Leuke tekening.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Manneke zit hier de boel af te breken terwijl mama nog slaapt van nachtdienst!Verder alles goed!
[ afbeelding ]
Ja ik kan een stuk of 35 verschillende dingen tekenen die hij dan bij naam kan noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf zit hij alleen nog te krassen met de potloden.![]()
Is ze jarig?quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:03 schreef maily het volgende:
[..]
Slingers ophangen voor @:greysbones
quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Moeten we ff vragen.
@:greysbones
[ afbeelding ]
Ja iedereen verschiet meteen zijn verjaardagskruitquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Is morgen jarig hé, maar is nu naar voetbal wedstrijd van haar zoon
Beetje zonde welquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ja iedereen verschiet meteen zijn verjaardagskruit
SBE.quote:
Pocheren? Klutsen en omeleteren?quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:34 schreef aloa het volgende:
Zo maar ff een eitje koken. Of bakken.
Keuzes
Halfgaar. Schijnt beter te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:36 schreef maily het volgende:
[..]
Snotterig? Aangenaam halfgaar? Keihard?
Aan het oefenen voor een broertje of zusje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn eigen flesje!
Ik deed het ff voor, en nu doet hij het de hele tijd zelf bij zijn "baby".
Haha precies!quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan het oefenen voor een broertje of zusje.
Hoi leave.quote:
Lekker toch, ik ben ook nog even in bed blijven liggen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb potje lang op bed gelegen![]()
zeker wetenquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker toch, ik ben ook nog even in bed blijven liggen.
Laat op bed ook?quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb potje lang op bed gelegen![]()
Relaxed wakker worden, nog een beetje tv kijken.quote:
Jij ook al?quote:
gezien dankewolquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:07 schreef maily het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)/1467105457756069890
Sorry, zit mobiel
quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:05 schreef maily het volgende:
Kickoutzwartepieters bekogeld met oa eieren en gevlucht, zelfs bus nog bekogeld![]()
![]()
In Urk of Volendam geloof ik![]()
Say oops up side your head, say oops upside your head! (Die eieren dan!quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:13 schreef maily het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)6%2F3%2F25p202463845
Wat raar zegquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:05 schreef maily het volgende:
Kickoutzwartepieters bekogeld met oa eieren en gevlucht, zelfs bus nog bekogeld![]()
![]()
In Urk of Volendam geloof ik![]()
Het waren zelfs oliebollen 🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]Geweld met protesten vind ik niet goed, maar wat eieren naar die chronisch beledigde cultuurverwoesters gooien die alles wat blank is haten, kan ik stiekem toch wel wat om gniffelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |