SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeps wat danquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een stenen buitentafeltje aan het opknappen maar die zit helemaal onder de mos dus ik dacht die leg ik in een vol bad met groene-aanslag-verwijderaar, ik denk dat ik op zoek kan naar een nieuw bad.
Dreft ofzo proberen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een groen moeras geworden of zo en het plakt.
Klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:35 schreef Puala het volgende:
Ik ben net even het dak op geklommen ivm lekkage, maar de trap schoof een stukje onderuit toen ik er op stond. Kon me nog vastgrijpen aan het dak, maar mijn benen beginnen steeds zeerder te doenLinks mn scheenbeen dr op en rechts mn kuit geraakt. Ai
Pics!quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een groen moeras geworden of zo en het plakt.
Zal een voor en na pic posten van het tafeltje, eerst op zoek naar losse mozaīeksteentjes want er ontbreken er een paar.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaaaawwwwww. Is dat een possum?
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal een voor en na pic posten van het tafeltje, eerst op zoek naar losse mozaīeksteentjes want er ontbreken er een paar.
Leedvermaak is t beste vermaak hequote:Op zaterdag 4 december 2021 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft dat zo staan? Mijn syngoniums begonnen enorm te woekeren.
Oeh leuk!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.
https://i.imgur.com/WcKY0Z2.jpgquote:
Oh die is wel vet jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil zo’n zwevende lamp
https://www.bol.com/nl/nl(...)wQAvD_BwE#modal_open
Ja dat verspreidt zich heel snel maar niemand wordt er ziek vanquote:
quote:
Oooh in mijn hoofd was het veel erger.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://i.imgur.com/WcKY0Z2.jpg
Succes, supermarkten op zaterdag vermijd ik als de pestquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Onderhand tijd dat ik eens boodschappen ga doen
Ik heb de gordijnen alweer dichtquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Onderhand tijd dat ik eens boodschappen ga doen
Richting de feestdagen worden supermarkten sowieso steeds vervelender.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes, supermarkten op zaterdag vermijd ik als de pest
De elektrieke deken ligt alweer te brommen zeker?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen alweer dicht
Ja, eensquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Richting de feestdagen worden supermarkten sowieso steeds vervelender.
De AH Exellent trifle is te lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eenshet assortiment is wel fijn
Laat je toch lekker bezorgenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Richting de feestdagen worden supermarkten sowieso steeds vervelender.
Extroverte mannenstudenten in de coupquote:
Neuh, drie kwartier voor het slapen gaan is vroeg zat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De elektrieke deken ligt alweer te brommen zeker?
Loop je door naar een ander plekkiequote:Op zaterdag 4 december 2021 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extroverte mannenstudenten in de coup
Iets minder genot
In het reismandje en die nieuwsgierige neus naar buiten stekenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Railrunner voor Wattenschijfje?
Treinreis van 10 minuten, ik zit t wel even uit. Geen probleemquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop je door naar een ander plekkie
Ja, dat vind ik een tikje overdreven. Ik woon praktisch naast de AHquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je toch lekker bezorgenKrijg je nogeens een zak regenboogpeperkruidnoten kado of zo
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het reismandje en die nieuwsgierige neus naar buiten steken
Ik ook. Een bubbelbadquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
zo, mezelf toch maar een sinterklaascadeau besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woonde ook 5-10 minuten lopen van de Coop en Hoogvliet, maar dat liet ik toch mooi bezorgenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een tikje overdreven. Ik woon praktisch naast de AH
ja voor jouw is het een leuk uitje waarschijnlijk naar de supermarkt, maar ik kan het wel missenquote:
Ja dan is het wel een beetje voorlul ja tenzij je een oud vrouwtje van 104 bent en 17 kratten bier in de week nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een tikje overdreven. Ik woon praktisch naast de AH
Laat dan maar zitten, dat zou m'n voornaamste reden voor bezorgen zijn.quote:
hmm wel he, maar dan moet je bij een slijterij bestellen denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten, dat zou m'n voornaamste reden voor bezorgen zijn.
Ik laat kerel gewoon halen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm wel he, maar dan moet je bij een slijterij bestellen denk ik
die nemen ze weer mee terugquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker legeflessenparadijs bouwen![]()
Geestelijk ben ik 106 jaarquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan is het wel een beetje voorlul ja tenzij je een oud vrouwtje van 104 bent en 17 kratten bier in de week nodig hebt.
Zal jou eens in een sokje stoppenquote:
lekker geskied en rozig van de frisse berglucht?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
goedemiddag, lekker op de bank in pyjama
jawel maar dat is gewoon kut. Je hele berging vol met losse flesjes. Zijn het er 58 of 62? Even tellenquote:
jij zoekt echt problemenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar dat is gewoon kut. Je hele berging vol met losse flesjes. Zijn het er 58 of 62? Even tellenKratten werkt veel makkelijker.
Nee hoorquote:
Gewoon minder flesjes leegdrinkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar dat is gewoon kut. Je hele berging vol met losse flesjes. Zijn het er 58 of 62? Even tellenKratten werkt veel makkelijker.
En je woont zo dichtbij de Plus. Wat kost het bezorgen en hoe vaak doe je het per week? Even lopen is ook weer extra stappen, ik zie mogelijkheden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik laat de kratten (en nog wat dingetjes) dus gewoon door de Plus doen en de rest door de Picnic
Albert Heijn heeft vandaag en morgen 1+1 gratis op chocoladelettersquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Even de ergste rotzooi opgeruimd in de woonkamer.
Kan primaquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
Wraps die een maand over datum zijn, ik ga ze toch gebruiken
[ afbeelding ]
Kan prima, ik eet regelmatig dingen over de datum. Ruik, kijk en proefquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft vandaag en morgen 1+1 gratis op chocoladeletters
Luchtdicht verpakt? Kan makkelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zo kom ik nog eens ergensquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja voor jouw is het een leuk uitje waarschijnlijk naar de supermarkt, maar ik kan het wel missen
Wel jaloers op het bubbelbad
Het is tyfusdruk daarquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg
Niet op pepernoten? Ik ben bang dat het tyfusdruk is daar nu dus ik heb er niet zo'n zin in om nu chocola in te slaan.
Niet dat ik zag.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg
Niet op pepernoten? Ik ben bang dat het tyfusdruk is daar nu dus ik heb er niet zo'n zin in om nu chocola in te slaan.
Gratis geldquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeej, vanaf volgend jaar meer reiskostenvergoeding + thuiswerkvergoeding.
Je leeft nogquote:
Etenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ben steeds aan het oefenen want over 2 weken komt de familie eten en ik heb in tegenstelling tot andere jaren aangeboden te koken. En dus echt een diner met amuses, voorgerechtjes etc. Maar verheug me al op de carpaccio (not so much) bonbons die ik voor vanavond heb gemaakt.
Ik heb een iets kleinere voor vanavondquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in een rib-eye van 15 bij 15 meter [ afbeelding ]
wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een iets kleinere voor vanavond
klinkt als een prima dinerquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zou dat genoeg zijn denken jullie? Of moeten ze dan nog langs de mac als ze naar huis rijden
Top en dacht ook nog wat geroosterd brood met boter op tafel te zetten.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als een prima diner
ze moeten ook niet te barsten rollend naar huis
Lijkt mij voldoende! Heb je eventueel wat (stok)brood bij de mosterdsoep?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zou dat genoeg zijn denken jullie? Of moeten ze dan nog langs de mac als ze naar huis rijden
Zie boven.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij voldoende! Heb je eventueel wat (stok)brood bij de mosterdsoep?
Dan helemaalquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top en dacht ook nog wat geroosterd brood met boter op tafel te zetten.
evt 2e ronde soep serveren voor de grote etersquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top en dacht ook nog wat geroosterd brood met boter op tafel te zetten.
Kan. Vind het best spannend maar meeste van deze dingen kan ik al een dag van te voren klaarmaken en dan alleen nog opwarmen. Ik denk dat ik mezelf die dag echt vervloek om mijn plannen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
evt 2e ronde soep serveren voor de grote eters
Wauwquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wil als amuse zo'n bonbon doen, en een komkommerrolletje met krabsalade (met gekrulde paprika en bieslookstrikje) dan mosterdsoep, dan gevulde champignons (2, een met rode pesto, een met boursin) dadel met ontbijtspek en gevulde jalapeno met roomkaas en spek, dan ik denk citroenspoom (alcoholvrij) dan hoofdgerecht, denk gewoon simpel biefstukje en dan met van die aardappelkroketjes en sperzieboontjes ofzo) dan toetje. En dan zoveel mogelijk aanpassen voor vegetarisch nichtje, ik zag dat ze vegetatrische plakjes spek hadden en denk een vleesvervanger voor hoofdgerecht.
Volgens mij ben ik iets te ambitieus
Denk dat de gasten daar blij mee zijn, zorg alleen voor een extra flesje wijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wil als amuse zo'n bonbon doen, en een komkommerrolletje met krabsalade (met gekrulde paprika en bieslookstrikje) dan mosterdsoep, dan gevulde champignons (2, een met rode pesto, een met boursin) dadel met ontbijtspek en gevulde jalapeno met roomkaas en spek, dan ik denk citroenspoom (alcoholvrij) dan hoofdgerecht, denk gewoon simpel biefstukje en dan met van die aardappelkroketjes en sperzieboontjes ofzo) dan toetje. En dan zoveel mogelijk aanpassen voor vegetarisch nichtje, ik zag dat ze vegetatrische plakjes spek hadden en denk een vleesvervanger voor hoofdgerecht.
Volgens mij ben ik iets te ambitieus
Ja die bedoelde ik, die toefjes, maar kwam even niet op de naam. Die doe ik dan lekker kant en klaar uit de diepvries.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:34 schreef Puala het volgende:
Voor aardappelkroketjes zou je eventueel nog die pomme duchesse kunnen pakken, die zijn net iets chiquer wmb
ja. en lekkerderquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:34 schreef Puala het volgende:
Voor aardappelkroketjes zou je eventueel nog die pomme duchesse kunnen pakken, die zijn net iets chiquer wmb
Ideaalquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, die toefjes, maar kwam even niet op de naam. Die doe ik dan lekker kant en klaar uit de diepvries.
Leuk idee! Ik kom nooit op zulke ideeënquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
En omdat mijn familie een beetje akward is, helemaal sinds het overlijden van mijn broer ben ik spelletjes aan het bedenken voor aan tafel. Ik dacht een rondje 60 seconds, en iedereen aan het begin een woord geven die ze dan tijdens het diner ongemerkt 3x moeten zeggen en dat de rest dan aan het eind moet raden wat iedereens woord was.
Leuk ideequote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
En omdat mijn familie een beetje akward is, helemaal sinds het overlijden van mijn broer ben ik spelletjes aan het bedenken voor aan tafel. Ik dacht een rondje 60 seconds, en iedereen aan het begin een woord geven die ze dan tijdens het diner ongemerkt 3x moeten zeggen en dat de rest dan aan het eind moet raden wat iedereens woord was.
mja dat zou ik dan niet weer doen, maak er gewoon een gezellige avond van. Niet forceren!quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh leuke ideeën! Dacht tussen elke gang een spelletje dus thanks voor de imput.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Leuk idee![]()
Misschien ook nog ideeën:
Verhaaltje door fluisteren en dan kijken wat t aan het einde is?
Iets van pictionary?
wie ben ik
Dat klinkt simpeler dan het is. Ik denk juist dat het door die spelletjes juist wat meer een ontspannen sfeer zal zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja dat zou ik dan niet weer doen, maak er gewoon een gezellige avond van. Niet forceren!
ja zou kunnen ik ken jouw familie niet natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt simpeler dan het is. Ik denk juist dat het door die spelletjes juist wat meer een ontspannen sfeer zal zijn.
Lijkt me grappig, dat iedereen dan bezig is het gesprek te leiden naar een onderwerp waarbij ze hun woord kunnen zeggen. Beter dan akward stiltes en een moeder die continu huilt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:40 schreef Karzai het volgende:
Hoe zie je dat voor je 3 keer een bepaald woord zeggen tijdens het diner, dat is toch raar?
Zit nog even mee te denken, maar misschien galgje? evt een foto van een vakantie van vroeger en dan raden welk jaartal t was? Ook leuk om herinneringen mee op te halen (mits niet te emotioneel)quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh leuke ideeën! Dacht tussen elke gang een spelletje dus thanks voor de imput.
ow ja dan is dat idd beterquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me grappig, dat iedereen dan bezig is het gesprek te leiden naar een onderwerp waarbij ze hun woord kunnen zeggen. Beter dan akward stiltes en een moeder die continu huilt.
Ik denk dat dat laatste het geval zal zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Zit nog even mee te denken, maar misschien galgje? evt een foto van een vakantie van vroeger en dan raden welk jaartal t was? Ook leuk om herinneringen mee op te halen (mits niet te emotioneel)
Het is ook gewoon verschrikkelijk klote om niet meer compleet te zijn. En dat voel je op die momenten gewoon net iets meer dan op andere dagen. Het kan ook tot hele mooie gesprekken leiden en op een positieve manier samen huilen zijn. Maar dan zou je nog iets achter de hand moeten hebben voor t geval het niet goed voelt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste het geval zal zijn.En snap ik ook ergens wel hoor, juist als we als gezin zo samen zijn dan is het gemis het grootste. Maar soms echt heel ongemakkelijk.
champignonsaus?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ben blij dat jullie mijn menu goedkeuren.Moet er nog iets van een vegetarische saus bij de biefstuk/vleesvervanger?
Wellicht een champignonroomsausje, maar je menu is echt al uitgebreid genoeg.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ben blij dat jullie mijn menu goedkeuren.Moet er nog iets van een vegetarische saus bij de biefstuk/vleesvervanger?
Even een tip voor de vega: check even bij je nichtje wat ze een lekkere vleesvervanger vindt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
pepersaus?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
goeiequote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een tip voor de vega: check even bij je nichtje wat ze een lekkere vleesvervanger vindt.
Dat kan maar geloof me, dat is in ons gezin niet het geval, dat het mooie gesprekken zijn zeg maar. Afgelopen zomer ook weer bij de BBQ, elke keer als de sfeer dan weer lekker werd dan begon ze er weer over, huilen en dan viel iedereen stil en ongemakkelijk en dan was het weer een klus om de sfeer weer goed te krijgen en dan begon het weer opnieuw.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is ook gewoon verschrikkelijk klote om niet meer compleet te zijn. En dat voel je op die momenten gewoon net iets meer dan op andere dagen. Het kan ook tot hele mooie gesprekken leiden en op een positieve manier samen huilen zijn. Maar dan zou je nog iets achter de hand moeten hebben voor t geval het niet goed voelt.
ja hoor ik vind het impressivequote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
Goeden tip.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een tip voor de vega: check even bij je nichtje wat ze een lekkere vleesvervanger vindt.
Dan is het simpel: niet doen. Jij kent je familie het beste!quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan maar geloof me, dat is in ons gezin niet het geval, dat het mooie gesprekken zijn zeg maar. Afgelopen zomer ook weer bij de BBQ, elke keer als de sfeer dan weer lekker werd dan begon ze er weer over, huilen en dan viel iedereen stil en ongemakkelijk en dan was het weer een klus om de sfeer weer goed te krijgen en dan begon het weer opnieuw.
Ja dacht ik ook aan, maar heb al gevulde champignons.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wellicht een champignonroomsausje, maar je menu is echt al uitgebreid genoeg.
Gedaan maar ze gaf aan dat dat niet nodig was, maar ik vind uiteraard van wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!quote:
Als een ijsblokje of valt het mee?quote:
quote:
Nu de uitvoering nog.quote:
Evt kan je er nog bruschetta’s met carpaccio van maken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu de uitvoering nog.Maar wat ik tot nu toe geprobeerd heb is allemaal goed gelukt. Behalve die bonbons dan want ik had verse carpaccio gehaald bij de slager (3 plakjes want oefenen) maar die vallen al bijna uit elkaar als je er alleen al naar kijkt. Dus nu zijn het dingesen.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
verse carpaccio gehaald bij de slager
Ja maar ik wil echt van die bonbons, op zo'n lepel want dat ziet er zo tof en luxe uit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Evt kan je er nog bruschetta’s met carpaccio van maken?
als je je carpaccio op vershoudfolie legt, en dan je vulling er in. En daarna de bonbon met het plastic dichtvouwen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu de uitvoering nog.Maar wat ik tot nu toe geprobeerd heb is allemaal goed gelukt. Behalve die bonbons dan want ik had verse carpaccio gehaald bij de slager (3 plakjes want oefenen) maar die vallen al bijna uit elkaar als je er alleen al naar kijkt. Dus nu zijn het dingesen.
goeie tipsquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je je carpaccio op vershoudfolie legt, en dan je vulling er in. En daarna de bonbon met het plastic dichtvouwen?
Evt aan je slager vragen om de carpaccio op slagersfolie per plakje te laten leggen, of per 3 ofzo?
ja geen ge-copain voor jou hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:53 schreef dud0r het volgende:
Oh helemaal vergeten te doen vandaag
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Dan had die schavuit maar niet op vakantie moeten gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja geen ge-copain voor jou hoor
is het toch net niet zo zonder @:haags
Nou bedankt he, het heeft evengoed gesmaakt vanmiddagquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:53 schreef dud0r het volgende:
hoe heeft die schelm z'n vakantie geboekt dan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan had die schavuit maar niet op vakantie moeten gaan
Hmm goeie! Maar ze gingen dus al stuk toen ik ze voorzichtig van het schaaltje haalde. Maar was ook laatste ossenhaasje wat hij had liggen en hij sneed van de zijkant. Denk dat ik ze dan van te voren bestel en dat het dan wat grotere mogen zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je je carpaccio op vershoudfolie legt, en dan je vulling er in. En daarna de bonbon met het plastic dichtvouwen?
Evt aan je slager vragen om de carpaccio op slagersfolie per plakje te laten leggen, of per 3 ofzo?
🤷🏼♂️quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe heeft die schelm z'n vakantie geboekt dan?
Het is te overzien :pquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een ijsblokje of valt het mee?
dan door de slager rechtstreeks op plastic laten leggen, recht uit de snijmachinequote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm goeie! Maar ze gingen dus al stuk toen ik ze voorzichtig van het schaaltje haalde. Maar was ook laatste ossenhaasje wat hij had liggen en hij sneed van de zijkant. Denk dat ik ze dan van te voren bestel en dat het dan wat grotere mogen zijn.
Shit. Nu moet k terug naar de winkelquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:53 schreef dud0r het volgende:
Komt goed. En anders worden het gewoon dingessen zoals nu. De smaak zal er niet minder om zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan door de slager rechtstreeks op plastic laten leggen, recht uit de snijmachinegewoon uitleggen wat je wil.
Dat je bv 2 of 3 plakjes met minimale overlap op 1 plasticje wil
das 't belangrijkstquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt goed. En anders worden het gewoon dingessen zoals nu. De smaak zal er niet minder om zijn.
Is je tiet en ik al afquote:
Nee joh nergens voor nodig. Gewoon de boter kapot laten branden, vlammetje in de pan, brankweertje bellen en een avondje in een hotel eten YOLOquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:02 schreef dud0r het volgende:
Weten jullie wat ook handig is? Dat als je gebakken aardappelen wil eten je daadwerkelijk aardappelen in een koekenpan gooit om te bakken terwijl de rest op staat
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:02 schreef dud0r het volgende:
Weten jullie wat ook handig is? Dat als je gebakken aardappelen wil eten je daadwerkelijk aardappelen in een koekenpan gooit om te bakken terwijl de rest op staat
Heb je weer een verhaaltje om te vertellenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh nergens voor nodig. Gewoon de boter kapot laten branden, vlammetje in de pan, brankweertje bellen en een avondje in een hotel eten YOLO
Oké Braddie.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:02 schreef dud0r het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:puala die wax gaat niet op klopt dat? Het wordt niet minder of zo. Het geeft alleen geen geur meer af inmiddels
Kloptquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:puala die wax gaat niet op klopt dat? Het wordt niet minder of zo. Het geeft alleen geen geur meer af inmiddels
Maar dat is dus vet onhandig. Hoe moet dat nou als ik een andere erin wil doen?quote:
Die zou alleen pizza bestellen.quote:
Ik laat inderdaad het kaarsje uit gaan en prik hem er dan uit met een mes/vorkquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is dus vet onhandig. Hoe moet dat nou als ik een andere erin wil doen?
Vuurtje uit, wachten tot het gestold is, uren lang, en dan weer een beetje met een vuurtje eronder om het los te smelten, dan schoonpoetsen en dan pas ene nieuwe erin. Dat is toch kut
T klinkt een beetje als een soaquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
Decupre is wel de nieuwe waterontharder tv aids
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zou alleen pizza bestellen.
Ja dit krijg je dus als je een reclamebureau uit wilt sparen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
Decupre is wel de nieuwe waterontharder tv aids
oh we hebben een insider!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dit krijg je dus als je een reclamebureau uit wilt sparen.
Eigenlijk zou je van die wax nieuwe kaarsjes moeten kunnen maken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik laat inderdaad het kaarsje uit gaan en prik hem er dan uit met een mes/vork![]()
Of even heel kort het kaarsje er onder en dan de boel er uit.
Ehm nee. Maar kijk om je heen, zeg wat je ziet?quote:
een blauwe bankquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm nee. Maar kijk om je heen, zeg wat je ziet?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een blauwe bank
groene gordijnen
rood vloerkleed
Combi van wratten met een druiper ofzoquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor symptomen zou dat dan geven?
Kalk in je zaadleidersquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor symptomen zou dat dan geven?
Ik doe even een aanname, maar ik denk de rest van de SC ookquote:
Kijk, ik zeg nou toch ook niet "Ah we hebben een genie!"?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een blauwe bank
groene gordijnen
rood vloerkleed
Meid vertel me er alles over! Op de schopstoel?quote:
Een genie zou ik niet zeggen, humor welquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, ik zeg nou toch ook niet "Ah we hebben een genie!"?
Wij hebben er wel eens een waxinelichtje zonder buitenkantje ingedumpt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je van die wax nieuwe kaarsjes moeten kunnen maken.
er zijn 2 mensen gekomen voor gratis worst en we hadden nog 3 reserveringenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meid vertel me er alles over! Op de schopstoel?
Ik heb gewoon gratis worst gemist ?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zijn 2 mensen gekomen voor gratis worst en we hadden nog 3 reserveringen
Klinkt drukquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zijn 2 mensen gekomen voor gratis worst en we hadden nog 3 reserveringen
Ik denk al, US een tijd niet gezienquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zijn 2 mensen gekomen voor gratis worst
Maar dat is een kutideequote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben er wel eens een waxinelichtje zonder buitenkantje ingedumpt.
Hier werden gratis oliebollen uitgedeeld door de kerk geloof ik maar mij spraken ze nu ineens niet aan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gratis worst gemist ?
Nee, dan is het heter rond de wax en gaat het wel op.quote:
Uhm, kenden ze je al van gezicht ?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier werden gratis oliebollen uitgedeeld door de kerk geloof ik maar mij spraken ze nu ineens niet aan.
Zucht...quote:
Oh brandend en al, okeequote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan is het heter rond de wax en gaat het wel op.
Ja, waxine strippen, aansteken en dan wax erbij gooien.quote:
Ik heb geen snaaivoer in huis.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vanmiddag zoveel gegeten dat ik nog steeds geen honger heb.
ik zie dat je morgen ook nog kanquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gratis worst gemist ?
Haal dan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen snaaivoer in huis.
Creperen vanavond.
Ik heb 4 chocoladeletters, 2 stukken kaas, toastjes voor paté en eendenrillette en 7 verschillende worsten.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Creperen vanavond.
Jankenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Creperen vanavond.
Ik denk niet dat ik mr. Wattenschijf kan enthousiasmeren voor nog een middagvullendprogrammaquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie dat je morgen ook nog kan
Ja, lastig.. je moet goed etenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb 4 chocoladeletters, 2 stukken kaas, toastjes voor paté en eendenrillette en 7 verschillende worsten.
![]()
![]()
![]()
Alleen even kijken wat ik na 2100 ga snacken dan als dit allemaal op is
Gewoon alleen gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mr. Wattenschijf kan enthousiasmeren voor nog een middagvullendprogramma
Ja en kan de deur zo niet meer uit om nog wat te halenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lastig.. je moet goed eten
Ja, ik vind dat niet zo heel gezelligquote:
Nog even en je kan letterlijk de deur niet meer uit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en kan de deur zo niet meer uit om nog wat te halen
Zet ff een livestream aan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ga even de rook van mij afdouchen
Extra brede deur hierquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en je kan letterlijk de deur niet meer uit.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat niet zo heel gezelligOndanks dat ik best een loner ben.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vanmiddag zoveel gegeten dat ik nog steeds geen honger heb.
quote:
Ik heb nooit genoeg in huis omdat ik alles meteen opeet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JankenIk heb voldoende in huis, voor de verandering.
Hoort een beetje bij december
quote:
quote:
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nooit genoeg in huis omdat ik alles meteen opeet.
Juist om die redenen haal ik nooit zoveel in huis en ook omdat ik hier een tweede Kirby in huis heb wonen die alles meteen opvreet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nooit genoeg in huis omdat ik alles meteen opeet.
Wattenschijfje is een mannelijke @Ama ?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist om die redenen haal ik nooit zoveel in huis en ook omdat ik hier een tweede Kirby in huis heb wonen die alles meteen opvreet.
Ja, dan moet ik 1,5 uur heen rijden in mn eentje, daar zitten in mn eentje, gratis worst eten in mn eentje en daarna weer 1,5 uur terugrijden in mn eentjequote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wattenschijfje is een mannelijke @:ama ?
Misschien wil @bitterbal wel gezellig meequote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik 1,5 uur heen rijden in mn eentje, daar zitten in mn eentje, gratis worst eten in mn eentje en daarna weer 1,5 uur terugrijden in mn eentje
Het is de investering waardquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, ik denk het wel
Daarom uit voorzorg niet zo heel veel in huis hebben, anders moeten we straks ook een verbrede deur
Je hebt wel van die lontjesquote:
Ik blijf morgen gezellig thuisquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wil @:bitterbal wel gezellig mee
Scheelt weer een (spek)takel.quote:
Zal wel werken denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt wel van die lontjes
[ afbeelding ]
Waar je met oud kaarsvet dan weer nieuwe kaarsjes van kan maken. Maar weet niet of het met die wax werkt, en je moet er echt een oud pannetje voor hebben die je alleen daar voor gebruikt.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf morgen gezellig thuis
[..]
Scheelt weer een (spek)takel.
Landwinkels/ boerderijwinkelsquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Chocoladevla bij de landwinkel gehaald. Eens kijken of het lekker is
De volle melk met nog zo'n laag room er 9pquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Landwinkels/ boerderijwinkels![]()
Heb het idee dat de service net even wat hartelijker en vriendelijker is en de producten net wat beter smaken.
Volle melk, vlees en roomboter
Ja, heerlijk, net slagroomquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
De volle melk met nog zo'n laag room er 9p
zon goede worst is het nou ook weer niet dat het al die reistijd waard isquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wil @:bitterbal wel gezellig mee
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, net slagroom
Misschien i.c.m. de ingrediënten wel, maar het lijkt mij vooral heel zoetquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil arretjescake maken maar hou niet van rauw ei. Lees nu ook dat ik vanillevla kan gebruiken, maar dat stijft toch niet?
In Nederland heb je die echt veel te weinig. In Engeland struikel je er zoiets over.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb het idee dat de service net even wat hartelijker en vriendelijker is en de producten net wat beter smaken.
Dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien i.c.m. de ingrediënten wel, maar het lijkt mij vooral heel zoet
Nice, ik vind de bavarois ook erg lekker, maar dat is volgens mij zo zoet, dat ik daarna wel 3 uur moet wandelen voor een beetje balansquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
De chocolade vla smaakt goed trouwens
In de zomer de lekkerste aardbeienquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk in de buurt van boeren dorpen dat je ze hier zietquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland heb je die echt veel te weinig. In Engeland struikel je er zoiets over.
Voor 3 uur rijden, moet het wel hele goede worst zijn iddquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon goede worst is het nou ook weer niet dat het al die reistijd waard is
Hier hebben ze geen bavarois. Wel yoghurt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, ik vind de bavarois ook erg lekker, maar dat is volgens mij zo zoet, dat ik daarna wel 3 uur moet wandelen voor een beetje balans
In Den Haag had je dat voornamelijk in het Westland, maar vanuit mij was dat toch best 20/ 30 minuten rijden en hier in Brabant heb je er lekker veelquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland heb je die echt veel te weinig. In Engeland struikel je er zoiets over.
Wij hebben een zeer goed uitgeruste boerderijwinkel, ben echt blij met zequote:Op zaterdag 4 december 2021 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier hebben ze geen bavarois. Wel yoghurt.
Nice. Degene waar ik heen ga heeft op zich best een uitgebreid assortiment. En ze hebben een eigen kippen houderij. Dus veel kip vanuit eigen bedrijfquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben een zeer goed uitgeruste boerderijwinkel, ben echt blij met ze
Oh, lekker. Waar wij komen is een rundvee bedrijf, dus heerlijke vleesproducten en ook veel kalfsvlees (wat ik amper in de supermarkt zie en wat je daar dus eigenlijk ook niet bij voorkeur koopt). Ik heb dan altijd het idee dat het net even met meer aandacht in de schappen ligtquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice. Degene waar ik heen ga heeft op zich best een uitgebreid assortiment. En ze hebben een eigen kippen houderij. Dus veel kip vanuit eigen bedrijf![]()
Hebben ze bij jou ook jachtaanbod? Ik zat vanmiddag te twijfelen of ik wat fazant, gans of eend mee zou nemen
Mooi landquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb plots lichte heimwee naar Italië
Goede vakanties heb ik daar gehad
Wijlen mijn vader had daar een huisje met zijn vrouw en daar mochten we geregeld heen.quote:
Haar familie heeft een rundveehouderij. Dus daar ligt ook spul van in maar wel minder.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, lekker. Waar wij komen is een rundvee bedrijf, dus heerlijke vleesproducten en ook veel kalfsvlees (wat ik amper in de supermarkt zie en wat je daar dus eigenlijk ook niet bij voorkeur koopt). Ik heb dan altijd het idee dat het net even met meer aandacht in de schappen ligt![]()
Volgens mij hebben ze geen jachtaanbod, wel heel veel (borrel) pakketten, ze spelen echt heel goed in op de wensen van de klant en dat is heel slim. Ben over het algemeen ook niet zo heel dol op wild
Oh nice! Wel slim om hierop in te spelen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haar familie heeft een rundveehouderij. Dus daar ligt ook spul van in maar wel minder.
Rond deze tijd hebben ze ook altijd zelfgemaakte paté enzo.en ze maken kerstpakketten
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niet zo stuk als de auto van Max.
Die was vast niet aan het lachen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hier zit ook iemand te kijken
Die maakte een leegloop -geluid.. ik schrok ervanquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was vast niet aan het lachen.
Ja ik! Hij is goed! Vaag dat wel. Maar dat zijn die series allemaalquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Die nieuwe koreaanse serie staat online. Hellbound. Geloof van de zelfde makers als squidgame.. Iemand al gezien?
Ja, geinig idee, al vond ik de tweede helft wel minder. Squid Game heb ik overigens niet gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Die nieuwe koreaanse serie staat online. Hellbound. Geloof van de zelfde makers als squidgame.. Iemand al gezien?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die maakte een leegloop -geluid.. ik schrok ervan
Welnee, HAM wordt gewoon WK. Dat heet voorbestemd, is gewoon corruptie, doe je niks tegen, jammerdepammerquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou nog best kunnen dat 'ie nu het kampioenschap wegflikkerde.
Je auto niet in de muur parkeren helpt wel hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, HAM wordt gewoon WK. Dat heet voorbestemd, is gewoon corruptie, doe je niks tegen, jammerdepammer
Maar eerst gratis worst lopen kauwen bij Ballie he ouwe schooierquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Verse toast, zalm (geen goeiekope), mierikswortel, zure room, flintertje venkel, romaine sla, dille, bieslook en een kneepje limoen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wijlen mijn vader had daar een huisje met zijn vrouw en daar mochten we geregeld heen.
Aan de ene kant de Alpen en aan de andere kant nog een stukje zee![]()
Ik denk dat ze het nu helaas verkocht hebben.
ga ik zo maar kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik! Hij is goed! Vaag dat wel. Maar dat zijn die series allemaal
Lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Verse toast, zalm (geen goeiekope), mierikswortel, zure room, flintertje venkel, romaine sla, dille, bieslook en een kneepje limoen
oh ohquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit me te bedenken dat ik bij de laatste horecagelegenheid waar ik was mijn QR code niet heb hoeven laten zien
Zo denken wappies ook.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, HAM wordt gewoon WK. Dat heet voorbestemd, is gewoon corruptie, doe je niks tegen, jammerdepammer
ik km er aanquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |