Renate rijdt niet meerquote:Op zondag 5 december 2021 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kan Groenewold prima; bovendien kan zij ook gewoon de sprint winnen.
Een kans, of in ieder geval een belangrijke toevoeging op de kans van MS1, op een medaille in plaats van veldvulling als Marrit Fluddurus ofzo. Ik zou het wel weten.quote:Op zondag 5 december 2021 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Renate rijdt niet meer
Maar ik bedoel dat ik liever niet MS2 in matrix hoog zou willen zetten zodat het ten koste gaat van een andere plek op individuele afstand
Of ze met elkaar op de OS wilden rijden, want tijdens het WK bleken het toch geen vriendinnen te zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik miste het even, wat zei/vroeg hij?
Pijnlijke foutquote:Op zondag 5 december 2021 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Renate rijdt niet meer
Maar ik bedoel dat ik liever niet MS2 in matrix hoog zou willen zetten zodat het ten koste gaat van een andere plek op individuele afstand
Ook weer niet zo laag nee.quote:Op zondag 5 december 2021 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een kans, of in ieder geval een belangrijke toevoeging op de kans van MS1, op een medaille in plaats van veldvulling als Marrit Fluddurus ofzo. Ik zou het wel weten.
Wereldrecordrit half missen en de tijd niet in beeldquote:Op zondag 5 december 2021 23:10 schreef Pino112 het volgende:
WR-show gewoon grotendeels gemist
Service he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |