Ohh gedoe he. Ik wil kaartjes voor eind januari kopen, maar ik durf het nog niet aanquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef PKM het volgende:
Haha @:Aure wij geven kaartjes voor de Wintergruffalo voor zijn verjaardag. Misschien dat op zijn verjaardag wel duidelijk is of die doorgaat. Of ik wacht of op de maandag de seinen nog op groen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste werkt is pas zeggen als je weet of het doorgaat, ik heb gisteren tegen C gezegd dat we vandaag naar Dirk Scheele gingen en dat was wel een succesquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef PKM het volgende:
Haha @:Aure wij geven kaartjes voor de Wintergruffalo voor zijn verjaardag. Misschien dat op zijn verjaardag wel duidelijk is of die doorgaat. Of ik wacht of op de maandag de seinen nog op groen staan.
quote:Op zondag 5 december 2021 13:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hij heeft mama's oogpotlood te pakken gekregen hoor!
Bedankt, vandaag een betere dag. Vanmorgen getest en gelukkig negatief. Morgen wel even bloed prikken, huisarts denk dat mn waardes aan de lage kant zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |