SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie echt heel toevallig een foto van het terras.. maar over dit uitzicht heb ik hetquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is lang niet verkeerd. In de omgeving van Triëst of zo?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Balletje? Hoe laat ben je er dan trek ik even eens schone onderbroek aan [ afbeelding ]
Dit al meegekregen??:quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Balletje? Hoe laat ben je er dan trek ik even eens schone onderbroek aan [ afbeelding ]
Joe, kom d'r aan!quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Verse toast, zalm (geen goeiekope), mierikswortel, zure room, flintertje venkel, romaine sla, dille, bieslook en een kneepje limoen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt heel toevallig een foto van het terras.. maar over dit uitzicht heb ik het:
https://images.app.goo.gl/g5QkSA6garm22Kd56
Oh nee, bal is al onderweg? Dan is alles op als ik er benquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Boohquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt heel toevallig een foto van het terras.. maar over dit uitzicht heb ik het:
https://images.app.goo.gl/g5QkSA6garm22Kd56
Ja dat is hier ook die samenwerkingsverbanden met andere boerenwinkels. Best leuk spul allemaal.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nice! Wel slim om hierop in te spelen.
Onze boerderijwinkel heeft samenwerkingsverbanden met diverse andere boerenwinkels.
Zo verkopen ze ook ambachtelijk ijs, roomboter, een beperkt assortiment groenten, eieren en zelfs sloffen met wol van schapen![]()
Ze hebben ook kip en varken, maar dat komt dan denk ik van andere boerderijen.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh nee, bal is al onderweg? Dan is alles op als ik er ben
Klinkt chicquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het is overigens Noord- Italië, onder Nice bij San Remo/ Ventimiglia
Ja en het goede gevoel wat je er aan overhoudt, je ziet letterlijk de mensen waar het geld naar toe gaat, zonder toeleveranciers zoals een supermarktquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook die samenwerkingsverbanden met andere boerenwinkels. Best leuk spul allemaal.
Soms wat prijzig maar vooruit. De smaak is er meestal wel naar
Oeh zonde voor die mensen zo in de vreetmaand.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit al meegekregen??:
https://www.omroepbrabant(...)maand-dicht-na-brand
De zalm?quote:
Intrigerend mental image. Levend of gerookt?quote:
Oh, het is zo leuk daar.. Middeleeuws dorpje met heel weinig inwoners.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en het goede gevoel wat je er aan overhoudt, je ziet letterlijk de mensen waar het geld naar toe gaat, zonder toeleveranciers zoals een supermarkt
Bij mij zitten er best een aantal en toch kom ik er veel te weinig want allemaal net uit de richting of met onmogelijke openingstijden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en het goede gevoel wat je er aan overhoudt, je ziet letterlijk de mensen waar het geld naar toe gaat, zonder toeleveranciers zoals een supermarkt
Ik heb de gordijnen dicht en de kachel aan, ik merk nietsquote:
Half half om het beeld compleet te makenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend mental image. Levend of gerookt?
haha, neeen.. ik heb wel een spaarkaartquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Maar ik zou er niet m'n wekelijkse boodschappen doen. Dan ben ik na een maand failliet
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhquote:
Arme vissenquote:
Ja, dat is wel een dingetje, bij ons is op een doordeweekse dag tot 19.00 uur open en op zaterdag, dus er is altijd een moment waarop wij kunnenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij zitten er best een aantal en toch kom ik er veel te weinig want allemaal net uit de richting of met onmogelijke openingstijden.
Nou! Als dat niet neuken vreten wordt!quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh [ afbeelding ]
@:Flory?
Kun je deze ook maken met twee bloedmooie vrouwen erbij ---------> [ afbeelding ]
Dat in Italië dat is toch vlakbij Alassio aan de bloemenriviera?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een dingetje, bij ons is op een doordeweekse dag tot 19.00 uur open en op zaterdag, dus er is altijd een moment waarop wij kunnen
👀quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou! Als dat niet neuken vreten wordt!
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het is zo leuk daar.. Middeleeuws dorpje met heel weinig inwoners.
Aantal jaar geleden had ik de dorpsgek achter mij aandus snel weggelopen.
Maar behalve dat heb ik daar ook zo mijn eet-adresjes
Moet
Volgend
Jaar
Boeken
Hnnnngggg !
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou! Als dat niet neuken vreten wordt!
mwuahahahahahahahaquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We sluiten hem gewoon ergens op en laten hem minstens een week voor ons koken
Doe ik met warme liefde en alle hoofse achting voor julliequote:Op zaterdag 4 december 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We sluiten hem gewoon ergens op en laten hem minstens een week voor ons koken
Mooiquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ik met warme liefde en alle hoofse achting voor jullie
Zit je aankomende nacht onder de 10 miljoen muggen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
ik heb van die amandel douchecreme... man man dat ruikt toch lekker he
nee joh... zitten allemaal bij 4ebequote:Op zaterdag 4 december 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je aankomende nacht onder de 10 miljoen muggen.
Zo'n marsepeingeur.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
ik heb van die amandel douchecreme... man man dat ruikt toch lekker he
Kut ik moet de was nog ophangen....quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef me een half uurtje [ afbeelding ]
Ik moet nog een hele lading vouwenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut ik moet de was nog ophangen....
mehhhh![]()
(komt door jou smilie...)
Je diabetes speelt op Gerrie. Even kalmerenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Zin in chocola. Die zeevruchtenbonbons. Of Maltesers. Of M&M's. Of die crispy pinda reep van de AH. Snickers. Reese's Pieces met pindakaas. Alles. KitKat. Taart. Brownies. Geef.
Dat heb ik vanochtend al gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog een hele lading vouwen
Hapt in de zalm.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut ik moet de was nog ophangen....
mehhhh![]()
(komt door jou smilie...)
Of het is gewoon die tijd van de maandquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je diabetes speelt op Gerrie. Even kalmeren
Dat was afgelopen week.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het is gewoon die tijd van de maand
Ja, dat klopt.. als je vanaf San Remo doorrijdt naar Imperia en dan verderquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat in Italië dat is toch vlakbij Alassio aan de bloemenriviera?
Ja bij sommige vrouwen duurt dat toch soms wat langer?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was afgelopen week.
Oeh ik kan weer in bad.
Des te meer voor mij.. uhm onsquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je al onderweg?
Ygritte is later want die moet de was eerst nog ophangen
Prachtig daar ja, vaak in Alassio geweest vroeger.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.. als je vanaf San Remo doorrijdt naar Imperia en dan verder
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag Batuffolo di cotone ook mee?
Doe normaal joh, het is net etenstijdquote:
Was om 5:30 al opquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe normaal joh, het is net etenstijd
quote:
quote:
Barbadoskersen aan het eten?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even wat extra vitamine c tot mij nemen
Vitamine c bruistabletquote:
Oh shit ja ik heb nog een lading in de droger zitten sinds gisteren. Morgen weer een dagquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog een hele lading vouwen
Heb ook nog kiwi'squote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit ja ik heb nog een lading in de droger zitten sinds gisteren. Morgen weer een dag
Ja die zal er dan wel nog steeds in zittenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maandag kwiwi vragen hoe het zit met de was die sinds vrijdagmiddag in de droger zit
Ja, echt smullenquote:
Die had ze van de week al. Weet niet of ze er al mee klaar isquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het is gewoon die tijd van de maand
Eng dit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die had ze van de week al. Weet niet of ze er al mee klaar is
Jij houdt de Foqueville menstruatiekalender bij?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die had ze van de week al. Weet niet of ze er al mee klaar is
Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij houdt de Foqueville menstruatiekalender bij?
quote:
quote:
Die namen zijn vaak compleet random verzonnen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Puala @:ijsdraakje die Jamaica cafeIk had een heel ander idee bij zowel Jamaica als café. Dit ruikt naar een ziekenhuis
Was je er anders heen gegaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:47 schreef dud0r het volgende:
Ik moet wel verversen voordat ik post
Prspct XL livestream maar aangezet. Als het dan niet doorgaat dan maar de vervanging luisteren
Ja Schotse heide rook ook al niet naar Glenmorangiequote:Op zaterdag 4 december 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die namen zijn vaak compleet random verzonnen.
Glenmorangiequote:Op zaterdag 4 december 2021 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Schotse heide rook ook al niet naar GlenmorangieWe worden beflikkerd
Die kans was zeker aanwezig. Heb je de lineup gezien?quote:
Ik zit niet zo in die scene, maar d&b op z'n tijd is wel leukquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kans was zeker aanwezig. Heb je de lineup gezien?
Dit gaat wel iets harderquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zit niet zo in die scene, maar d&b op z'n tijd is wel leuk
Pas eens die Nectar d'Or van ze geproefdquote:
Hahaquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:01 schreef mschol het volgende:
zo 4 pax kasten zijn ook weer in huis..
tering wat een klus met zn 2'en
Je moet het nieuwe deathmachine album luisteren. Verschillende stijlen maar er zitten een paar bangers tussen.quote:
Lekker bezigquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:01 schreef mschol het volgende:
op naar ander huis
Bij bangers denk ik eerder aanquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het nieuwe deathmachine album luisteren. Verschillende stijlen maar er zitten een paar bangers tussen.
Oef.
[..]
Lekker bezig
Je kan je hoofd bijna op dezelfde manier op de muziek laten bewegenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij bangers denk ik eerder aan
[ afbeelding ]
Dan aan iets van hardcore...![]()
![]()
![]()
moet wel, heb kasten nodigquote:
Heb je nog wel balletjes of een ijsje gegeten daar?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
moet wel, heb kasten nodig
en vooral klus omdat je eerst flat in moet, dan lift in, dan appartement in..
Je bent bijna langer bezig met slepen dan in elkaar zettenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
moet wel, heb kasten nodig
en vooral klus omdat je eerst flat in moet, dan lift in, dan appartement in..
het was tyfus druk (want zaterdag) en moest triest genoeg de zaak in om 4 lades te bestellen/kopen..quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog wel balletjes of een ijsje gegeten daar?
bijna wel ja..quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent bijna langer bezig met slepen dan in elkaar zetten
Beetje man zet zo'n kastje in een klein half uurtje in elkaar met een hand, het is geen mammoet neerhalen of zo.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ooit eens mijn Pax kast gratis aangeboden (vond het wel jammer, maar ik kon het niet meenemen).
Die lui die het kwamen ophalen zijn 2,5 uur bezig geweest om die kast uit elkaar te halen en naar beneden te sjouwen. Ik denk dat ze op dat moment toen hun leven grondig haatten
Why not both?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij bangers denk ik eerder aan
[ afbeelding ]
Dan aan iets van hardcore...![]()
![]()
![]()
Mwah, het waren echt een grote Pax kast, bestaande uit twee delen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje man zet zo'n kastje in een klein half uurtje in elkaar met een hand, het is geen mammoet neerhalen of zo.
Uit elkaar was het he. En dan op zo'n manier dat 'ie ook weer ín elkaar kan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje man zet zo'n kastje in een klein half uurtje in elkaar met een hand, het is geen mammoet neerhalen of zo.
Ja, die kasten zijn megafijn in gebruik en staan als een huisquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
bijna wel ja..
achja.. als het staat dan kan ik er heel lang plezier van hebben.
Uit elkaar kan ik ook binnen een half uur, maar dan kan ie niet meer in elkaarquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit elkaar was het he. En dan op zo'n manier dat 'ie ook weer ín elkaar kan.
35 minuutjes op het gemakske dan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah, het waren echt een grote Pax kast, bestaande uit twee delen.
Oh, geen idee, ik heb nog steeds Lush-dupes.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Puala @:ijsdraakje die Jamaica cafeIk had een heel ander idee bij zowel Jamaica als café. Dit ruikt naar een ziekenhuis
Als ik een kast in elkaar moet zetten dan bel ik jou wel even ...quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
35 minuutjes op het gemakske dan.
Daarom het tweede deel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit elkaar kan ik ook binnen een half uur, maar dan kan ie niet meer in elkaar
Die eppo's waren de rails buiten vergeten, normaal gesproken wordt alles wat maar een beetje bruikbaar is meegenomen, maar gelukkig voor hen lag het nog op de plek waar ze het achter hadden gelatenquote:
Eskimo Callboy klinkt wel goed tbh/though..quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de badkamer al gedaan zodat ik op tijd mijn bed in kan
Dat mag, is allemaal zo gepiept.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een kast in elkaar moet zetten dan bel ik jou wel even ...
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die eppo's waren de rails buiten vergeten, normaal gesproken wordt alles wat maar een beetje bruikbaar is meegenomen, maar gelukkig voor hen lag het nog op de plek waar ze het achter hadden gelaten
Ik heb een beetje hetzelfdequote:Op zaterdag 4 december 2021 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik ben dol op m'n laarzen, maar ze zijn wel een uitdaging om uit te krijgen.
Die zijn echt lekker bezig ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eskimo Callboy klinkt wel goed tbh/though..
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag, is allemaal zo gepiept.
Ik heb in de middag al geslapen. Maar heb nu een wasje draaien. Om 21.00 uur in de droger stoppen en dan hopen dat het rond 23.00 uur klaar is, zodat ik het er uit kan halen en eventueel iemand anders er gebruik van kan maken...quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet teveel wennen aan extreem vroeg naar bed gaan hoor anders ben je binnen een paar maanden honderd jaar oud.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig gaat het hier zo vaak over wasjes, dat ik geen wasmachine jingle meer hoefquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb in de middag al geslapen. Maar heb nu een wasje draaien. Om 21.00 uur in de droger stoppen en dan hopen dat het rond 23.00 uur klaar is, zodat ik het er uit kan halen en eventueel iemand anders er gebruik van kan maken...
Ik zit al een kwartier zo:quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfdeen ik heb mijn laarzenhulp zojuist weggeven, had ik dus beter niet kunnen doen..
Even voor mij. Ik heb 6 meter van dat spul, is dat over te verhuizen of gewoon nieuwe 'omhulsels' kopen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:01 schreef mschol het volgende:
op naar ander huis
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit al een kwartier zo:
[ afbeelding ]
ik heb er nu 4 van 75 breed en 238 hoogquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die kasten zijn megafijn in gebruik en staan als een huis
Dat is vroeg. Komt er eigenlijk nog een derde date? Of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even voor mij. Ik heb 6 meter van dat spul, is dat over te verhuizen of gewoon nieuwe 'omhulsels' kopen?
Goed mental image dit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ah jij hebt nog ritsen.
Ik heb geen ritsen en dan zit ik als een soort manke nelis op en neer te hupsen
het is vast te verhuizen als je het voorzichtig uitelkaar haaltquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even voor mij. Ik heb 6 meter van dat spul, is dat over te verhuizen of gewoon nieuwe 'omhulsels' kopen?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, meteen bewijs dat er nog een persoon in huis aanwezig is.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Hallo lichaamsdeel van Joopquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, meteen bewijs dat er nog een persoon in huis aanwezig is.
Dat ben ik alquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet teveel wennen aan extreem vroeg naar bed gaan hoor anders ben je binnen een paar maanden honderd jaar oud.
OP JE HEAUFD !quote:
Nou ja inhoud gaat soberso wel mee en deuren ook, maar de kast 'an sich' is volgens mij niet zo heel duur.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
het is vast te verhuizen als je het voorzichtig uitelkaar haalt
ik heb het nieuw gekocht (even 800 euro aan kasten)
Nee, die krengen zijn zwaar.quote:
Lijkt met een frankfurterquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo lichaamsdeel van Joop
Geen MIquote:
Lol, mja ik kan het niet zo goed zienquote:
de kasten zelf (75cm breed) zijn 60 euro per stukquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja inhoud gaat soberso wel mee en deuren ook, maar de kast 'an sich' is volgens mij niet zo heel duur.
Gelukkig een arm.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, toch goed gezien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen in het nieuws:quote:
Dank.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie laarzen overigens
Liefde voor lades in een pax overigens. Heb die van mij er ook mee volgeknald en dan hang erboven. en hoera voor 237quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er nu 4 van 75 breed en 238 hoog
daarop gaan 2 schuifdeuren met een licht houtpaneel en een spiegeldeel.
4 lades en 12 planken, voorlopig. moet ik daar een heel eind mee komen
Of hele lokale aardbevingquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen in het nieuws:
Vannacht werd Rotterdam opgeschrikt door wat verdacht leek op een luchtalarm....
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat is ook het eerste dat hier in een nieuw huis komtquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Liefde voor lades in een pax overigens. Heb die van mij er ook mee volgeknald en dan hang erboven. en hoera voor 237
Mehhhquote:
👀quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of IJs het leuk vindt dat Joop wordt vergeleken met een Frankfurterquote:
Oh wow!quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank.Moet alleen weer aan ze wennen, ik heb eigenlijk vooral sneakers aangehad en dan zijn ze best heel zwaar ineens.
(Wegen een kilo per stuk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hebben zij dat ook allemaa laten onderzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt het hebben van dat gen alles over de kans om het te krijgen? Of is het een verhoogd risico?
Jemig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kilo per stuk?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank.Moet alleen weer aan ze wennen, ik heb eigenlijk vooral sneakers aangehad en dan zijn ze best heel zwaar ineens.
(Wegen een kilo per stuk)
Oh, doet me weinig hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of IJs het leuk vindt dat Joop wordt vergeleken met een Frankfurter
![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hebben zij dat ook allemaa laten onderzoeken?
Ja, ik heb ze gewogen.quote:
70-80% kans zei de geneticus.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zegt het hebben van dat gen alles over de kans om het te krijgen? Of is het een verhoogd risico?
quote:
Ik had er een tijdje geleden ook gewoon spierpijn van.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is twee pakken meel of suiker aan je voeten zeg maar. Goede work out wel
quote:
"Wat doe jij voor sport?"quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden ook gewoon spierpijn van.![]()
Goede krachttrainingquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden ook gewoon spierpijn van.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]eerst nog kleine kwiwi's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klinkt het wel schattigquote:
Je kan er nu gelijk mee beginnenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al blij als eentje lukt voor die tijd
Ok, ik zal Gergi even wakker maken "want bal zegt dat we gelijk moeten beginnen!!".quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan er nu gelijk mee beginnen
Slaapt 'ie al?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ik zal Gergi even wakker maken "want bal zegt dat we gelijk moeten beginnen!!".
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ik zal Gergi even wakker maken "want bal zegt dat we gelijk moeten beginnen!!".
Dan is het nog 3-5% ongeveer. Dus de moeite waard zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
maar kwiwi als je die operatie hebt gedaan is die80 procent kans dan weg?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's een flink verschil.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het nog 3-5% ongeveer. Dus de moeite waard zou ik zeggen.
nou zeker ja. naar wel maar dat moet wel een geruststelling zijn denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het nog 3-5% ongeveer. Dus de moeite waard zou ik zeggen.
bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige dat ik hoor rammelen is ballie's maag. Maar dat is een soort constant geluid op de achtergrond.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel schattig![]()
En nee, US er rammelt niets.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het enige dat ik hoor rammelen is ballie's maag. Maar dat is een soort constant geluid op de achtergrond.
Snaai mode beste mode.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het enige dat ik hoor rammelen is ballie's maag. Maar dat is een soort constant geluid op de achtergrond.
Zit ermee op de bankquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de elektrische deken vast aan zetten
Ik ben een kerstboom aan het leegzuigenquote:
En dan de laatste horde.. op de post doen. Vorig jaar 8 kaarten geschreven en ze liggen hier nogquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ruim een maand geleden kerstkaarten gekocht maar nu moet ik ze nog schrijven natuurlijk.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben een kerstboom aan het leegzuigen
...quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kun je nu meteen verzenden. Dat is handig, ik ga ze alvast voor volgend jaar halen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan de laatste horde.. op de post doen. Vorig naar 8 kaarten geschreven en ze liggen hier nog
Ik wil m'n 3:28 minuten terug.quote:
Dikke boomstam.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al af.. wat is kerstboom code voor? Lange harige man?
Het is bier.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Mazi weet precies wat ik bedoel.quote:
geen ideequote:Op zaterdag 4 december 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
joh?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Mazi weet precies wat ik bedoel.
Lowlander winter ipa. Gebrouwen met dennennaalden van kerstbomen van vorig jaar
speciaalbierquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en de caafjesquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Liefs, Gerrie.
Dat is wel genoeg, toch?
OMG DUD0R IS HAAGS AAN HET LEEGZUIGENquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee
Denk eerder klein gezet mannetje
Alsof er een kerstboom in je mond ejaculeertquote:
Dat ik weet wat je bedoelt, neemt niet weg dat het er dubieus staat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Mazi weet precies wat ik bedoel.
Lowlander winter ipa. Gebrouwen met dennennaalden van kerstbomen van vorig jaar
Ik heb hem net wel geapptquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OMG DUD0R IS HAAGS AAN HET LEEGZUIGEN
Ik heb bleek nodig voor dit mental image.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OMG DUD0R IS HAAGS AAN HET LEEGZUIGEN
Ik heb gewoon een soort mat met gloeidraadjes die onder mijn laken ligt. Is niet echt een deken eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een soort zachte fleece
Holaquote:
Ik zal jou eensquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil m'n 3:28 minuten terug.
quote:Wel gelachen.
Doe dan ook direct dettol sterillium en minstens 70% alcoholquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bleek nodig voor dit mental image.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe dan ook direct dettol sterillium en minstens 70% alcohol
quote:
Dat was mogelijk misschien niet geheel onopzettelijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ik weet wat je bedoelt, neemt niet weg dat het er dubieus staat.
Van geven wordt je gelukkigquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo, ben je daar... weggever
Van die naakte behaarde bollen cholesterol die tekeer gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bleek nodig voor dit mental image.
* dud0r doet broek weer dichtquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hola
[..]
Ik zal jou eens
Hahaha grapjuh
Ik zal hem er op attenderenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laat hem eens een vakantiekaart sturend an
Grote kaasvriend ettokrokettoquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo, ben je daar... weggever
Etto kaaskroketto?quote:
Mooi.. wil graag nog de eerste editie van Flavius Josephus' verzamelde werken met gravures in Nederlandse vertaling.quote:
blijkt etto nu gewoon een kloon van haags te wezenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekkere dikke oliebol van me
Ja dat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
2
[..]
Van die naakte behaarde bollen cholesterol die tekeer gaan
Oh, regelmatig wel hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo de dames hebben er zin in vanavond
IT'S THE MOOOOST WONDERFUUUUL TIMEEEEquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blijkt etto nu gewoon een kloon van haags te wezen
Hard bidden dan maarquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi.. wil graag nog de eerste editie van Flavius Josephus' verzamelde werken met gravures in Nederlandse vertaling.
Psst.. pilletje Etto, pilletje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn brein zit in een mentale spagaat,
existentie! drang! zin des levens zonder letters...
een waar geloof en enkel ketters...
hoort, daar gloort de de hoop: galeriedraad
in kwadraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |