Gewoon.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mooie opwarmer van Sociedad.
Laat ik het zo zeggen... Als ik Slot was, zou ik weinig twijfels hebben over m'n standaard 11...quote:
Wilde net zeggen. Lang niet gek als je kijkt wie er spelen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Mij valt het juist erg mee hoe kut het is als ik eerlijk ben. Al kunnen die Israëliërs er echt helemaal niks van.
Wow... En ik maar denken dat ik er totaal geen verstand, noch zicht op, had... Wow...quote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dit het beste elftal van dit seizoen
einderlijk de creatieve spelers in actie dan die debiele hardlopers zoals toornstra en linssen
Mij valt het niet mee tot nu toe. Ik vind het vrij duidelijk te zien dat de B-keus er weinig van kan. Spelers als Bannis..Diemers.. dat is KKD niveauquote:Op donderdag 9 december 2021 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Mij valt het juist erg mee hoe kut het is als ik eerlijk ben. Al kunnen die Israëliërs er echt helemaal niks van.
Ook niet onder reden natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... En ik maar denken dat ik er totaal geen verstand, noch zicht op, had... Wow...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |