5e keer is scheepsrecht zegt ie net. Zal dus wel meevallenquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop trouwens dat albert niet van feesboek word afgetrapt, want hij loopt nu al drie minuten te zeuren dat dat kan gebeuren van wege copyright issues oid.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:59 schreef VelitoX het volgende:
1 minuut stilte? die kut trommelaars hier onder ut gebouw zijn nog steeds aan ut trommelen hoor... Gvd iemand had dr veel meer water overheen moeten tiefen dan dat dr overheen ging.
Hij heeft een lekker isolerende speklaag... of het is angstzweet na zijn traumatische ervaring in Enschede...quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:03 schreef Starhopper het volgende:
Albert zweet zich de pleuris![]()
![]()
Het is 5 graden man
Wat linkies? Ik wil zien wat voor gekkies dr in ut park aan de overkant vd weg zitten. Ben de trommelaars zat hier beneden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:04 schreef summer2bird het volgende:
Wow half uurtje weg geweest en iedereen is nog live
Het zijn wel volhouders vandaag he
quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat linkies? Ik wil zien wat voor gekkies dr in ut park aan de overkant vd weg zitten. Ben de trommelaars zat hier beneden.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat linkies? Ik wil zien wat voor gekkies dr in ut park aan de overkant vd weg zitten. Ben de trommelaars zat hier beneden.
Onrechtquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |