Juist wanneer je dingen een keer van een afstandje bekijkt, ga je dingen zien.quote:
idd het kan te confronterend zijn als je in Nederland woont.quote:Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Juist wanneer je dingen een keer van een afstandje bekijkt, ga je dingen zien.
Dus qua jouw: next
hopen, naartoe werken? ik denk dat niemand hier zin in heeft.quote:Op zondag 5 december 2021 01:03 schreef Document1 het volgende:
Hierop hopen of zelfs actief naar toe proberen te werken door het verspreiden van desinformatie.Wees maar trots op jullie zelf Wappies. Voss is straks de eerste die het Binnenhof bestormd.
Beetje schreeuwerig nepnieuws lezen vanaf je terrasje in Genua maakt je geen kenner van de Nederlandse zaken.quote:Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lulkoek. De beste stuurlui staan aan wal, placht men in zo'n geval te zeggen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die Wappies doen het voorbereidend werk voor Putin maar hebben hun ogen veel te ver open staan om dat te zien.quote:Op zondag 5 december 2021 01:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hopen, naartoe werken? ik denk dat niemand hier zin in heeft.
Dit klopt.quote:Maar het ernstigste teken van de naderende ineenstorting van het ooit schijnbaar zo volmaakte en probleemloze Nederland is de toegenomen polarisatie van de samenleving. Deze tekent zich al langer af rond culturele thema’s als nationale identiteit en tradities en rond de klimaat- en stikstofcrisis,
Ilja vindt vooral zichzelf en zijn woonplaats belangrijk en weet verder nergens van.quote:Op zondag 5 december 2021 01:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
idd het kan te confronterend zijn als je in Nederland woont.
Putin? waar heb je het over. BNW is verderop.quote:Op zondag 5 december 2021 01:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die Wappies doen het voorbereidend werk voor Putin maar hebben hun ogen veel te ver open staan om dat te zien.
Te confronterend dat je je laat leiden door Putins stromannetjes?quote:Op zondag 5 december 2021 01:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Putin? waar heb je het over. BNW is verderop.
Beetje zoals die andere klootzak Arnon Grunbergquote:Op zondag 5 december 2021 01:07 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ilja vindt vooral zichzelf en zijn woonplaats belangrijk en weet verder nergens van.
Precies. Ik ga liever Netflixen. Mij niet bellen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:08 schreef Beathoven het volgende:
Contouren voor een burgeroorlog nog wel.![]()
Als je een land hebt waar de halfautomaten naast de kachel staan wellicht.
Misschien vergeet Ilja voor de aardigheid ook dat één kamp dan zal moeten strijden tegen een groep die het aan zn achterste zal roesten of mensen de barricades opgaat of niet. Dus die hele tweede strijdende partij ontbreekt.
klopt, en ik kijk net zo lief Netflix met anti-vaxxers.quote:Op zondag 5 december 2021 01:11 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Precies. Ik ga liever Netflixen. Mij niet bellen.
genoeg mensen in Nederland die ook kritiek hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 01:23 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik word een beetje moe van die man...
Lekker in Genua veilig achter je VPNetje de boel bekritiseren, Chapeau hoor! Kom prikken dan.
Kwam HP de Zijk kliks tekort?
Inderdaad. En terecht. Wat maakt deze 'analyse' zo bijzonder? Hij klaagt met mooie woorden, maar echte redenen /oplossingen noemt hij niet. Het land is 'verscheurd'.quote:Op zondag 5 december 2021 01:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
genoeg mensen in Nederland die ook kritiek hebben.
De enige hoop voor Nederland is een radicale trendbreuk. Het coronabeleid kan geen dag langer worden toevertrouwd aan deze demissionaire regering. De onderhandelingen voor een nieuwe coalitie dienen te worden gestaakt. Nieuwe verkiezingen zijn de enige optie.quote:Op zondag 5 december 2021 01:33 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Inderdaad. En terecht. Wat maakt deze 'analyse' zo bijzonder? Hij klaagt met mooie woorden, maar echte redenen /oplossingen noemt hij niet. Het land is 'verscheurd'.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die NL een burgeroorlog toewensen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hopen, naartoe werken? ik denk dat niemand hier zin in heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |