quote:Op zondag 5 december 2021 15:05 schreef Za het volgende:
Zijn de HOEREN alweer open mensuh?
Waar blijft de taart van Lenny?
Liggen de IC's nog steeds vol met die achterlijke wappies? Zorg ontzegguh aan deze mensuh!
Ik ga de cijfers vast vieren met wat hitsige honten:
[ afbeelding ]
😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Waarom prefereer je echter dat het recht op onderwijs van die kinderen onder druk komt te staan wat in feite in grote mate voorkomen kan worden door wat te toornen aan het recht op lichamelijke integriteit door bijvoorbeeld elke 30+'er een vaccinatie te geven (behalve diegenen bij wie het medisch onverstandig is)?quote:Op zondag 5 december 2021 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een scholensluiting, als blijkt dat daar ontzettend veel virusoverdracht is. Of dat wenselijk is vanuit andere oogpunten, is weer een andere vraag.
Een restaurant een uur eerder sluiten, wegwerpkapjes bij de Gamma en dat soort dingen is gepruts achter de komma.
Is de effectiviteit van het vaccin in twijfel trekken voor gezonde jonge mensen middels feitelijke oversterfte statistieken dan okay voor jou?quote:Op zondag 5 december 2021 15:06 schreef crystal_meth het volgende:
Wie een wetenschappelijk onderbouwde reden heeft om te weigeren is geen anti-vaxxer.
Volgens mij is Za een beetje dronkenquote:Op zondag 5 december 2021 15:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Poging tot conformeren?![]()
Kleine correctie (noem het maar een detail), maar de taart komt van Dick he?!
Maar die andere hont is leukerquote:Op zondag 5 december 2021 15:05 schreef Za het volgende:
Zijn de HOEREN alweer open mensuh?
Waar blijft de taart van Lenny?
Liggen de IC's nog steeds vol met die achterlijke wappies? Zorg ontzegguh aan deze mensuh!
Ik ga de cijfers vast vieren met wat hitsige honten:
[ afbeelding ]
😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Ik gooi het op gefrustreerd.quote:Op zondag 5 december 2021 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Volgens mij is Za een beetje dronken
Wat heeft oversterfte ermee te maken?quote:Op zondag 5 december 2021 15:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is de effectiviteit van het vaccin in twijfel trekken voor gezonde jonge mensen middels feitelijke oversterfte statistieken dan okay voor jou?
Ik zie daar eerlijk gezegd niet de info waar ik naar zoek, maar misschien kun je me helpen en zeggen waar het staat?quote:Op zondag 5 december 2021 13:03 schreef Molo het volgende:
[..]
https://lci.rivm.nl/draai(...)en-medisch-onderzoek
Met wat precies? Vaccins?quote:
Ja, waarom zou je naar de oversterftecijfers kijken bij het overwegen of je een vaccin wil of niet? Het is toch niet zo dat als de kans om te sterven aan covid klein is, zo'n vaccin verder geen zin heeft ofzo?quote:
Je kunt doorklikken naar een bestand met stroomschema wanneer je wat kunt en mag doen. BCO zit gewoon in het pakket wat je gedwongen mag doen. Mits proportioneel bij de infectieziekte.quote:Op zondag 5 december 2021 15:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zie daar eerlijk gezegd niet de info waar ik naar zoek, maar misschien kun je me helpen en zeggen waar het staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |