaat helemaal nergens op
Of henk en romana worden nog meer verdacht. (Als je Jay eruit flikkert)quote:Op zondag 19 december 2021 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is slim om nu wel iemand van het groepje wat niet in de wapenkamer is geweest te vermoorden. Dan heb je maar twee opties.
Dat is ook wel zo.quote:Op zondag 19 december 2021 21:19 schreef Magica het volgende:
[..]
Of henk en romana worden nog meer verdacht. (Als je Jay eruit flikkert)
Het is een goede voor t spel, want hij denkt altijd al in achterdocht en complotten. Maar vind hem ook geen fijne tv om naar te kijken. Wat een enorm aanwezig persoon.quote:Op maandag 20 december 2021 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk die Jay, die maakt de show naar de klote met zijn hysterische gedoe. Wat een staatsidioot is dat. Jammer dat Thijs er uit is. Niet zo slim, nu nog maar 2 verraders in het spel, en dan weer die Jay er in laten...hoe dom kun je zijn!
Laten we het hopenquote:Op zondag 26 december 2021 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week Jay, moge duidelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |