Niets is voor altijdquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow ik vermaak me er vaak prima hoor, alleen sommige momenten wat minder. Zit nu in zo'n periode
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet wel in de juiste kudde blijven![]()
![]()
Hokjesquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, maar wij zijn nu Viva-mensen: geboren en getogen in DTS, maar we hebben nu een nieuwe nationaliteit!iek bien Viva-user!
Doe maar, straks voelt hij zich verwaarloost.quote:
puber?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is de gezelligheid weer ff weg door zoonlief
ai aiquote:
quote:
Kom maar door met die foto’s.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
Heb de foto's van de cursus van afgelopen week binnen gekregen, sta overal weer eens heel charmant op
Mag ik niet delen ivm wet op privacyquote:
Een uitsnede van jezelf, je kunt het!quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mag ik niet delen ivm wet op privacy
quote:
Ja snijdt jezelf eruitquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mag ik niet delen ivm wet op privacy
Zo'n techneut ben ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Een uitsnede van jezelf, je kunt het!
de welke kijk je?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
nog paar minuutjes serie en dan kom ik richting tuinhuis
ik ga het ook niet tot 2 uur halen denk ik. ben moe en beetje gaar vandaagquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ga vandaag alleen niet helemaal afluisterenBass D is wel leuk maar moet ook nog een keer
Deis wil het ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo'n techneut ben ik nietje ziet een jongeman in zaag uitrusting met een kettingzaag
Morgen vers het weekend beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga het ook niet tot 2 uur halen denk ik. ben moe en beetje gaar vandaag
Dan deel ik 'm wel achter de schermenquote:
Welke van die dingen?quote:
Top, Deis appt hem wel even door.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan deel ik 'm wel achter de schermen
Stommert.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
daarom zeg ik altijd standaard dat ik er goed op sta. op een gegeven moment ga je het gelovenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
Nee maar ik kan nooit leuk op foto's staan, zelfs al heb ik niet door dat ik foto's maak
Ah, dat moet ik ook maar eens gaan proberen danquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daarom zeg ik altijd standaard dat ik er goed op sta. op een gegeven moment ga je het geloven
Kom maar doorquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Proost makker, geniet er van!quote:
Ik heb een Jupilerquote:
getting startedquote:
kreeg jij een melding, ik deed expres nederlands variant typenquote:
Nee maar ik zag het welquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kreeg jij een melding, ik deed expres nederlands variant typen
shout je gewoon lekker hier ja tochquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:51 schreef suzi1 het volgende:
o bij twitch kan ik wel inlogge, maar niet terug shoute dan
jazeker punten gescoord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en denk je een goed cijfer te scoren?
pics?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
wie zijn die camera geile meisjes
Lijkt op een kerelquote:
oh shit m'n kans gemistquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
das toch geen kerel @:engine
Die had ik al.quote:
haha oke, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:14 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Die had ik al.
Maar dat verbergt hem niet. Ik wil jullie niet meer zien.
Niet posten hier een optie?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:14 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Die had ik al.
Maar dat verbergt hem niet. Ik wil jullie niet meer zien.
okequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:17 schreef Snolkelderij het volgende:
Misschien is dit een mooi moment om het hele Viva Forever-deel maar weer op te heffen. Dan kunnen jullie een eigen hoekje aanvragen ergens.
Eigenlijk heb je wel gelijk...quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:17 schreef Snolkelderij het volgende:
Misschien is dit een mooi moment om het hele Viva Forever-deel maar weer op te heffen. Dan kunnen jullie een eigen hoekje aanvragen ergens.
Déja-vuquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:17 schreef Snolkelderij het volgende:
Tijd voor SUZquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:17 schreef suzi1 het volgende:
dit is mijn hoekje nu. pak t me niet af!
quote:
Ik kom uit een ei.quote:
snolkelder klinkt wel erg fout.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:22 schreef suzi1 het volgende:
maar snolkelder, wat is het echte probleem?
quote:
Damn, daar kunnen foute dingen gebeuren. Snolkelder.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
snolkelder klinkt wel erg fout.
Zoiets idd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Damn, daar kunnen foute dingen gebeuren. Snolkelder.
Beetje Jambers/Menno Buch vibes krijg ik er van.
Regelnevenleger.quote:
Liever een gewoon bad voor mij.quote:
Damn.quote:
Valt wel mee hoor, eerder gezellig.quote:
Misschien dat ik de oude viva mis.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:22 schreef suzi1 het volgende:
maar snolkelder, wat is het echte probleem?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Damn, daar kunnen foute dingen gebeuren. Snolkelder.
Daar kunnen wij niks aan doen ..... jammer dat je het mist ...quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:32 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Misschien dat ik de oude viva mis.
De echte, van vòòr de exodus.
zitten de meesten er niet meer dan? of zijn er andere regelsquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:32 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat je die palindromen zo uit je mouwen schud alsof het niets is.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, eerder gezellig.
Klopt. Laat ook maar. Blijf maar lekker.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niks aan doen ..... jammer dat je het mist ...
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee. Iedereen hier is aardig.
Wel herkenbaar wat je zegt, maar wees welkom om nieuwe en leuke mensen te ontmoeten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:32 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, deze heb ik onthouden omdat die zo lang is.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat je die palindromen zo uit je mouwen schud alsof het niets is.![]()
Die hoor ik steeds in mijn hoofd als zij post.quote:
A je joekte ei mot je krauwe. A’t pijn gi doe, mo j’op ouwe. En at gi bloeie mo’j d’r een pleister op dauwe.quote:
En nu zo dat ik het ook snap.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:42 schreef Salina het volgende:
[..]
A je joekte ei mot je krauwe. A’t pijn gi doe, mo j’op ouwe. En at gi bloeie mo’j d’r een pleister op dauwe.
lekker slipe soesjequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:44 schreef suzi1 het volgende:
even rauchen. poetsen. katje mee naar bed lokken en lekker slipe
<3
Is het al zo laat?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:44 schreef suzi1 het volgende:
even rauchen. poetsen. katje mee naar bed lokken en lekker slipe
<3
Bij jeuk ff krabben. Krijg je pijn, ophouwe. Gaat het bloeden, pleister op douwe.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu zo dat ik het ook snap.
Zo leer ik nog eens wat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Bij jeuk ff krabben. Krijg je pijn, ophouwe. Gaat het bloeden, pleister op douwe.
Da's Zeeuws trouwens.quote:
Ohw, fijne avond iig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Da's Zeeuws trouwens.
Maar ik ga nog ff biertje opdrinken en bedje opzoeken zo.
Truste ieders.
Zeeuws?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:42 schreef Salina het volgende:
[..]
A je joekte ei mot je krauwe. A’t pijn gi doe, mo j’op ouwe. En at gi bloeie mo’j d’r een pleister op dauwe.
Miep miep, zoeffffffffff.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt wel. vind ze maar miepen in de chat hoor
Elvis Presley?quote:
slaaplekkerquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
Truste, moppies en tot morgen. Vond het heel gezellig bij jullie
Lekker slipenquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
Tot morgen en slaap lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
ojeequote:Op zaterdag 4 december 2021 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Komt hier een colonne blauwe knipperlampjes voorbij.
Geen idee wat maar goed zal het niet zijn.quote:
liever de originelequote:
Je ben nog steeds aan het kijkenquote:
Ben je de TS?quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:41 schreef maily het volgende:
KLB / Viva La Stats
Tevens GM vf-kletsers
Morgenquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:45 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ben ik niet, maar "viva"
Ben jij jarig vandaag?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:41 schreef maily het volgende:
KLB / Viva La Stats
Tevens GM vf-kletsers
quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was een cadeautje uit eigen buik
Weer aan het kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ben nog steeds aan het kijken![]()
![]()
Morgen feestjequote:
Zijn er meer idd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]Ja die was alle drama zat, maar hier zou hij het echt wel weer naar zijn zin hebben.
Niet echt.quote:
Ja hoor,alles rustig.Bij jullie?quote:
Zit-ie überhaupt nog op FOK! dan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien komt @:m1st1g hier wel een keertje buurten
Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien komt @:m1st1g hier wel een keertje buurten
Manneke zit hier de boel af te breken terwijl mama nog slaapt van nachtdienst!quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,alles rustig.Bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |