SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeps wat danquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een stenen buitentafeltje aan het opknappen maar die zit helemaal onder de mos dus ik dacht die leg ik in een vol bad met groene-aanslag-verwijderaar, ik denk dat ik op zoek kan naar een nieuw bad.
Dreft ofzo proberen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een groen moeras geworden of zo en het plakt.
Klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:35 schreef Puala het volgende:
Ik ben net even het dak op geklommen ivm lekkage, maar de trap schoof een stukje onderuit toen ik er op stond. Kon me nog vastgrijpen aan het dak, maar mijn benen beginnen steeds zeerder te doenLinks mn scheenbeen dr op en rechts mn kuit geraakt. Ai
Pics!quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een groen moeras geworden of zo en het plakt.
Zal een voor en na pic posten van het tafeltje, eerst op zoek naar losse mozaīeksteentjes want er ontbreken er een paar.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaaaawwwwww. Is dat een possum?
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal een voor en na pic posten van het tafeltje, eerst op zoek naar losse mozaīeksteentjes want er ontbreken er een paar.
Leedvermaak is t beste vermaak hequote:Op zaterdag 4 december 2021 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft dat zo staan? Mijn syngoniums begonnen enorm te woekeren.
Oeh leuk!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor pics van de bende in het bad.
https://i.imgur.com/WcKY0Z2.jpgquote:
Oh die is wel vet jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil zo’n zwevende lamp
https://www.bol.com/nl/nl(...)wQAvD_BwE#modal_open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |