SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeps wat danquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een stenen buitentafeltje aan het opknappen maar die zit helemaal onder de mos dus ik dacht die leg ik in een vol bad met groene-aanslag-verwijderaar, ik denk dat ik op zoek kan naar een nieuw bad.
Dreft ofzo proberen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een groen moeras geworden of zo en het plakt.
Klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:35 schreef Puala het volgende:
Ik ben net even het dak op geklommen ivm lekkage, maar de trap schoof een stukje onderuit toen ik er op stond. Kon me nog vastgrijpen aan het dak, maar mijn benen beginnen steeds zeerder te doenLinks mn scheenbeen dr op en rechts mn kuit geraakt. Ai
Pics!quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een groen moeras geworden of zo en het plakt.
Zal een voor en na pic posten van het tafeltje, eerst op zoek naar losse mozaīeksteentjes want er ontbreken er een paar.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaaaawwwwww. Is dat een possum?
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal een voor en na pic posten van het tafeltje, eerst op zoek naar losse mozaīeksteentjes want er ontbreken er een paar.
Leedvermaak is t beste vermaak hequote:Op zaterdag 4 december 2021 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft dat zo staan? Mijn syngoniums begonnen enorm te woekeren.
Oeh leuk!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.
https://i.imgur.com/WcKY0Z2.jpgquote:
Oh die is wel vet jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil zo’n zwevende lamp
https://www.bol.com/nl/nl(...)wQAvD_BwE#modal_open
Ja dat verspreidt zich heel snel maar niemand wordt er ziek vanquote:
quote:
Oooh in mijn hoofd was het veel erger.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://i.imgur.com/WcKY0Z2.jpg
Succes, supermarkten op zaterdag vermijd ik als de pestquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Onderhand tijd dat ik eens boodschappen ga doen
Ik heb de gordijnen alweer dichtquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Onderhand tijd dat ik eens boodschappen ga doen
Richting de feestdagen worden supermarkten sowieso steeds vervelender.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes, supermarkten op zaterdag vermijd ik als de pest
De elektrieke deken ligt alweer te brommen zeker?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen alweer dicht
Ja, eensquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Richting de feestdagen worden supermarkten sowieso steeds vervelender.
De AH Exellent trifle is te lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eenshet assortiment is wel fijn
Laat je toch lekker bezorgenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Richting de feestdagen worden supermarkten sowieso steeds vervelender.
Extroverte mannenstudenten in de coupquote:
Neuh, drie kwartier voor het slapen gaan is vroeg zat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De elektrieke deken ligt alweer te brommen zeker?
Loop je door naar een ander plekkiequote:Op zaterdag 4 december 2021 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extroverte mannenstudenten in de coup
Iets minder genot
In het reismandje en die nieuwsgierige neus naar buiten stekenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Railrunner voor Wattenschijfje?
Treinreis van 10 minuten, ik zit t wel even uit. Geen probleemquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop je door naar een ander plekkie
Ja, dat vind ik een tikje overdreven. Ik woon praktisch naast de AHquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je toch lekker bezorgenKrijg je nogeens een zak regenboogpeperkruidnoten kado of zo
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het reismandje en die nieuwsgierige neus naar buiten steken
Ik ook. Een bubbelbadquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
zo, mezelf toch maar een sinterklaascadeau besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woonde ook 5-10 minuten lopen van de Coop en Hoogvliet, maar dat liet ik toch mooi bezorgenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een tikje overdreven. Ik woon praktisch naast de AH
ja voor jouw is het een leuk uitje waarschijnlijk naar de supermarkt, maar ik kan het wel missenquote:
Ja dan is het wel een beetje voorlul ja tenzij je een oud vrouwtje van 104 bent en 17 kratten bier in de week nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een tikje overdreven. Ik woon praktisch naast de AH
Laat dan maar zitten, dat zou m'n voornaamste reden voor bezorgen zijn.quote:
hmm wel he, maar dan moet je bij een slijterij bestellen denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten, dat zou m'n voornaamste reden voor bezorgen zijn.
Ik laat kerel gewoon halen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm wel he, maar dan moet je bij een slijterij bestellen denk ik
die nemen ze weer mee terugquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker legeflessenparadijs bouwen![]()
Geestelijk ben ik 106 jaarquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan is het wel een beetje voorlul ja tenzij je een oud vrouwtje van 104 bent en 17 kratten bier in de week nodig hebt.
Zal jou eens in een sokje stoppenquote:
lekker geskied en rozig van de frisse berglucht?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
goedemiddag, lekker op de bank in pyjama
jawel maar dat is gewoon kut. Je hele berging vol met losse flesjes. Zijn het er 58 of 62? Even tellenquote:
jij zoekt echt problemenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar dat is gewoon kut. Je hele berging vol met losse flesjes. Zijn het er 58 of 62? Even tellenKratten werkt veel makkelijker.
Nee hoorquote:
Gewoon minder flesjes leegdrinkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar dat is gewoon kut. Je hele berging vol met losse flesjes. Zijn het er 58 of 62? Even tellenKratten werkt veel makkelijker.
En je woont zo dichtbij de Plus. Wat kost het bezorgen en hoe vaak doe je het per week? Even lopen is ook weer extra stappen, ik zie mogelijkheden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik laat de kratten (en nog wat dingetjes) dus gewoon door de Plus doen en de rest door de Picnic
Albert Heijn heeft vandaag en morgen 1+1 gratis op chocoladelettersquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Even de ergste rotzooi opgeruimd in de woonkamer.
Kan primaquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
Wraps die een maand over datum zijn, ik ga ze toch gebruiken
[ afbeelding ]
Kan prima, ik eet regelmatig dingen over de datum. Ruik, kijk en proefquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft vandaag en morgen 1+1 gratis op chocoladeletters
Luchtdicht verpakt? Kan makkelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zo kom ik nog eens ergensquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja voor jouw is het een leuk uitje waarschijnlijk naar de supermarkt, maar ik kan het wel missen
Wel jaloers op het bubbelbad
Het is tyfusdruk daarquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg
Niet op pepernoten? Ik ben bang dat het tyfusdruk is daar nu dus ik heb er niet zo'n zin in om nu chocola in te slaan.
Niet dat ik zag.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg
Niet op pepernoten? Ik ben bang dat het tyfusdruk is daar nu dus ik heb er niet zo'n zin in om nu chocola in te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |