Wilde net zeggen. Lang niet gek als je kijkt wie er spelen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Mij valt het juist erg mee hoe kut het is als ik eerlijk ben. Al kunnen die Israëliërs er echt helemaal niks van.
Wow... En ik maar denken dat ik er totaal geen verstand, noch zicht op, had... Wow...quote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dit het beste elftal van dit seizoen
einderlijk de creatieve spelers in actie dan die debiele hardlopers zoals toornstra en linssen
Mij valt het niet mee tot nu toe. Ik vind het vrij duidelijk te zien dat de B-keus er weinig van kan. Spelers als Bannis..Diemers.. dat is KKD niveauquote:Op donderdag 9 december 2021 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Mij valt het juist erg mee hoe kut het is als ik eerlijk ben. Al kunnen die Israëliërs er echt helemaal niks van.
Ook niet onder reden natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... En ik maar denken dat ik er totaal geen verstand, noch zicht op, had... Wow...
Na '40-'45 was dat onvermijdelijk maar nu?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:24 schreef H.FR het volgende:
Spelen die Joden ook met hun b-keuze eigenlijk?
Announce Diallo.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef Haringkop het volgende:
Nelson is wel de Engelse Narsingh hè
Wellicht omdat het een linksbuiten isquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom laat slot nelsen linksbuiten spelen?????
trainers zijn zo dom
laat hem spelen op de rechtsbuiten plek.......daar hebben we nu problemen
En als ik RRijnmond mag geloven, de enige beschikbare voor vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht omdat het een linksbuiten is
En dan? Malacia in de basis?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom Pedersen speelt. Had dan met twee linkspoten centraal gespeeld
hij is toch gewoon rechtsbenigquote:Op donderdag 9 december 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht omdat het een linksbuiten is
Wie linksback dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom Pedersen speelt. Had dan met twee linkspoten centraal gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |