Die heb ik een paar weken terug gelezen. Vond het niet bepaald duidelijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://isu.org/docman-do(...)ed-skating-v1-1/file
Hier staat alles in.
Ik ga er toch vanuit dat er niet expres wordt gevallen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een val bij het ingaan van de bocht na de streep, na 10 rondjes. Hij was ook niet extreem vermoeid ofzo, dus het ziet er curieus uit.
Frédérique Ankoné, kent u die nog?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat er niet expres wordt gevallen.
Bowe vs Leerdam in de laatste ritquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:54 schreef VoMy het volgende:
Ik denk mss toch een WR over 1000 bij de vrouwen. Zou wel zo leuk zijn.
Het is allemaal niet heel erg duidelijk opgeschreven inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken terug gelezen. Vond het niet bepaald duidelijk
Ja dat kan wel een spelbreker zijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen circulatie meer en uitgetrapt ijs
Toch bijzonder, ik weet dat ik haar vaak zag winnen, maar kan haar qua tijd echt totaal niet plaatsen in vergelijking met een Jenny Wolf of Wang Beixingquote:
Ziomek verdient ook een 36'erquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:41 schreef Remco het volgende:
Pooltjes zijn behoorlijk aan het schroeien dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |