Ben ook benieuwd ja. Die acties met Gasly/Mazepin had ik ook wel een onderzoek verwacht, maar eigenlijk geen straf, maar dit wordt anders.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Dubbel gele vlag? Wanneer was dat dan?
Was nog voor halfweg de sessie. Ocon die even van de baan was geraakt denk ik?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Alles om te voorkomen dat ze al bij de start er samen af gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd ja. Die acties met Gasly/Mazepin had ik ook wel een onderzoek verwacht, maar eigenlijk geen straf, maar dit wordt anders.
Toto zag er erg vermoeid uitquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:52 schreef tja77 het volgende:
Inb4 Toto die roept dat de FIA tegen Hamilton en Mercedes is.
Is dat zo? Wist niet dat hij al op 2 stond.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:53 schreef Rianne84 het volgende:
Op Reddit lees ik dat een waarschuwing genoeg is voor gridstraf, omdat dat de derde waarschuwing voor HAM zou zijn.
Ik kan het niet vinden op F1TVquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Als ze Hamilton niet straffen gaat Horner flippen denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef Zwoerd het volgende:
Ideaal dit. Of Hamilton krijgt straf of iedereen kan zn favoriete hobby uitvoeren: janken over FIA/Mercedes/Hamilton
Wat moeten we hier precies zien?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef RichardHammond het volgende:
Deze foto staat op Tweakers
[ afbeelding ]
Wat zien we hier in deze 5 pixels?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef RichardHammond het volgende:
Deze foto staat op Tweakers
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:00 schreef RichardHammond het volgende:
Hamilton moet zich nu ook melden voor de situatie met Mazepin.
Ik kan ook alleen de reprimande in Mexico vinden, de tweede zou ik niet weten...quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat zo? Wist niet dat hij al op 2 stond.
Kan een duur foutje worden.
FP3quote:
Knipperend scherm in het midden, maar kleur niet echt goed te zien. Maar komt wel overeen met de tijd genoemd in de summon.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies zien?
Een bord/lamp dat een witte vlag moet aangeven denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies zien?
Edit: Sorry, een groot paneel rechts volgens mij?![]()
Stukje Saudi. Maar besloten om niet te gaan, was er 2 weken geleden al live bij hier. Misschien in maart maar een weekendje Jeddah meepakken...quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kun jij niet even doorreizen naar onze Saudische vrienden om ze onder druk te zetten?
Als dat betekent dat de raketmotor niet meer gewisseld kan worden...quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of geen beslissing tot morgenochtend Saudische tijd.
Ja, dat geel kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:02 schreef wdn het volgende:
[..]
FP3
22ste minuut
Het was niet op TV blijkbaar
Een seconden of 2 was er een dubbel geel en Lewis pakte toen paars in die sector
Dat helpt dan niet zoveel, denk ik..quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:02 schreef NaturalScience het volgende:
Zal Mercedes nog een nieuwe motor beschikbaar hebben in geval van een straf?
Bottas toch? Dat noemde Rick in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
LOL
Drie keer raden voor wie dat geel was
4D chess.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
LOL
Drie keer raden voor wie dat geel was
Ook als Hamilton geen gridstraf krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
Als ham idd een gidstraf krijgt moet Perez er heeeele goede kwalificatie eruit persen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |