SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, zijn wie je wilt is helemaal niet eenvoudig. Dan moet je weten wie je zijn wilt en dan moet dat ook nog kunnen!quote:Op zondag 5 december 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Doe het gewoon, dat slappe gedoe steeds. Dit is jouw tijd, iedereen kan zijn wie die wil
Ik ben echt geen Mengele, maar hier vind ik iets vanquote:Op zondag 5 december 2021 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer documentaire gezien van zo'n meisje, die had twee zwakzinnige ouders waar ze voor moest zorgen en die vond het leven zo zwaar dat ze op haar 26e zelfmoord pleegde, was nog een mooie vrouw ook nog
Ja wacht heb een improv filmpje wat wel kan op een zaterdagavondquote:
Rammstein is wel leuk andersquote:Op zondag 5 december 2021 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net per se mijn definitie van gezellig
Ja kreeg daar ook een naar smaakje van in mijn mond.quote:Op zondag 5 december 2021 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt geen Mengele, maar hier vind ik iets van
Nick Cavequote:Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Lucifer anders draait als DJ?
Dit soort walgelijke dingen natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmm, ik doe m'n best.quote:Op zondag 5 december 2021 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij daar ook heel goed in.
Ja, nee.. dat beweerde ik ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat is geen karma, dat is gewoon pech. Want het is niet alsof dat kind dat zich op een of andere manier over zich heeft afgeroepen.
Beetje het vraagstuk over abortus als blijkt dat het kindje wat mankeert. Zo worden ziektes uitgeroeid maar het is net alsof mensen met down of wat voor aandoening dan ook geen recht op leven meer hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zondag 5 december 2021 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen heet dansen en huppelen op Rammstein?
We butter the bread with butter.quote:Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn voorbeeld is het juist andersom.quote:Op zondag 5 december 2021 00:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje het vraagstuk over abortus als blijkt dat het kindje wat mankeert. Zo worden ziektes uitgeroeid maar het is net alsof mensen met down of wat voor aandoening dan ook geen recht op leven meer hebben.
Topband.quote:Op zondag 5 december 2021 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We butter the bread with butter.
Nee die hebben wat extra's gekregen!quote:Op zondag 5 december 2021 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Karma! Je bent vast vergeten de caafs iets lekkers te geven voor Sinterklaas.
Lol, je kent hetquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit soort walgelijke dingen natuurlijk
Nee recht op een leven. Hun eigen leven.quote:Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of bedoel je met recht op leven: een baby ?
Tobi is de vocale helft van WBTBWBquote:
Oh zo, ja die vruchtwaterpunctie.. ik vind dat altijd wel een aparte test.quote:Op zondag 5 december 2021 00:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee recht op een leven. Hun eigen leven.
Je recht dat beide ouders geen syndroom van Down hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 00:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee recht op een leven. Hun eigen leven.
Nee huppelenquote:
Blije caafs! Dan moet je maar denken dat het nog veel erger was geweest als je bed malfunction ergens midden in de nacht was opgetreden.quote:Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die hebben wat extra's gekregen!
dradquote:Op zondag 5 december 2021 00:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke filmpje staat op mn ipad en ipad is leegeven wachten
Kinderen van zwakbegaafden vinden zelf dat die geen kinderen mogen krijgen. Dat is eigenlijk humaner.quote:Op zondag 5 december 2021 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op zondag 5 december 2021 00:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kinderen van zwakbegaafden vinden zelf dat die geen kinderen mogen krijgen. Dat is eigenlijk humaner.
https://www.trouw.nl/cs-b71be149
Zoggi zeker?quote:Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Internetverbinding klapt er ineens uit
Gr Gr vanaf 4g
Misschien is het de avond maar die stem klinkt even irritant zegquote:
KPN?quote:Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr Gr vanaf 4g
ripquote:Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr Gr vanaf 4g
4GeverBlackEyedquote:Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr Gr vanaf 4g
Prinses op de erwt.quote:Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien is het de avond maar die stem klinkt even irritant zeg
Nee die is nog steeds liefquote:Op zondag 5 december 2021 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De neushoornbaby?
Of was het alleen leuk toen die nog in de buik zat?
Ben je een machtige zeekoe met de complete oceaan als leefwereld zit je in zo'n klein goor aquarium.quote:Op zondag 5 december 2021 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die is nog steeds lief![]()
Ze hebben alleen de stream vervangen naar baby zeekoe en die is niet zo spannend![]()
quote:Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een machtige zeekoe met de complete oceaan als leefwereld zit je in zo'n klein goor aquarium.
Interessant artikelquote:Op zondag 5 december 2021 00:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kinderen van zwakbegaafden vinden zelf dat die geen kinderen mogen krijgen. Dat is eigenlijk humaner.
https://www.trouw.nl/cs-b71be149
Zoggiquote:
Ik heb net een halve kip en een patatje besteldquote:Op zondag 5 december 2021 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het al 1.00 geweest ineens
Hetzelfde als met dolfijnen en orka's. Die beesten zijn daar veel te intelligent voorquote:Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een machtige zeekoe met de complete oceaan als leefwereld zit je in zo'n klein goor aquarium.
Brabantse nachten zijn lang, Brabantse nachten zijn lang,quote:Op zondag 5 december 2021 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het al 1.00 geweest ineens
Ja eh.. eet smakelijk voor straks ?quote:Op zondag 5 december 2021 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb net een halve kip en een patatje besteld
quote:Op zondag 5 december 2021 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hetzelfde als met dolfijnen en orka's. Die beesten zijn daar veel te intelligent voor
Dat laatste slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 5 december 2021 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabantse nachten zijn lang, Brabantse nachten zijn lang,
Ze komen vaak langzaam op gang, ja maar dan, ja maar dan.
Nee dat is inderdaad wat saai.quote:Op zondag 5 december 2021 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die is nog steeds lief![]()
Ze hebben alleen de stream vervangen naar baby zeekoe en die is niet zo spannend![]()
Zo zag ik een keer in een Chinese dierentuin een beer die zijn poten aan het afknagen was in een kleine kooi achteraf, ik ben daar de hele dag blijven zitten en dat beest leek het fijn te vinden dat ik daar zat.quote:Op zondag 5 december 2021 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hetzelfde als met dolfijnen en orka's. Die beesten zijn daar veel te intelligent voor
Afschaffen, net als kantoortuinen. Daar zijn wij te intelligent voor.quote:Op zondag 5 december 2021 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb sowieso wat moeite met dierentuinen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JA WAT DAN!!!?quote:Op zondag 5 december 2021 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat laatste slaat echt helemaal nergens opja maar dan .. ja maar dan .. dat zou schoonloe ook ineens kunnen zeggen, vanuit het niets
Hij had trek in een berenklauwquote:Op zondag 5 december 2021 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zag ik een keer in een Chinese dierentuin een beer die zijn poten aan het afknagen was in een kleine kooi achteraf, ik ben daar de hele dag blijven zitten en dat beest leek het fijn te vinden dat ik daar zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zag ik een keer in een Chinese dierentuin een beer die zijn poten aan het afknagen was in een kleine kooi achteraf, ik ben daar de hele dag blijven zitten en dat beest leek het fijn te vinden dat ik daar zat.
Ja ik ook, afschaffen die hap, film en bescherm ze maar in het wild.quote:Op zondag 5 december 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb sowieso wat moeite met dierentuinen.
Je kunt die dieren ook moeilijk vragen wat ze liever willen, een beetje in een kooi chillen of in Afrika moeten rennen voor de leeuwen. Volgens mij zijn er best dieren in de dierentuin die het oké vinden.quote:Op zondag 5 december 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb sowieso wat moeite met dierentuinen.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij had trek in een berenklauwKreeg er wel honger van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, vooral dat beschermen dan, dan heb je ook geen fokprogramma's meer nodig.quote:Op zondag 5 december 2021 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, afschaffen die hap, film en bescherm ze maar in het wild.
Ik was er dan laatst in Antwerpen, maar vond het ook een beetje treurigquote:Op zondag 5 december 2021 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, afschaffen die hap, film en bescherm ze maar in het wild.
Dierentuinschaamte!quote:Op zondag 5 december 2021 01:12 schreef CherryLips het volgende:
Ben nog naar twee dierentuinen geweest laatst en ga ook naar de jonge zeekoe kijken tegen die tijd
Als kind vond ik die wel geweldig hoor.quote:Op zondag 5 december 2021 01:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er dan laatst in Antwerpen, maar vond het ook een beetje treurig
Ik vond ‘m zo klein.quote:Op zondag 5 december 2021 01:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als kind vond ik die wel geweldig hoor.
Noem er eens een paar? Naja het zal vlinders ofzo denk ik redelijk aan hun reet roesten. En nee je kan het inderdaad niet vragen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt die dieren ook moeilijk vragen wat ze liever willen, een beetje in een kooi chillen of in Afrika moeten rennen voor de leeuwen. Volgens mij zijn er best dieren in de dierentuin die het oké vinden.
Ja eensquote:
Ik heb de laatste tijd teveel kippetjes op, ik heb nog een rib-eye liggen in de koelkast maar dat is ook wat om nu nog de BBQ aan te stekenquote:Op zondag 5 december 2021 01:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu trek in Dimmy’s halve kip.
En dat is niet zieligquote:Op zondag 5 december 2021 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd teveel kippetjes op, ik heb nog een rib-eye liggen in de koelkast maar dat is ook wat om nu nog de BBQ aan te steken
Bij een panda heb ik nooit het idee dat-ie in het wild echt heel blij zou gaan rondrennen opeens. Maar bij de meeste beesten is het wel treurig, denk ik. Vooral als ze van die vaste looppaden door de kooi hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem er eens een paar? Naja het zal vlinders ofzo denk ik redelijk aan hun reet roesten. En nee je kan het inderdaad niet vragen.Is ook meer gevoelsmatig dat ik er moeite mee heb.
Toen wist je niet wat je nu wistquote:Op zondag 5 december 2021 01:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mijn ouders ooit overgehaald om naar een dierentuin aquaparkding in Frankrijk te gaan want daar hadden ze orka's. Super sad eigenlijk
Keer in een Chinese vlindertuin geweest, een enorme glazen hal midden in de prachtige natuur, hadden ze daar alleen maar dode vlinders op een speldje geprikt.quote:Op zondag 5 december 2021 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem er eens een paar? Naja het zal vlinders ofzo denk ik redelijk aan hun reet roesten. En nee je kan het inderdaad niet vragen.Is ook meer gevoelsmatig dat ik er moeite mee heb.
Hm weenie, was 16 ofzo hoor maar wilde ze gewoon te graag zienquote:Op zondag 5 december 2021 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen wist je niet wat je nu wist
Vroeger vond ik dierentuinen ook leuk
Zou het doenquote:Op zondag 5 december 2021 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd teveel kippetjes op, ik heb nog een rib-eye liggen in de koelkast maar dat is ook wat om nu nog de BBQ aan te steken
Ik denk dat UitStraling een hele ruime koelkast heeft. Daar voelt die rib-eye zich echt niet opgesloten.quote:
Ja bij katachtigen enzo.quote:Op zondag 5 december 2021 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een panda heb ik nooit het idee dat-ie in het wild echt heel blij zou gaan rondrennen opeens. Maar bij de meeste beesten is het wel treurig, denk ik. Vooral als ze van die vaste looppaden door de kooi hebben.
Die Chinezen tochquote:Op zondag 5 december 2021 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in een Chinese vlindertuin geweest, een enorme glazen hal midden in de prachtige natuur, hadden ze daar alleen maar dode vlinders op een speldje geprikt.
quote:
Ja maar Jezus, China is ook de hel.quote:Op zondag 5 december 2021 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in een Chinese vlindertuin geweest, een enorme glazen hal midden in de prachtige natuur, hadden ze daar alleen maar dode vlinders op een speldje geprikt.
China en dieren is ook geen combiquote:Op zondag 5 december 2021 01:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Jezus, China is ook de hel.
Ben daar in een aquarium geweest en dat was zo zielig, die pinguīns.
Ja dat en dat ze niet meer de voldoening hebben om na een lange jacht eindelijk dat lekkere stuk vlees te kunnen verscheuren.quote:Op zondag 5 december 2021 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een panda heb ik nooit het idee dat-ie in het wild echt heel blij zou gaan rondrennen opeens. Maar bij de meeste beesten is het wel treurig, denk ik. Vooral als ze van die vaste looppaden door de kooi hebben.
Ja die kennen de waarde van leven totaal niet, raar eigenlijk hč want dode beesten vinden ze dan weer wel boeiend.quote:Op zondag 5 december 2021 01:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Jezus, China is ook de hel.
Ben daar in een aquarium geweest en dat was zo zielig, die pinguīns.
en beesten opvretenquote:Op zondag 5 december 2021 01:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die kennen de waarde van leven totaal niet, raar eigenlijk hč want dode beesten vinden ze dan weer wel boeiend.
Oh.quote:Op zondag 5 december 2021 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn caafs beleven ook de hele dag doodsangst geloof ik.quote:Op zondag 5 december 2021 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat en dat ze niet meer de voldoening hebben om na een lange jacht eindelijk dat lekkere stuk vlees te kunnen verscheuren.Maar dat is natuurlijk mijn mensenbrein die dat invult. Dat is een beetje een ding wel, dat we het bekijken vanuit ons mensenbrein. Dat je dan denkt ooooh wat schattig, dat uiltje doet zijn oogjes dicht als de verzorgster hem over zijn buikje aait. En dat dan blijkt dat dat gedrag voorkomt uit doodsangst.
Dus ik probeer dat wel altijd in mijn achterhoofd te houden bij al die schattige filmpjes. En dan zijn ze een stukje minder schattig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
@bitterbalquote:Op zondag 5 december 2021 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat en dat ze niet meer de voldoening hebben om na een lange jacht eindelijk dat lekkere stuk vlees te kunnen verscheuren.Maar dat is natuurlijk mijn mensenbrein die dat invult. Dat is een beetje een ding wel, dat we het bekijken vanuit ons mensenbrein. Dat je dan denkt ooooh wat schattig, dat uiltje doet zijn oogjes dicht als de verzorgster hem over zijn buikje aait. En dat dan blijkt dat dat gedrag voorkomt uit doodsangst.
Dus ik probeer dat wel altijd in mijn achterhoofd te houden bij al die schattige filmpjes. En dan zijn ze een stukje minder schattig.
Zoals het Schmetterlinghaus in Wenen?quote:Op zondag 5 december 2021 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Hoewel zoiets als het wel echt goed werkt wel heel mooi kan zijn.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]Joeh UitStraling is ineens klaarwakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
China heeft natuurlijk ook heel lang geworsteld met zware overbevolking. Geen idee of daar hun vreetgedrag vandaan komt hoor maar daar kan ik me iets bij voorstellen. Beetje als dat hier mensen bloembollen gingen eten tijdens de hongerwinter.quote:
Niet doen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:bitterbal![]()
#pakt alvast popcorn
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij dat
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik weet niet wat ik moet zeggenquote:Op zondag 5 december 2021 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joeh UitStraling is ineens klaarwakker
Kleine Uitstraling?quote:Op zondag 5 december 2021 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joeh UitStraling is ineens klaarwakker
Ik kende het niet dus even opgezocht. Ja zoiets is wel mooi en denk dan ook niet dat je er dieren te kort mee doet. Lol ik vind zelfs de buitenkant van dat gebouw al mooi.quote:Op zondag 5 december 2021 01:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals het Schmetterlinghaus in Wenen?
Daar moest ik heel erg de aandrang bedwingen om niet te gaan meppen naar al die fladderende dingen om me heen
Ja, daar was ik dus echt bang voorquote:Op zondag 5 december 2021 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kende het niet dus even opgezocht. Ja zoiets is wel mooi en denk dan ook niet dat je er dieren te kort mee doet. Lol ik vind zelfs de buitenkant van dat gebouw al mooi.
Dat je dan in een reflex precies het ene zeldzame vrouwtje van een bijna uitgestorven soort doodmept.
Klinkt altijd of ze het wel fijn bij je hebben. Die zijn inmiddels ook compleet als huisdier doorgefokt natuurlijk. Waar komen cavia's eigenlijk oorspronkelijk vandaan?quote:Op zondag 5 december 2021 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn caafs beleven ook de hele dag doodsangst geloof ik.
OMG wat knapquote:
Ja, precies. Dat heet antropomorfisme. Mijn vader bestudeerde vroeger vaak mieren die hij in een potje hield en dacht dan ook dat de verschillende mieren karakters hadden en bijvoorbeeld zorgzaam waren voor zieke mieren. Ik denk niet dat mieren heel veel nadenken of empathie hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peru, ik heb mijn spreekbeurt over cavia's gehouden.quote:Op zondag 5 december 2021 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt altijd of ze het wel fijn bij je hebben. Die zijn inmiddels ook compleet als huisdier doorgefokt natuurlijk. Waar komen cavia's eigenlijk oorspronkelijk vandaan?
quote:Op zondag 5 december 2021 01:27 schreef UitStraling het volgende:
Op de bank toekijken, wijntje erbij, makkelijke broek aan en US heeft echt wel zin om te leven hoor
[..]WTF! Wat tof, en wat zie je er leuk uit. Behalve die nieuwe laarzen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik over dinosaurussen, die spaar ik toch ook niet?quote:Op zondag 5 december 2021 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Peru, ik heb mijn spreekbeurt over cavia's gehouden.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen geile man ben.
Ze komen toch vooral tevoorschijn als er te weinig Peruaanse panfluitbandjes zijn?quote:Op zondag 5 december 2021 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Peru, ik heb mijn spreekbeurt over cavia's gehouden.
quote:
BEHALVE?!quote:Op zondag 5 december 2021 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF! Wat tof, en wat zie je er leuk uit. Behalve die nieuwe laarzen dan.
Ik over Hongarije. Ik ben ook weinig veranderd eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2021 01:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik over dinosaurussen, die spaar ik toch ook niet?
Door internet verwacht ik altijd dat die paal omvalt uiteindelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]thanks
![]()
En is makkelijker dan het lijkt?ik raad het ook altijd iedereen aan want 'mensen zijn meteen onder de indruk'
Ok, cool, ik wist niet dat er een term voor was. Je vader bestudeerde mieren?quote:Op zondag 5 december 2021 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat heet antropomorfisme. Mijn vader bestudeerde vroeger vaak mieren die hij in een potje hield en dacht dan ook dat de verschillende mieren karakters hadden en bijvoorbeeld zorgzaam waren voor zieke mieren. Ik denk niet dat mieren heel veel nadenken of empathie hebben.
Een ander voorbeeld is dat mensen graag scharrelkippen zien. Ik las een keer dat als je kippen een groot weiland geeft met een schuur waar ze in en uit kunnen lopen, ze het liefst met z'n allen in die schuur gaan zitten.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Door internet verwacht ik altijd dat die paal omvalt uiteindelijk.
PAAL DANSEN HAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Mijn nichtje doet het. En je hebt er wel echt kracht en spieren enzo voor nodig hoor, het is gewoon een topsport. Met je bescheidenheid.quote:Op zondag 5 december 2021 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]thanks
![]()
En is makkelijker dan het lijkt?ik raad het ook altijd iedereen aan want 'mensen zijn meteen onder de indruk'
Haha ja nee okee, slap moet je niet zijnquote:Op zondag 5 december 2021 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet het. En je hebt er wel echt kracht en spieren enzo voor nodig hoor, het is gewoon een topsport. Met je bescheidenheid.
Ook een keer over eetgewoontes in Italië, dat ze daar kleine vogels braden boven vuur aan een stokje geregen, dat was ook wel een beetje awkward, vond de klas.quote:Op zondag 5 december 2021 01:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik over Hongarije. Ik ben ook weinig veranderd eigenlijk
Moet ze wel even wachten tot de boerenkool is gezakt, anders wordt het een rare voorstellingquote:Op zondag 5 december 2021 01:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou ook meteen de TV het huis uit doen en alle PC's en alle gezelschapsspellen, gewoon iedere avond dit kijken, schat, het is half negen, doe je ding
Wat?quote:Op zondag 5 december 2021 01:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een keer over eetgewoontes in Italië, dat ze daar kleine vogels braden boven vuur aan een stokje geregen, dat was ook wel een beetje awkward, vond de klas.
Je hebt wel heel veel kleine vogeltjes nodig, wil zo'n dikke Italiaan eens vol zittenquote:Op zondag 5 december 2021 01:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een keer over eetgewoontes in Italië, dat ze daar kleine vogels braden boven vuur aan een stokje geregen, dat was ook wel een beetje awkward, vond de klas.
Prima tip.quote:Op zondag 5 december 2021 01:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ze wel even wachten tot de boerenkool is gezakt, anders wordt het een rare voorstelling
Eh wat?quote:Op zondag 5 december 2021 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen geile man ben.
Jullie kennen elkaar?quote:Op zondag 5 december 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
En je nieuwe haar is ook echt tof, ik overweeg ook zoiets te laten knippen.
Ja, was een hobby van mijn vader.quote:Op zondag 5 december 2021 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, cool, ik wist niet dat er een term voor was. Je vader bestudeerde mieren?
We hadden wel van die mierenfarms op de opvang vorig jaar, dat je dan kon zien dat ze gangen gingen graven enzo. Ze zijn niet verder gekomen dan het bakje waarin ze geleverd werden, ze vertikten het om door het slangetje te kruipen naar de in onze ogen schitterende omgeving. RIP.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima tip.
@:Crack_ we eten voortaan uiterlijk om 17:30, dan weet je dat alvast.
Thanks!quote:Op zondag 5 december 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Beetje Mia Wallace look, gelijk zin in een voetmassage te geven.quote:Op zondag 5 december 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Oke hoeveel krijg ik?quote:Op zondag 5 december 2021 01:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima tip.
@:Crack_ we eten voortaan uiterlijk om 17:30, dan weet je dat alvast.
Dat heb ik gemist toen ik in Italië was hoorquote:Op zondag 5 december 2021 01:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij had Bos het er laatst ook nog eens over.
Misschien eten ze die kleine lieve gebraden vogeltjes wel met kilo's pasta?quote:Op zondag 5 december 2021 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel heel veel kleine vogeltjes nodig, wil zo'n dikke Italiaan eens vol zitten
Musjes?quote:Op zondag 5 december 2021 01:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien eten ze die kleine lieve gebraden vogeltjes wel met kilo's pasta?
Nee maar ze postte een tijdje terug dat ze naar de kapper ging en had een paar voorbeelden gepost van modellen die ze leuk vond. En sindsdien overweeg ik ook zoiets te nemen.quote:
Ik weet niet wat de gangbare tarieven zijn?quote:
O jaquote:Op zondag 5 december 2021 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar ze postte een tijdje terug dat ze naar de kapper ging en had een paar voorbeelden gepost van modellen die ze leuk vond. En sindsdien overweeg ik ook zoiets te nemen.
Nu een heel erg uitgegroeide schuine bob. Is al niet eens meer een bob te noemen. Maar wat korter dan die schuine bob lijkt me wel wat. Heb het wel eerder wat korter gehad hoor.quote:
Dit klinkt als mn moederquote:Op zondag 5 december 2021 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gangbare tarieven zijn?
Liefde, aandacht, adoratie, lichamelijke dingetjes en eens per maand een leuk jurkje?
Pulp fiction.quote:Op zondag 5 december 2021 01:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje Mia Wallace look, gelijk zin in een voetmassage te geven.
Doen doen! Alleen het weer is wel een beetje shit nuquote:Op zondag 5 december 2021 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu een heel erg uitgegroeide schuine bob. Is al niet eens meer een bob te noemen. Maar wat korter dan die schuine bob lijkt me wel wat. Heb het wel eerder wat korter gehad hoor.
Eet geen vleesquote:Op zondag 5 december 2021 01:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat US ook wel rookworst heeft
Lichamelijke dingetjes ook?quote:Op zondag 5 december 2021 01:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als mn moederbehalve het jurkje
Bedoelde het ook niet lullig hoor, gewoon echt zo ongeveer het tegenovergestelde van mijn stijl zeg maar. Ik zou kniebeschermers met een paar leuke gympen mooier vinden.quote:Op zondag 5 december 2021 01:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ik ben trouwens vooral heel blij met die schoenen omdat ik voor vloerwerk normaal kniebeschermers aan moet doen en dat ziet er niet uitdit is veel beter
Ik al 62 keerquote:Op zondag 5 december 2021 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Heb het filmpje nu al 3x bekeken.Is gewoon zo leuk om Fokkers te zien. En dit is gewoon echt knap. En je hebt een enorme krabpaal.
Ik ken een goede en die heeft zelfs 2 kinderen en 8 minnaars.quote:Op zondag 5 december 2021 01:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb altijd nog eens met een paaldanseres willen trouwen
Oh vatte het niet stom op hoor! Is ook wel wat specifiekere smaak dit denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet lullig hoor, gewoon echt zo ongeveer het tegenovergestelde van mijn stijl zeg maar. Ik zou kniebeschermers met een paar leuke gympen mooier vinden.
Acht minnaars?quote:Op zondag 5 december 2021 01:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken een goede en die heeft zelfs 2 kinderen en 8 minnaars.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Heb het filmpje nu al 3x bekeken.Is gewoon zo leuk om Fokkers te zien. En dit is gewoon echt knap. En je hebt een enorme krabpaal.
Ik las Brits konthaarquote:Op zondag 5 december 2021 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar hij gaat kapoten heb een brits korthaar, al hij heel blij is en erop enthousiast opspringt dan valt ie nog wel eens om
Niet zo depressief als je eerder vanavond nog dacht zeker?quote:Op zondag 5 december 2021 01:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje Mia Wallace look, gelijk zin in een voetmassage te geven.
wtfquote:Op zondag 5 december 2021 01:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn al 298 views. Ik denk dat je hoger zit.
Internationale doorbraak dit.quote:Op zondag 5 december 2021 01:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn al 298 views. Ik denk dat je hoger zit.
Ik had ooit bij een tapijtwinkel zo'n kartonnen ding gehaald waar het tapijt op zit. Een soort enorme, ubersterke wc rol zeg maar. Daar een stuk tapijt omheen gelijmd en gezorgd dat hij precies klem zat tussen de vloer en het plafond. Dat was echt een bazen krabpaal, alleen zonder lekkere plekjes om te liggen. Nu ik er over nadenk vind ik dat jouw kat ook echt zijn eigen paal tot het plafond moet hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar hij gaat kapoten heb een brits korthaar, al hij heel blij is en erop enthousiast opspringt dan valt ie nog wel eens om
Ga ik naar vijf jurkjesquote:Op zondag 5 december 2021 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bieden andere mannen wel meer dan jij! Twee jurkjes per maand of zo!
Vriend van woont in zo'n duplex woning en die heeft achter zijn huis een enorme krab- en klimpaal gebouwd zodat zijn zeven katten vanuit de tuin naar een en twee hoog kunnen klimmen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had ooit bij een tapijtwinkel zo'n kartonnen ding gehaald waar het tapijt op zit. Een soort enorme, ubersterke wc rol zeg maar. Daar een stuk tapijt omheen gelijmd en gezorgd dat hij precies klem zat tussen de vloer en het plafond. Dat was echt een bazen krabpaal, alleen zonder lekkere plekjes om te liggen. Nu ik er over nadenk vind ik dat jouw kat ook echt zijn eigen paal tot het plafond moet hebben.
Ohh, wat slim zeg. Al klinkt het wel echt mega megaquote:Op zondag 5 december 2021 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had ooit bij een tapijtwinkel zo'n kartonnen ding gehaald waar het tapijt op zit. Een soort enorme, ubersterke wc rol zeg maar. Daar een stuk tapijt omheen gelijmd en gezorgd dat hij precies klem zat tussen de vloer en het plafond. Dat was echt een bazen krabpaal, alleen zonder lekkere plekjes om te liggen. Nu ik er over nadenk vind ik dat jouw kat ook echt zijn eigen paal tot het plafond moet hebben.
Zet maar in de OPquote:Op zondag 5 december 2021 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat die link zo vaak gequote is, het is altijd zo kut als je dan op fok inlogt en een beetje terugleest en iedereen heeft het dan over een foto (of in dit geval filmpje) en het is weggehaald.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriend van woont in zo'n duplex woning en die heeft achter zijn huis een enorme krab- en klimpaal gebouwd zodat zijn zeven katten vanuit de tuin naar een en twee hoog kunnen klimmen.
Ging het kattenbeest ook helemaal tot het plafond?quote:Op zondag 5 december 2021 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik de benen van Crack had dan was ik binnen een dag wereldberoemd op internetje.quote:Op zondag 5 december 2021 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat die link zo vaak gequote is, het is altijd zo kut als je dan op fok inlogt en een beetje terugleest en iedereen heeft het dan over een foto (of in dit geval filmpje) en het is weggehaald.
Misschien kunnen we dit inzetten om meer filmpjes te eisen van die halve Griek.quote:Op zondag 5 december 2021 01:51 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville wordt zo gestaag wel een heel erg leuk dorpje om in te wonen.
quote:Op zondag 5 december 2021 01:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik de benen van Crack had dan was ik binnen een dag wereldberoemd op internetje.
Oh cool!quote:Op zondag 5 december 2021 01:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriend van woont in zo'n duplex woning en die heeft achter zijn huis een enorme krab- en klimpaal gebouwd zodat zijn zeven katten vanuit de tuin naar een en twee hoog kunnen klimmen.
Halve Griek?quote:Op zondag 5 december 2021 01:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit inzetten om meer filmpjes te eisen van die halve Griek.
Sinds dat filmpje van Crack denk ik ook aan kinderen maken.quote:Op zondag 5 december 2021 01:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En spontaan begint kerel over kinderen, FML.
Zo hoort dat toch ook. Mijn katten komen eigenlijk nooit buiten en voor eentje was dat wel leuk geweest denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 01:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superleuk om te zien wel, die katten hebben het helemaal naar hun zin met dat bouwwerk.
Oh trail. Ja dat bedoel ik met wandplankjes.quote:Op zondag 5 december 2021 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, wat slim zeg. Al klinkt het wel echt mega mega
En jaa ik wilde zo'n krabpaal tot het plafond op het begin ook maar werd toen beetje afgeraden. Zal er nog eens naar kijken. Wil eigenlijk ook zo'n trail (op een leuke niet zo'n opvallende manier) langs mn muur
Oh noquote:Op zondag 5 december 2021 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh cool!
Als je meerdere katten hebt dan is het geloof ik ook fijn als je vlak onder het plafond een soort route met wandplankjes maakt. Met deze kat heb ik het opgegeven, die heeft geen krabpaal. Ja mijn bank.
We hadden er toen 2. En yep, ze vonden het heerlijk hoog te klimmen en dan soort van abseilend weer naar beneden te hupsen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging het kattenbeest ook helemaal tot het plafond?
Ik heb laatst acht nieuwe leren stoelen gekocht voor aan de eettafel, lijkt wel of daar een stel sabeltandtijgers op losgegaan zijn, soms kan ik dat beest wel wurgen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh cool!
Als je meerdere katten hebt dan is het geloof ik ook fijn als je vlak onder het plafond een soort route met wandplankjes maakt. Met deze kat heb ik het opgegeven, die heeft geen krabpaal. Ja mijn bank.
Toenmalige vriend vond het lelijkquote:Op zondag 5 december 2021 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh trail. Ja dat bedoel ik met wandplankjes.Sommige mensen hebben echt complete routes aan de muur.
Waarom werd het afgeraden?
Serieus? Als in bedoelde hij het serieus?quote:Op zondag 5 december 2021 01:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En spontaan begint kerel over kinderen, FML.
Zo'n trail wil ik eigenlijk ook nog wel maken binnen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo hoort dat toch ook. Mijn katten komen eigenlijk nooit buiten en voor eentje was dat wel leuk geweest denk ik
Ik heb voor mijn kat een tweede kat erbij gehaald omdat ie 's nachts super erg miauwde en zielig deed. Bleek achteraf gewoon paringsperiode te zijn ofzo, en ja hij is gecastreerd.quote:Op zondag 5 december 2021 01:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst acht nieuwe leren stoelen gekocht voor aan de eettafel, lijkt wel of daar een stel sabeltandtijgers op losgegaan zijn, soms kan ik dat beest wel wurgen.
Zou meteen dit opzetten.quote:Op zondag 5 december 2021 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Als in bedoelde hij het serieus?
Jaquote:Op zondag 5 december 2021 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Als in bedoelde hij het serieus?
En hoe voorkom je dat hij het met deze nieuwe stoelen niet weer doet? Ik laat het gewoon zo, ga iig nog geen nieuwe bank kopen.quote:Op zondag 5 december 2021 01:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst acht nieuwe leren stoelen gekocht voor aan de eettafel, lijkt wel of daar een stel sabeltandtijgers op losgegaan zijn, soms kan ik dat beest wel wurgen.
Doen?quote:Op zondag 5 december 2021 02:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n trail wil ik eigenlijk ook nog wel maken binnen.
Ik dacht vanwege schadelijk ofzo en kon al niets bedenken.quote:Op zondag 5 december 2021 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toenmalige vriend vond het lelijk
Jaa, super leuk. Of meteen zo'n hele route door je huis
Ik heb overal krabplankjes palendingen weet ik veel en heb nooit problemen gehad eigenlijk? Kan gewoon geluk zijn maar ze maken van al die dingen wel goed gebruikquote:Op zondag 5 december 2021 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe voorkom je dat hij het met deze nieuwe stoelen niet weer doet? Ik laat het gewoon zo, ga iig nog geen nieuwe bank kopen.
Hmmmm, ik heb een poesje en die zou misschien ook wel behoefte hebben aan poezelig gezelschap maar ik durf dat niet zo goed aan.quote:Op zondag 5 december 2021 02:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn kat een tweede kat erbij gehaald omdat ie 's nachts super erg miauwde en zielig deed. Bleek achteraf gewoon paringsperiode te zijn ofzo, en ja hij is gecastreerd.
Hij doet het nog steeds
Zijn het nog dezelfde katten?quote:Op zondag 5 december 2021 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege schadelijk ofzo en kon al niets bedenken.Misschien maak ik er wel weer een nu ik erover nadenk want ze vonden dat echt tof.
Ja dit waren dus de nieuwe stoelenquote:Op zondag 5 december 2021 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe voorkom je dat hij het met deze nieuwe stoelen niet weer doet? Ik laat het gewoon zo, ga iig nog geen nieuwe bank kopen.
Oh, ja, dat hupsen kan ik me helemaal voorstellen. Zo ging de kat uit mijn jeugd ook naar beneden vanuit de hordeur.quote:Op zondag 5 december 2021 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden er toen 2. En yep, ze vonden het heerlijk hoog te klimmen en dan soort van abseilend weer naar beneden te hupsen.
Is ook wel engquote:Op zondag 5 december 2021 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmmmm, ik heb een poesje en die zou misschien ook wel behoefte hebben aan poezelig gezelschap maar ik durf dat niet zo goed aan.
Ik vind jou een leuke gast, moet dat toch even kwijt, op een andere manier dan Crack wel maar tochquote:
Ik kan ook wel om jou lachen.quote:Op zondag 5 december 2021 02:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke gast, moet dat toch even kwijt, op een andere manier dan Crack wel maar toch
Ja maar hoe doe je dat dan, met een leenpoes een uurtje beginnen of zo? Om te kijken of ze andere poezen sowieso wel trekt.quote:Op zondag 5 december 2021 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook wel eng.
Ik heb die van mij op het begin echt 3? maanden volledig apart gehouden en daarna pas begonnen met een beetje introduceren aan elkaar. Je leest ook overal dat je maar één kans hebt om het goed te doen
Gewenning denk ik. Als ze eenmaal ergens graag aan krabben, dan blijven ze dat wel doen. Is mijn ervaring. Dit is een nazaat van aan zwangere aanlooppoes. Geen idee, maar ook een beetje mensenschuw enzo. Genetisch niet zoveel geluk.quote:Op zondag 5 december 2021 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb overal krabplankjes palendingen weet ik veel en heb nooit problemen gehad eigenlijk? Kan gewoon geluk zijn maar ze maken van al die dingen wel goed gebruik
Volgens mij werkt dat bij poezen echt volstrekt niet logisch.quote:Op zondag 5 december 2021 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe je dat dan, met een leenpoes een uurtje beginnen of zo? Om te kijken of ze andere poezen sowieso wel trekt.
quote:Op zondag 5 december 2021 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
En ja ik heb al heel veel geprobeerd inclusief op handen en knieeen het dan voordoen.
Ja nee, volgens mij kan dat niet. Maar ben geen expert verder dus geen idee?quote:Op zondag 5 december 2021 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe je dat dan, met een leenpoes een uurtje beginnen of zo? Om te kijken of ze andere poezen sowieso wel trekt.
Nee, is echt al heel lang geleden. De ene ging met ex mee en de andere heb ik toen wat jaren later begraven in mijn tuin.quote:
Ooops.quote:Op zondag 5 december 2021 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit waren dus de nieuwe stoelen
Hahahaquote:Op zondag 5 december 2021 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewenning denk ik. Als ze eenmaal ergens graag aan krabben, dan blijven ze dat wel doen. Is mijn ervaring. Dit is een nazaat van aan zwangere aanlooppoes. Geen idee, maar ook een beetje mensenschuw enzo. Genetisch niet zoveel geluk.En ja ik heb al heel veel geprobeerd inclusief op handen en knieeen het dan voordoen.
Maar die paal waar ik het eerder over had nog niet geprobeerd.
Ahhw, hopelijk mooi leven gehadquote:Op zondag 5 december 2021 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, is echt al heel lang geleden. De ene ging met ex mee en de andere heb ik toen wat jaren later begraven in mijn tuin.
Ja sta ik daar met een nieuw katje en dan vechten ze elkaar helemaal aan filet american.quote:Op zondag 5 december 2021 02:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat bij poezen echt volstrekt niet logisch.
Echt, wat hoezo? Of was ze niet makkelijk?quote:Op zondag 5 december 2021 02:10 schreef UitStraling het volgende:
ik heb werkelijk tientallen huisdieren gehad in mijn leven maar dit poesje kwam op een moment dat ik er alleen voor stond voor het eerst, doodsangsten heb ik uitgestaan, eet ze wel goed, ga ik niet op haar liggen, rent ze niet onder een auto, ben ik wel geschikt hiervoor, die verantwoordelijkheid, ze drinkt nooit, wat lust ze dan wel als ze iets niet eet, baarmoeder erin of eruit, is ze wel gek op me? Aaaaaarghhh.
quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel eens het geluid van spinnen na te doen als hij lekker tegen me aan in bed ligt. En in mijn hoofd werkt dat want dan gaat hij ook spinnen.
Benieuwd of ze nu op dit moment seks hebben met als oogmerk "we zijn kindjes aan het maken", dat is altijd zooooo awkwardquote:
En dan moet je voorstellen dat dat met kinderen nog keer 10 is.quote:Op zondag 5 december 2021 02:10 schreef UitStraling het volgende:
ik heb werkelijk tientallen huisdieren gehad in mijn leven maar dit poesje kwam op een moment dat ik er alleen voor stond voor het eerst, doodsangsten heb ik uitgestaan, eet ze wel goed, ga ik niet op haar liggen, rent ze niet onder een auto, ben ik wel geschikt hiervoor, die verantwoordelijkheid, ze drinkt nooit, wat lust ze dan wel als ze iets niet eet, baarmoeder erin of eruit, is ze wel gek op me? Aaaaaarghhh.
quote:Op zondag 5 december 2021 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan moet je voorstellen dat dat met kinderen nog keer 10 is.
@:IJsdraakje.
Volgens mij is alles mogelijk. Ik vertrouw mensen die zeggen katten te snappen nooit.quote:Op zondag 5 december 2021 02:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sta ik daar met een nieuw katje en dan vechten ze elkaar helemaal aan filet american.
Op Cyrpus waren zoveel katten. En zoveeeeel kittens. Dan liep ik weer ergens en moest ik weer een takje zoeken om met ze te spelen.quote:Op zondag 5 december 2021 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaja leuk hoe we tegen dieren kunnen doen he
Het was net een mini mini mini uiltje, constant zat ze op me en me aan te staren.quote:Op zondag 5 december 2021 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt, wat hoezo? Of was ze niet makkelijk?
Ja ik voelde hem al.quote:Op zondag 5 december 2021 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan moet je voorstellen dat dat met kinderen nog keer 10 is.
@:IJsdraakje.
Het voelt wat ongemakkelijk om nu te denken aan of IJs op dit moment seks heeft US, nog losstaand van of het wel of niet met het idee is een kindje te maken.quote:Op zondag 5 december 2021 02:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nu op dit moment seks hebben met als oogmerk "we zijn kindjes aan het maken", dat is altijd zooooo awkward
Zo ongemakkelijk en vreemd is seks nu ook weer niet.quote:Op zondag 5 december 2021 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het voelt wat ongemakkelijk om nu te denken aan of IJs op dit moment seks heeft US, nog losstaand van of het wel of niet met het idee is een kindje te maken.
Echt beschamend.quote:Op zondag 5 december 2021 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaja leuk hoe we tegen dieren kunnen doen he
Nee maar SC is familie. En dan wordt het al snel wat ongemakkelijker.quote:Op zondag 5 december 2021 02:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ongemakkelijk en vreemd is seks nu ook weer niet.
Ik praat ook altijd kinds tegen mijn poesquote:Op zondag 5 december 2021 02:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt beschamend.Mijn poes gaat altijd direct op haar zij liggen als ik thuiskom omdat ze dan direct geaaid moet worden. Dat is zo ontroerend dat ik dan direct op zo'n babytoontje begin te praten, maar dan heb ik soms de deur nog niet eens dicht. Lullig als de buurman dan langsloopt.
Mwah, US is dit soort gedachten wel gewend, dus ik denk niet dat hij zich daar ongemakkelijk bij voelt.quote:Op zondag 5 december 2021 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het voelt wat ongemakkelijk om nu te denken aan of IJs op dit moment seks heeft US, nog losstaand van of het wel of niet met het idee is een kindje te maken.
Nee, we hadden het over zingeving en in het scenario meer geld dan noodzakelijk lijkt nageslacht hem wel wat.quote:Op zondag 5 december 2021 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee toch, je hebt het gejinxt. Maar hoe dat zo opeens dan?
Volgens mij voeden die poezen ons zo op.quote:Op zondag 5 december 2021 02:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd kinds tegen mijn poes
Voor de zekerheid toch maar het geld opmaken, denk ik!quote:Op zondag 5 december 2021 02:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over zingeving en in het scenario meer geld dan noodzakelijk lijkt nageslacht hem wel wat.
Maar ik sta hoger dan zijn kinderwens, dus niks aan het handje.
Je bent Joop zijn nageslacht aan het onthouden.quote:Op zondag 5 december 2021 02:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over zingeving en in het scenario meer geld dan noodzakelijk lijkt nageslacht hem wel wat.
She's the boss, ze heeft meer invloed op mij dan welke vrouw dan ook.quote:Op zondag 5 december 2021 02:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij voeden die poezen ons zo op.
Pfew.quote:Op zondag 5 december 2021 02:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom je met een cutie binnen, begint Poekie te blazen.quote:Op zondag 5 december 2021 02:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
She's the boss, ze heeft meer invloed op mij dan welke vrouw dan ook.
Wat een goede tip!quote:Op zondag 5 december 2021 02:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar het geld opmaken, denk ik!
Een van de leukste opmerkingen ooit op een luie geile zondagochtend "Volgens mij denkt Nina Poekie nu dat ik haar baasje aan het opeten ben"quote:Op zondag 5 december 2021 02:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Kom je met een cutie binnen, begint Poekie te blazen.
Mijn kat gromt (ja echt, gromt!) als er iemand op de deur klopt. (Heb geen bel) En hij viel een keer mijn kaplaarzen aan, terwijl ik ze droeg.quote:Op zondag 5 december 2021 02:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Kom je met een cutie binnen, begint Poekie te blazen.
Ja ik ga ook maar.quote:Op zondag 5 december 2021 02:25 schreef Recce het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Het was gezellig weer. Dag!
Sinds mijn eerste kat doodging, die ik dus begroef waar ik het eerder over had, hecht ik me er wel minder aan. Sommige mensen zien het meer als levensgezel, ik meer als een soms supervervelende maar meestal wel gezellige huisgenoot ofzo.quote:Op zondag 5 december 2021 02:28 schreef UitStraling het volgende:
Huisdieren worden zo belangrijk in het leven als je geen kinderen of partner hebt, heeft wel iets moois hoor.
En dat uiteraard. We gaan dan iig ons best doen.quote:Op zondag 5 december 2021 02:31 schreef UitStraling het volgende:
Nog wel even op Kwiews reageren, dapper? en tegen de tijd dat je eraan moet geloven dan zijn we er voor je om je door de narigheid heen te slepen
Ja ik heb honden, cavia's, hamsters, duiven, katten, vogels, gerbils, lama's, herten, konijnen, eekhoorntjes, papegaaien (zijn ook vogels) kippen (ook) gehad maar dit is het eerste beestje waar ik alleen voor diende te zorgen en dat kwam anders binnen.quote:Op zondag 5 december 2021 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sinds mijn eerste kat doodging, die ik dus begroef waar ik het eerder over had, hecht ik me er wel minder aan. Sommige mensen zien het meer als levensgezel, ik meer als een soms supervervelende maar meestal wel gezellige huisgenoot ofzo.
Even onze architecte een warm dekentje aanreiken.quote:Op zondag 5 december 2021 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat uiteraard. We gaan dan iig ons best doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |