Ik zit nu nog tegenover mijn PC, maar als je straks melding krijgt van een nieuwe vulkaan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Open je mond, blaas, en je hebt vuur? Of is dat te simpel gedacht?
Helaas inderdaad danquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm ik moet voor 5 uur klaar zijn
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
O ben ik gezond, wat leuk om te weten.
Dank voor uw diagnose, alles is nu opgelost
Zullen we de SAR alvast bellen of denk je dat het gaat lukken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:36 schreef drakin het volgende:
Ik ga
Duimen jullie voor me dat ik weer veilig terug mag keren?
Je gaat het reddenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:36 schreef drakin het volgende:
Ik ga
Duimen jullie voor me dat ik weer veilig terug mag keren?
zijn dat pepertjes?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben vast weer gemeen,
maar
[ afbeelding ]
Ze is eigen baasquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een rotbaas! Zeg maar tegen hem dat ik vind dat hij je niet naar buiten kan laten gaan als je daar geen zin in hebt.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, weer eens een vulkaan die uitbarst, met 1 dode zelf:
https://www.ad.nl/buitenl(...)randwonden~abfffbac/
Hoe is het eigenlijk met die op het spaanse eiland?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben vast weer gemeen,
maar
[ afbeelding ]
Aiquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben vast weer gemeen,
maar
[ afbeelding ]
Ooit 1,5 jaar les gehad. Verder rommel ik maar wat aan.quote:
Van alles.quote:welke nummers speel je,
Alles? Weet wat je vraagt…quote:vertel me alles over schildpadden..... enz....![]()
Ik ben ook benieuwd welke nummers jij speelt, aangezien je daar even niet op kon komenquote:Maar zo is het toch anders.![]()
Dat komt hopelijk de volgende keer wel.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ook benieuwd welke nummers jij speelt, aangezien je daar even niet op kon komen![]()
Nou dat klinkt toch niet als aanrommelen hoor in de filmpjes die je weleens hebt gedeeld.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ooit 1,5 jaar les gehad. Verder rommel ik maar wat aan.
Ik moest ineens aan dit tegeltje denken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ook benieuwd welke nummers jij speelt, aangezien je daar even niet op kon komen![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan dit tegeltje denken.![]()
[ afbeelding ]
Subtiel en beschaafdquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan dit tegeltje denken.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |