Waarom schakelt hij terug terwijl MAX remt voor hem?quote:Op zondag 5 december 2021 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie echt absoluut niet in hoe Hamilton schuldig is aan die aanrijding.
Die gaat yoch niet bewust zn voorvleugel naar de haantjes rijdwn
Jawel dat gaan ze onderzoekenquote:Op zondag 5 december 2021 20:31 schreef Evenstar het volgende:
Max geeft 3x een plek terug, krijgt straf, en Lewis rijdt vol op hem en daar hoor je niks van ...
Hamilton moet GOAT wordenquote:Op zondag 5 december 2021 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
De FIA verneukt hier gewoon de race. Max had gewoon fair kunnen winnen hier
Omdat hij de hele race al duidelijk de snelste auto heeft.quote:Op zondag 5 december 2021 20:31 schreef Zwansen het volgende:
Waarom loopt Lewis zo makkelijk uit nu?
Mazepin kampioenquote:Op zondag 5 december 2021 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Als het zo blijft en ze volgende race elkaar eraf rijden, wat dan?
Daarom ook belachelijk om dat na de race pas te bekijken.quote:Op zondag 5 december 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me riskant om voor FL te gaan, wie weet krijgt HAM na race nog +10 sec.
Dan krijgt VER 10 strafpunten en is HAM kampioen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Als het zo blijft en ze volgende race elkaar eraf rijden, wat dan?
Echt walgelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 20:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een jurysport is dit geworden zeg
En hoe kan Lewis er dan NOG tegen aanriiden als hij ook minder snel gaat?quote:Op zondag 5 december 2021 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom schakelt hij terug terwijl MAX remt voor hem?
Max reed gewoon idioot langzaam. Nergens voor nodig. En daarom krijgt HAM geen straf.quote:Op zondag 5 december 2021 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: Ik zie echt absoluut niet in hoe Hamilton schuldig is aan die aanrijding. Die gaat yoch niet bewust zn voorvleugel naar de haantjes rijdwn
![]()
Lol tuurlijk nietquote:Op zondag 5 december 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me riskant om voor FL te gaan, wie weet krijgt HAM na race nog +10 sec.
Dit dus.quote:Op zondag 5 december 2021 20:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een jurysport is dit geworden zeg
Schiet je weinig mee op. Volgende race moet je gewoon voor Hamilton eindigen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
Max straks naar binnen voor snelste ronde, en dan krijgt Hamilton alsnog de 10s nadat Max naar binnen is gegaan.
Nee 19s is te weinigquote:Op zondag 5 december 2021 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
Max straks naar binnen voor snelste ronde, en dan krijgt Hamilton alsnog de 10s nadat Max naar binnen is gegaan.
Nog één race dan met pensioen gelukkigquote:Op zondag 5 december 2021 20:33 schreef Caland het volgende:
Ook dit mist Mol weer met zijn gratis pit
Je hebt -5, debiel
naar linksquote:Op zondag 5 december 2021 20:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max reed gewoon idioot langzaam. Nergens voor nodig. En daarom krijgt HAM geen straf.
Wat een debielquote:Op zondag 5 december 2021 20:33 schreef Caland het volgende:
Ook dit mist Mol weer met zijn gratis pit
Je hebt -5, debiel
Ik ook niet.quote:
Lewis wist nog van niks.quote:Op zondag 5 december 2021 20:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max reed gewoon idioot langzaam. Nergens voor nodig. En daarom krijgt HAM geen straf.
Boeit niet,dan blijft Hamilton alsnog 1quote:Op zondag 5 december 2021 20:34 schreef -XOR- het volgende:
Ik neem aan dat RBR gokt op 5 sec voor HAM na protest.
Had hij denk ik welquote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Schrale troost: Verstappen had nooit gewonnen
Bring them home zal wel finish betekenen danquote:
Dit is weer een raketmotortje.quote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Zoals we eigenlijk al een paar weken geleden hadden voorspeld.quote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft ook +5.quote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
HAM krijgt straks +5 seconden als MAX er 6 seconden achter zit let op![]()
Ligt inmiddels in een ambulance na een hartaanval.quote:
Met dank aan falende stewards, corrupte FIA en een Hamilton die niks snapt.quote:Op zondag 5 december 2021 20:34 schreef TAV74 het volgende:
Gewoon ook niets doen met dat moment van Lewis ook. Schiet mij maar lek hoor.
Kampioenschap is beslist, ik ben er wel klaar mee zo.
Nee joh zijn bandjes zijn echt helemaal doodquote:
Hahaaha goeiequote:Op zondag 5 december 2021 20:36 schreef D_A het volgende:
Kan Hammie niet alsnog straf krijgen voor die aanrijding?
alleen als er een incident noted is. wat niet het geval is meen ikquote:Op zondag 5 december 2021 20:36 schreef D_A het volgende:
Maakt niet uit. Hamilton heeft straks genoeg marge.quote:Op zondag 5 december 2021 20:36 schreef D_A het volgende:
Nee.quote:Op zondag 5 december 2021 20:36 schreef D_A het volgende:
kanquote:Op zondag 5 december 2021 20:36 schreef D_A het volgende:
minimaal!quote:Op zondag 5 december 2021 20:36 schreef D_A het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 5 december 2021 20:37 schreef Schnitzels het volgende:
Ik ben hier zo klaar mee, hoe een Hamilton overal mee wegkomt. En kosten wat het kost die 8e moet krijgen. Tyfus nepsport
Het deed mij een beetje denken aan DC vs MS op Spa. Maar dat was nog in de regen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lewis wist nog van niks.
Die verwacht dat nooit dus denkt mss aan anderen dingen. VSC?
Max minderde nog 1x flink snelheid terwijl Lewis er achter zat.
Dss dus niet slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |