Vraagje: wat zit er in een Perzische frittata?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:42 schreef 1inamelon het volgende:
Za: bloemkool-preistamppot met mascarpone en rookworst
Zo: teriyaki speklapjes met rijst, sugar snaps en paddenstoelen
Ma: quinoa met broccoli, doperwten, limabonen en feta
Di: Flammkuchen
Wo: pannenkoeken
Do: Perzische frittata met brood
Vrij: schnitzel, patat, ijsbergsla
Héél veel verse kruiden vooral. Ik had een recept uit de Wereldse Bakplaat, maar dit lijkt er wel op https://www.culy.nl/inspi(...)-veel-verse-kruiden/.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:38 schreef Smallish het volgende:
[..]
Vraagje: wat zit er in een Perzische frittata?
Okay, thanks. Dat gaat voor mij wel een puntje worden ja. Niet meer dingen meenemen dan ik nodig heb.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:44 schreef Sorella het volgende:
Ik duik in mijn kookboeken of kijk op internet op kooksites of de allerhande/boodschappen. Ik heb ook een paar apps maar daar kijk ik eigenlijk nooit op, ik vind het via de computer makkelijker
Sinds een paar weken ga ik niet meer uit van de aanbiedingen want dan ben ik geneigd om ook dingen te kopen die ik helemaal niet nodig heb.
Deze week ook niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:32 schreef Lonaa het volgende:
Zaterdag: broodje kebab met salade
Zondag: kalfsrolletjes, gepofte aardappel, broccoli, tonnato saus
Maandag: champignonsoep met kaas tosti
Dinsdag: quiche Lorraine met veldsla
Woensdag: gnocchi, pesto, garnalen
Donderdag: couscous, haring, bietjes, appel
Vrijdag: kaasschnitzel, patat, broccoli.
En ja, vorige week ging niet helemaal zoals gepland.
Dat geldt voor iedereen wel denk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay, thanks. Dat gaat voor mij wel een puntje worden ja. Niet meer dingen meenemen dan ik nodig heb.
Ik kijk in de reclamefolders van winkels waar ik toch al heen ga, wat er in de aanbieding is van dingen die ik vaker koop. En of ik het een goede prijs vindt. Dus bijv verse broccoli in de aanbieding, dan komt er die week - vrij snel na het halen van de boodschappen - broccoli op het menu. Dingen uit pot of diepvries eten we aan het eind van de week.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:32 schreef capricia het volgende:
Dus ik wil jullie vragen: maak je die weekmenu's aan de hand van reclame-folders of apps? En zo ja, welke app gebruik je daarvoor?
Laat je je leiden door wat er in de aanbieding is?
Nog nooit van gehoord en even gegoogled, ziet er lekker uit!quote:
Prima week hoor. okonamiyaki is erg lekker ja! En makkelijk, goedkoop en gezond.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord en even gegoogled, ziet er lekker uit!
Hier gewoon saaie pot![]()
Do: zilvervliesrijst met kip, wokgroente en woksausje
Vr: preistamppot met rundersaucijs
Za: pompoensoep, broodje vegan kroketburger met salade
Zo: rösti, boontjes, hamburger
Ma: pasta met gehakt en tomatensaus met groente
Di: kipburger, gebakken aardappels, broccoli
Wo: gnocchi met chipolataworst en linzen
Do: spitskool, gekookte aardappels en kipsate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |