SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat is wel heel extreemquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of Wattenschijfje zonder muilkorf loslaten
Mmm van Moraquote:
Iewquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Maar Kaag is toch een hartstikke leuke, warme en oprechte vrouw?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ja of Wattenschijfje zonder muilkorf loslaten
Extreme gebeurtenissen (Kaag aan je deur) vragen om extreme oplossingenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kokend lood naar beneden gooien
Alsof ik een gevechtsfort ben
damn you, baco over m'n keyboardquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Wtfquote:
Een soort vrouwelijke Thierryquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Maar dan twee keer zo oudquote:
Heb je nooit Monty Python gezien?quote:
Ook gewoon een soort totalitaire fascist met waanbeeldenquote:
Jawel, maar niet alle afleveringen, seurry heurquote:
maar ze zou alles anders doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook gewoon een soort totalitaire fascist met waanbeelden
Deze komt uit een filmquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar niet alle afleveringen, seurry heur
Ik zap altijd weg als ze op tv is, dus geen idee waar ze voor staatquote:
Dit is de beste film ooit. Onder andere.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar niet alle afleveringen, seurry heur
met wat alcohol op is MP nog leukerquote:
je stort in?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was even wat yoga-oefeningen aan het doen
Krak krak krak
Even een gin and tonic maken danquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wat alcohol op is MP nog leuker
Dat klinkt niet best.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was even wat yoga-oefeningen aan het doen
Krak krak krak
oeh nice ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even een gin and tonic maken dan
Mijn gewrichten zo van: wat doe je?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wat alcohol op is MP nog leuker
Krakende wagens gaan het langste mee ?quote:
Een frisse wind!quote:
ik kan me nauwelijks voorstellen dat haar winden fris zijnquote:
Dit zeggen docenten ook altijd als ze een fout makenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even testen of je wel aan het opletten was
In de lijn van 'op een oude fiets moet je het leren'?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krakende wagens gaan het langste mee ?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zeggen docenten ook altijd als ze een fout maken
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan me nauwelijks voorstellen dat haar winden fris zijn
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Dan moet ze nog maar een uur wakker blijven tot ik een nieuw gifje heb gevonden
Ik ga niemand iets lerenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de lijn van 'op een oude fiets moet je het leren'?
zou ze het merken als je die van 92 dagen terug recyceltquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Dan moet ze nog maar een uur wakker blijven tot ik een nieuw gifje heb gevonden
quote:
Zij misschien wel, ik niet denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ze het merken als je die van 92 dagen terug recycelt
Sasquote:
Dat suggereer ik ook helemaal niet. Maar als je jezelf al als oude fiets beschouwtquote:
Zoals mijn fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'quote:
op fok bedoel je?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice
Wat is tegenwoordig jouw huis eigenlijk?
ik was vorige week op de meet, was een toffe avond, ehhhh meer een middagquote:
oh leuk!quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was vorige week op de meet, was een toffe avond, ehhhh meer een middag
meeten, je vindt het geweldig of vreselijk inderdaadquote:
dit doet mij nou weer denken aan een liedje van Frank Boeijenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeten, je vindt het geweldig of vreselijk inderdaad
Oeh lekker, is ook wel echt koud nuquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dekentje niet nodig. Die had ik vanmiddag op schoot achter m'n bureau
tsja bijna winter hequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh lekker, is ook wel echt koud nu
Wanneer was het in Nederland voor het laatst 40 gradenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever kou dan +40 graden
Niet te doen hier in NL
ripquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Straks kortste dag, dan wordt het weer wat langer licht. Even de eerste twee deprimerende maanden van 2022 overleven.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dit fijner dan zomerhitte. Alleen regen is jammer.
Oh, ik heb wel veel liever die hitte. Zelfs in NLquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet te doen hier in NL
20-25 gradenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet te doen hier in NL
Haha ja, januari lijkt wel 3 maanden te durenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Straks kortste dag, dan wordt het weer wat langer licht. Even de eerste twee deprimerende maanden van 2022 overleven.
duurt nog altijd te kortquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha ja, januari lijkt wel 3 maanden te duren
En februari is ook zo nietszeggend.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In 2020quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer was het in Nederland voor het laatst 40 graden
Perfect !quote:
Ja daar is echt niks aanquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knap als je daar tegen kanquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik heb wel veel liever die hitte. Zelfs in NL
prima voor alles, terassen, strand, wandelen, en ook werken op kantoorquote:
Ik zei vorig jaar in feb (dus in januari) mn baan op en mn leidinggevende zei nog net niet dat ik het expres deed, want korter uitwerken. Ja sorry gast, 1800 % donequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En februari is ook zo nietszeggend.
Achja ik ga nu dood zonder thermolegging aan dus vind het ook knap als je dat gewoon kanquote:
3 weken zulk vies warm weer en daarna 383636 dagen regenquote:
Mijn kachel staat op 15 nuquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja ik ga nu dood zonder thermolegging aan dus vind het ook knap als je dat gewoon kan
Omdat avond en ik ga zo naar bedquote:
Ook als ik stilzit achter de pc gutst het zweet uit alle poriën.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan prima tegen warm weer, als ik maar niets hoef te doen en dat is meestal het probleem
In de hitte ook echt?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan prima tegen warm weer, als ik maar niets hoef te doen en dat is meestal het probleem
Leuke MI nuquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook als ik stilzit achter de pc gutst het zweet uit alle poriën.
Ook laagquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat avond en ik ga zo naar bed
Overdag tussen de 17 en 18 graden
Wees maar blij dat je niet gedwongen wordt om in een kantoortuin vol met koukleumen te werkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het nu lekker. Dus moet je nagaan hoe hard ik het afleg in de zomer.
Is goed tegen puistjes en mee-etersquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook als ik stilzit achter de pc gutst het zweet uit alle poriën.
Ben warmbloedigquote:
Ze zouden kantoren hier op moeten inrichten. Ruimtes voor warme mensen en koude mensenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet gedwongen wordt om in een kantoortuin vol met koukleumen te werken
Dat zweten heb ik ook, temperatuur maakt daarvoor eigenlijk niet uitquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
ik kan iedere (redelijke) temperatuur wel handelen, heb het nooit overdreven warm of koud. Al zweet ik wel erg makkelijk
ik hoef maar aan de sauna te denken om te gaan zwetenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zweten heb ik ook, temperatuur maakt daarvoor eigenlijk niet uit
Dan krijg je vooral dat mannen en vrouwen gescheiden gaan werkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zouden kantoren hier op moeten inrichten. Ruimtes voor warme mensen en koude mensen
Nou daar ga jequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoef maar aan de sauna te denken om te gaan zweten
Ja en voor mensen die hun bek houden en mensen die praatziek zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zouden kantoren hier op moeten inrichten. Ruimtes voor warme mensen en koude mensen
Ja denk je? Weet niet zoquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan krijg je vooral dat mannen en vrouwen gescheiden gaan werken
Alle mensen van het continent Afrikaquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van alles boven de dertig graden is dat je brein niet goed meer werkt, alsof je als klein kikkertje door een eindeloze zee van snot en behanglijm moet waden naar de overkant van de behanglijmsnotzee.
Jij wil gewoon in je eigen isolatieruimte zittenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en voor mensen die hun bek houden en mensen die praatziek zijn
Of voor avondmensen en ochtendmensen
Zo veel hokjes dat alsnog iedereen alleen zitquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en voor mensen die hun bek houden en mensen die praatziek zijn
Of voor avondmensen en ochtendmensen
Haha ja, sowiesoquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij wil gewoon in je eigen isolatieruimte zitten
Dat is ook lekker, dekentje erbijquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook, alleen als ik moe ben en op bank zit gaat hij even op 20+
Hmm ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het sneller koud.
wel goed voor de concentratie en voor praatjes ga je koffie halen en babbelenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo veel hokjes dat alsnog iedereen alleen zitwat ook prima zou zijn
Ja daar zijn ze ook niet heel snel zo door de dag genomen, behalve als ze achter een hertje, vrouwtje, konijntje of een gnoe aan moeten rennenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle mensen van het continent Afrika
Alle graadjes gaan naar de baarmoeder.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meesten vrouwen hebben het koud, niet alle ...quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door lager metabolisme.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle graadjes gaan naar de baarmoeder.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wel goed voor de concentratie en voor praatjes ga je koffie halen en babbelen
Het is een generalisatie ja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meesten vrouwen hebben het koud, niet alle ...
quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook, alleen als ik moe ben en op bank zit gaat hij even op 20+
Heb je je schoenen al?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door lager metabolisme.
Ik ken ook “ mannen “ die het altijd koud hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is een generalisatie ja.
En jij ....?quote:
Oh huh zo laat! Hier stond meneertje vandaag voor de deur maar was niet thuis, nu wordt het pas maandagquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Pakketje staat voor 7/12 gepland
Jammer dat je deze hints om lichaamswarmte te delen niet hebt opgepikt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook “ mannen “ die het altijd koud hebben.
Elke werkdag; wat is het hier koud he... ja zo koud ... goh zo koud is het hier ...
Dat was het teken voor mij om oordopjes in te doen
Nou ja.. er staat 20+quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke werkdag; wat is het hier koud he... ja zo koud ... goh zo koud is het hier ...
Ewl.. nee, ga weg ...quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer dat je deze hints om lichaamswarmte te delen niet hebt opgepikt.
Dat zijn geen mannen, als ik een man hoor zeggen "ik heb het koud" verwacht ik zo'n bleke priegel met peenhaar en een wegkijkende blik te zien.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen, als ik een man hoor zeggen "ik heb het koud" verwacht ik zo'n bleke priegel met peenhaar en een wegkijkende blik te zien.
Ja. Maar ik had ook nog wat andere dingen in mijn mandje en gezegd dat ze het pakketje niet moesten opdelen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh huh zo laat! Hier stond meneertje vandaag voor de deur maar was niet thuis, nu wordt het pas maandag
Oh.. ze hadden wel variatie hoor:quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]'zeg het anders nog tien keer, wordt het vast warmer'
Seksualiteit, berigheid en begeerte stoppen niet als je een kantoor binnen loopt hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewl.. nee, ga weg ...ik ben hier om te werken, meer niet
Bummer!quote:
Oh, goed van jequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had ook nog wat andere dingen in mijn mandje en gezegd dat ze het pakketje niet moesten opdelen.
Klinkt als de KSCquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. ze hadden wel variatie hoor:
1. Het is koud
2. Honger
3. Ik ga dood (diverse redenen)
4. Wat gaan we lunchen (bij voorkeur om 9.01 uur)
5. File
6. Het weer
Berige collega’squote:Op vrijdag 3 december 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seksualiteit, berigheid en begeerte stoppen niet als je een kantoor binnen loopt hoor
Ik ga doodquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Het is koud
2. Honger
5. File
6. Het weer
Nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Het is koud
2. Honger
5. File
6. Het weer
Misschien zaten ze ook wel op fok 😂quote:
Te warmquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]as in te warm of te koud?
punt is dat als ik hem hier niet op 20+ zet, de boel nauwelijks verwarmt.
op nieuwe plekkie lijk ik nauwelijks verwarming aan te hoeven hebben
Super de luxe alfaman van bijna 2 meterquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen, als ik een man hoor zeggen "ik heb het koud" verwacht ik zo'n bleke priegel met peenhaar en een wegkijkende blik te zien.
'suiker?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zomaar een opmerking bij het koffieapparaat
Ik zat naast degene die dat 25 x op een dag zei , dus die negeerde ik de hele dagquote:
“25x afgestorven.”quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?
"Ja mijn gras is lang, dat moet ik vanavond maaien, vind ik net zo erg of eigenlijk veel ergerder dan dat je dood gaat"quote:
Ik weet ook niet wat iemand daar zelf mee moetquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat naast degene die dat 25 x op een dag zei , dus die negeerde ik de hele dag
Ik kan echt niets met zulke negativiteit
vast geen jaren 30 eengezinshuisquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te warm
Maar hier gaat ie al loeien als ik hem op 16 zet
Ik heb een collega die de hele week niets zegt behalve dat op maandagochtend, ik mompel altijd maar wat over zeemeerminnen, glitters, aardolie, appels of curling.quote:
Dit zeggen randje winterquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja mijn gras is lang, dat moet ik vanavond maaien, vind ik net zo erg of eigenlijk veel ergerder dan dat je dood gaat"
Ik snapte het wel, diegene zat niet op de juiste plek, maar doe er iets aan danquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat iemand daar zelf mee moet
Ik kan wel met negativiteit omgaan maar moet wel opbouwend zijn of iemand moet zeggen 'moet dit gewoon even kwijt' oid want dan hoef je toch niet echt te luisteren. Oh en rationaliteit is ook wel fijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snapte het wel, diegene zat niet op de juiste plek, maar doe er iets aan dan
Gras is een metafoor natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja mijn gras is lang, dat moet ik vanavond maaien, vind ik net zo erg of eigenlijk veel ergerder dan dat je dood gaat"
Iedere dag zo'n geeltje ophangen "Ga weg je hoort hier niet"quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snapte het wel, diegene zat niet op de juiste plek, maar doe er iets aan dan
Nee, mijn huis heeft als bouwjaar 1870, maar geen echte buren die bij kunnen dragen aan de warmte zoals een appartement. Dus een energierekening van 40 euro per maand en geld terug zoals vorig jaar, verwacht ik niet.quote:
Dit was totaal niet opbouwend, daar kon geen mens wat meequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan wel met negativiteit omgaan maar moet wel opbouwend zijn of iemand moet zeggen 'moet dit gewoon even kwijt' oid want dan hoef je toch niet echt te luisteren. Oh en rationaliteit is ook wel fijn
Die collega haat jequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een collega die de hele week niets zegt behalve dat op maandagochtend, ik mompel altijd maar wat over zeemeerminnen, glitters, aardolie, appels of curling.
Zet daar voor dit jaar maar een nulletje bijquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, mijn huis heeft als bouwjaar 1870, maar geen echte buren die bij kunnen dragen aan de warmte zoals een appartement. Dus een energierekening van 40 euro per maand en geld terug zoals vorig jaar, verwacht ik niet.
Bij voorkeur op het voorhoofd en de tekst dan keihard zingenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag zo'n geeltje ophangen "Ga weg je hoort hier niet"
Gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit was totaal niet opbouwend, daar kon geen mens wat mee
Heb al een spaarpot klaarstaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet daar voor dit jaar maar een nulletje bij
Carnavalstijlquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij voorkeur op het voorhoofd en de tekst dan keihard zingen
Nee, vandaar de oordopjes en negeer-standquote:
En dan met pennen, paperclips, oude boterhammen en pakken printpapier gaan gooien.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij voorkeur op het voorhoofd en de tekst dan keihard zingen
Paard in de gang een paard in de gangquote:
Of de printer ? Wel wat effectiever dan paperclipsquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan met pennen, paperclips, oude boterhammen en pakken printpapier gaan gooien.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
En nou die hendjes de lucht in, en kèk me lachend aan
Dan zal er voor jou ok een wereld open gaan
En nou die hendjes de lucht in, en kèk me lachend aan
Dan zal er voor jou ok een Oetel kwèkken gaan
Just you, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een collega die de hele week niets zegt behalve dat op maandagochtend, ik mompel altijd maar wat over zeemeerminnen, glitters, aardolie, appels of curling.
Helaas wel.quote:
Zeg gewoon de volgende keer iets over B-H, nooit meer die suffe vraag of andere interactiequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is toch raar, verzin eens een keer een andere vraag of zo dan
Tis overal zo vol en ik kèn munne mens nie veindequote:
Vind hem wel zo'n type die dit zesmaal per week met veel smaak gaat eten als ik dat zeg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg gewoon de volgende keer iets over B-H, nooit meer die suffe vraag of andere interactie
Houquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tis overal zo vol en ik kèn munne mens nie veinde
Ik wou de'k thuis zat bij dun hond en bij de keinder
'K Wor ziek van de muziek
Van dè gejank, dieje stank van drank
Zat ik mar thuis, veur m'n buis
Mee bei mun bene op de bank
Zo lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tis overal zo vol en ik kèn munne mens nie veinde
Ik wou de'k thuis zat bij dun hond en bij de keinder
'K Wor ziek van de muziek
Van dè gejank, dieje stank van drank
Zat ik mar thuis, veur m'n buis
Mee bei mun bene op de bank
Wa'n lekker ding bende gij, en ge het zeun lekker kuntjequote:
Houdoequote:Op zaterdag 4 december 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa'n lekker ding bende gij, en ge het zeun lekker kuntje
Ik zag oe 's merregens in den kroeg, 'k dacht dak achterover sloeg
Wa'n lekker ding bende gij, en ge het zo'n lekker kutje
Ik zag oe 's merregens in de kroeg, 'k dacht dak achterover sloeg
quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
*steekt brabant af van het beschaafde deel.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
*steekt brabant af van het beschaafde deel.
Patatta is een oude indiaanse naam voor aardappel toch? Beetje dom om friet zo te noemen, die indianen zijn ook uitgestorven geloof ik.quote:
PATATPANquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Patatta is een oude indiaanse naam voor aardappel toch? Beetje dom om friet zo te noemen, die indianen zijn ook uitgestorven geloof ik.
Ja en met nog wat andere KSC -ers .. gezellâgquote:
DaT kIiNkT tOcH vOoR GeEn MeTerT.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PATATPAN
PATATHUISJE
PATATJES
PATATSAUS
Bos, CE, GRMBL en die magere gek uit Helmondquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en met nog wat andere KSC -ers .. gezellâg
Als muziek in mn orenquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DaT kIiNkT tOcH vOoR GeEn MeTerT.
Helmond ???quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bos, CE, GRMBL en die magere gek uit Helmond
Omringd door Brabandersquote:
Spesjul piepolquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ya can run but ya can't hide from the most wonderful people on Urf.
gewoon je best doen met die defibrillatorquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:56 schreef Koen66 het volgende:
ow reageren als een topic is afgestorven is ietwat useless
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg gewoon de volgende keer iets over B-H, nooit meer die suffe vraag of andere interactie
Mijn gasmeter is in mijn woonkamer, echt handigquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:37 schreef mschol het volgende:
morgen ook op jacht naar gasmeter in appartement.. kan em niet vinden namelijk
warmwater, dubbele electra en koudwater zijn gevonden...
quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je best doen met die defibrillator
raaaaarrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn gasmeter is in mijn woonkamer, echt handig
B-H staat voor Broccoli en Gehaktquote:
I know rightquote:
duidelijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
B-H staat voor Broccoli en Gehakt
Whutquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
aparte afkortingquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik heb een woonkamer waarbij de meterkast erbij getrokken is, meter kast is aparte kast en daar zit electraquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
een BoobieHolderquote:Op zaterdag 4 december 2021 01:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Bedoel ik broccoli gehakt? Bedoel ik een tettenhouder? Who knoooows
Klinkt heel handigquote:Op zaterdag 4 december 2021 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn gasmeter zit bij de voordeur, heel hoog, heb echt een trapje nodig om hem te kunnen lezen.
Uhm ja, ik heb het ook niet verzonnen en onwijs onhandig .. wel netjes verborgen en weggewerkt in een hoek. Daardoor kunnen we nooit de bank in die hoek zetten, anders kan ik de meter niet lezenquote:
Die heeft US verzonnenquote:
Lol, spannend waar je hem dan vindtquote:Op zaterdag 4 december 2021 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een woonkamer waarbij de meterkast erbij getrokken is, meter kast is aparte kast en daar zit electra
wc heeft koudwater meter
keuken heeft warmwater meter
ik vermoed dat in keuken ook gas zit (wordt alleen gebruikt voor koken) maar nog niet gevonden
Misschien voor mensen die de meterstand nooit doorgeven en nooit thuis zijn. Kan de controleur op een trapje het vast zien door het raam boven de voordeur.quote:
Ik had liever nog in bed gelegen, maar de plicht roeptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |