Inner City had daar in 1988 een mooie lyric over:quote:Op zaterdag 24 december 2022 08:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ook op de slotdag zal het hier wel niet storm lopen.
Precies. Wij hebben Coldplay immersquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:48 schreef asco het volgende:
[..]
Inner City had daar in 1988 een mooie lyric over:
"We don't really need a crowd to have a party"
😎🥳
quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Precies. Wij hebben Coldplay immers
Ik heb mijn best gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:14 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs niet eens 1 topic vol tijdens een wekenlange uitzending
Ik luister op m’n supersonische koptelefoon en ik moet bekennen, het Child in time kwartje begint een beetje meer te ‘vallen’ bij me. Dit zal @PippenScottie bekoren.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:26 schreef PzKpfw het volgende:
Child in Time ook hier maar op 22..
En dan volgt Zoutelande
Speciaal voor jou ga ik vanavond naar de Herreys luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister op m’n supersonische koptelefoon en ik moet bekennen, het Child in time kwartje begint een beetje meer te ‘vallen’ bij me. Dit zal @:PippenScottie bekoren.
Huilen van geluk nu.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik vanavond naar de Herreys luisteren
Komt Coco Jamboo zo?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Dit weekend moeten we hier maar het feestje vieren.
Stormlooptopic!
Bestaat ook alweer 18 jaar hoor. Prima lijst met toegankelijke muziek uit de volledige popgeschiedenis, die minder lijdt onder kortstondige hypes en vervelende stemacties.quote:
Niks mis mee idd.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bestaat ook alweer 18 jaar hoor. Prima lijst met toegankelijke muziek uit de volledige popgeschiedenis, die minder lijdt onder kortstondige hypes en vervelende stemacties.
Omdat de stemmer hier natuurlijk werkelijk nul invloed heeft op de lijst. Wel slim van Molquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bestaat ook alweer 18 jaar hoor. Prima lijst met toegankelijke muziek uit de volledige popgeschiedenis, die minder lijdt onder kortstondige hypes en vervelende stemacties.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Enerzijds minachting van de stemmer, maar ik heb het idee dat de gemiddelde Radio 10-luisteraar er niet echt wakker van ligt. Voor hem/haar luistert het allemaal lekker weg en is de klassering van ondergeschikt belang.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de stemmer hier natuurlijk werkelijk nul invloed heeft op de lijst. Wel slim van Mol
Ik luister met plezier naar de onderkant van deze lijst jaquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen inderdaad. Enerzijds minachting van de stemmer, maar ik heb het idee dat de gemiddelde Radio 10-luisteraar er niet echt wakker van ligt. Voor hem/haar luistert het allemaal lekker weg en is de klassering van ondergeschikt belang.
Een van de betere Marco B. nummers die je ten onrechte bijna nergens meer voorbij hoort komen.quote:
Was bij de 1e Big Brother toen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een van de betere Marco B. nummers die je ten onrechte bijna nergens meer voorbij hoort komen.
Ja, dat is wel nostalgie inderdaad. Net als die tune 'Leef' van Han van Eijk.quote:
Die ook idd.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, dat is wel nostalgie inderdaad. Net als die tune 'Leef' van Han van Eijk.
We zijn een jaar verder en Child in Time komt weer langsquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister op m’n supersonische koptelefoon en ik moet bekennen, het Child in time kwartje begint een beetje meer te ‘vallen’ bij me. Dit zal @:PippenScottie bekoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |