abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202454894
Welkom in het Peutertopic!!

... en weer verder!

Verjaardagen van de peuters

- PKM: “Banaan”, december 2017
- BellaaElisa: N, 7 februari 2018
- arvensis: U, maart 2018
- Donna: G, maart 2018
- Elleska: L, mei 2018
- Schanu: 31 mei 2018
- Aure: Jip, juni 2018
- Takkie88: Sofie, augustus 2018
- NicolasJoy: S, augustus 2018
- Loj: “Li”, augustus 2018
- Aapieannie: V&J, 29 oktober 2018
- Solodelphi: A&M, december 2018
- Wieksel: Thor, januari 2019
- Peejtur: L, maart 2019
- CaVaBien: M, april 2019
- Rebubbled: Lily, 29 april 2019
- douche-eendje: Bas, juni 2019
- taxibabe: Thomas, 9 oktober 2019
pi_202455690
Ohh we zijn gewoon hier aan t opsommen! Ik loop nog wat achter zie ik.

Bedopsom: eenpersoonsbed, dekbed, geen kussen. En pas met 3 jaar en 4 maanden ofzo over.

Sinterklaasopsom: Hij heeft nu 2 keer zijn schoen gezet geloof ik, met 1 keer play-doh en 1 keer houten verkeersborden enzo voor bij zn auto's en trein.

En met pakjesavond krijgt ie heeeeeeeeel veel Hubelino (van een collega gekregen, ik heb gisteravond zelf een baan zitten bouwen om in te pakken en ik vind het echt helemaal fantastisch :D ) en een Paw Patrol puzzel. En samen met oma een setje theemokken met een grote en kleine mok zodat ze kunnen theeleuten op de oppasdagen en kaartjes voor de wintergruffalo (als ie door gaat). En van opa en oma krijgt ie een aanvulling op zn brio treinen (volgens mij een vrachtschip) en een zoekboek

En met kerst nog een houten dinopark, habaspel en nog meer puzzels :')
pi_202455854
Hier een grote een een medium duplo set. (Boerderij en een verzamelbak). Een houten race-auto, houten make-up speelgoedsetje en een nieuwe IELM. Maar dan ook nog wat van m'n ouders en m'n zussen. Ben nu al bang dat we de spullen na het weekend niet meer kwijt kunnen. :9
pi_202457630
Haha @Aure wij geven kaartjes voor de Wintergruffalo voor zijn verjaardag. Misschien dat op zijn verjaardag wel duidelijk is of die doorgaat. Of ik wacht of op de maandag de seinen nog op groen staan. :{
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202458448
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef PKM het volgende:
Haha @:Aure wij geven kaartjes voor de Wintergruffalo voor zijn verjaardag. Misschien dat op zijn verjaardag wel duidelijk is of die doorgaat. Of ik wacht of op de maandag de seinen nog op groen staan. :{
Ohh gedoe he. Ik wil kaartjes voor eind januari kopen, maar ik durf het nog niet aan :P ik wacht in ieder geval de volgende persco nog even af.
pi_202461286
Thomas heeft supergoed geslapen in zijn nieuwe bed! Hij lag wel al om 6 uur te babbelen in zijn bed, maar is er niet 1 keer uitgeklommen.

Ik zat net nog ff door mijn foto's van gisteren te kijken, kwam ik deze tegen: _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fossiel zaterdag 4 december 2021 @ 21:53:37 #7
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202472124
Vandaag Sintfeest op het werk van mijn vriend. Ze vond het geweldig! We waren eigenlijk verbaasd hoe relaxed ze was. Had wel verwacht dat ze onder de indruk zou zijn van de oudere kinderen, de Sint en zijn Pieten etc. Maar ze banjerde overal een beetje doorheen en toen de Sint het over haar had (we hadden als ouders wat info moeten aanleveren) praatte ze ook gewoon terug :D

Daarna wel gesloopt want het middagslaapje was door het feest vervallen. Maar dat gold eigenlijk ook voor ons :')
Chick on a mission
pi_202479396

Nou, hij heeft mama's oogpotlood te pakken gekregen hoor! :')
pi_202479698
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef PKM het volgende:
Haha @:Aure wij geven kaartjes voor de Wintergruffalo voor zijn verjaardag. Misschien dat op zijn verjaardag wel duidelijk is of die doorgaat. Of ik wacht of op de maandag de seinen nog op groen staan. :{
Het beste werkt is pas zeggen als je weet of het doorgaat, ik heb gisteren tegen C gezegd dat we vandaag naar Dirk Scheele gingen en dat was wel een succes :) Hoef je ze ook niet vlak van tevoren teleur te stellen. En ze krijgen vast nog genoeg teleurstellingen te verwerken in het leven, maar soms moet je het jezelf niet te moeilijk maken ;)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_202479712
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Nou, hij heeft mama's oogpotlood te pakken gekregen hoor! :')
:D Het is nog steeds een knap mannetje!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_202483696
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:25 schreef rena het volgende:

[..]
:D Het is nog steeds een knap mannetje!
*O* Zeker! :D
  FOK!fotograaf zondag 5 december 2021 @ 19:47:46 #12
148247 taxibabe
pi_202485637
Mooi mannetje ToT!
Hier is vandaag veel koffie gedronken. Thomas had volgens mij vannacht buikpijn, vanaf 3.00 uur kleine driftbuitjes met veel stinkscheten. Dus ook vanaf 3.00 wakker.. :O De hele dag was Thomas doodmoe, maar niet even willen slapen. Zodra hij bijna in slaap valt springt hij op 'oh, niet slapen!' :X

En vanmiddag kwamen opa en oma nog langs, en die zijn zooo druk.. pfff. Thomas leefde i.i.g. nog even op, hij heeft van sinterklaas een karaoke-microfoon gekregen die op de gitaarversterker van papa kan, hij had de grootste lol met het echo-effectpedaal. _O-

Toen opa en oma weg waren stortte hij helemaal in, hij viel in slaap bij het voorlezen. :z
pi_202489430
Hier liggen twee schandalig verwende peuters in hun nieuwe pyjama's te slapen.
Duplo huis was een groot succes, daar hebben ze samen de hele middag mee gespeeld!
pi_202494190
Banaan is ook gruwelijk verwend. Zijn afstandbestuurbare auto hoorde ik gisteren huilen dat hij zo moe is en terug naar het magazijn wil. ;)

De kiepwagen van Bruder en Roodkapje spel zijn ook een succes. Ook een grote Lego brandweerkazerne die eigenlijk voor zijn verjaardag was. :X
De rest van de verjaardagscadeaus stonden er ook maar konden gelukkig ongemerkt weggezet worden. _O-
pi_202530553
Mijn bijna 4-jarige mocht vandaag wennen op school.

"Ik vond het best leuk bij mijn nieuwe peuterspeelzaal." :D O+
pi_202530653
Oh wat heerlijk PKM :D

Peuter hier is ook heel blij met z'n Sintcadeaus. Het allerleukste is papa of mama een mooie hubelinobaan te laten bouwen (daar ben je best nog even mee bezig), een paar keer de knikkers er door heen te gooien, de baan te slopen en dan papa of mama te vragen er weer één te bouwen. }:| :')
pi_202532745
Pkm wat fijn dat hij het zo leuk heeft gehad op zijn nieuwe peuterspeelzaal haha! En oepsie voor de verjaardagscadeau's!!

Tot wat een leuke foto van mini bij de boom!
Wij wachten er nog heel even mee, ik ben ziek en man heeft geen zin om het alleen te doen.

Haha aure herkenbaar, maar dan met de duplo. Ze vinden het zo leuk om alles wat je voor ze hebt gebouwd om te racen met hun auto's. Ach het is prima vermaak.

Vincent lijkt sinterklaas al aardig door te hebben, die verkondigde maandag bij het naar bed gaan dat hij zo mooie auto van oma had gekregen. Dus ik zei nee van sinterklaas toch, zegt hij vet droog terug oh dan is oma sinterklaas _O- kleine slimmerik.

Ze zijn mega lief voor me momenteel, hebben heel goed door dat ik flink ziek ben. Vanavond werden ze thuis gebracht door oma en lieten zich lief door haar in bed leggen, ik kreeg van allebei een dikke knuffel met de woorden gauw beter worden mama!
Ik slaap sinds maandag avond bijna alleen maar, ben vandaag overdag een half uurtje uit bed geweest, toen de kinderen thuis werden gebracht en nu even maar ga zo gauw weer liggen. Morgen toch maar bellen voor een corona test en als die negatief is toch maar even langs de huisarts. Ik slaap zoveel en ben nog steeds moe.
pi_202540235
Sterkte @aapieannie :*
pi_202547475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Sterkte @:aapieannie :*
Bedankt, vandaag een betere dag. Vanmorgen getest en gelukkig negatief. Morgen wel even bloed prikken, huisarts denk dat mn waardes aan de lage kant zijn.
pi_202549270
Hopelijk voel je je snel wat beter aapieannie!

Klinkt goed al die sinterklaascadeaus, Casper is ook schandalig verwend. Oma heeft al gezegd dat ze volgend jaar niet meer zoveel ging kopen gelukkig :'). En dan straks zijn verjaardag, mijn inspiratie is op :').

Fijn dat het goed ging met banaan op zijn eerste wendag!

Ik heb al een eeuwigheid niet meer meegeschreven met mijn inmiddels bijna kleuter :D. Dus ik doe nog een laatste aanhaakpoging :P. 3 wendagen heeft ie er inmiddels opzitten en hopelijk kan ie na de kerstvakantie gewoon lekker volledig starten op school (corona enzo :P).
pi_202550853
Beterschap @aapieannie:*

@LaBelleFleur27 hoe gaat het wennen?

Banaan vond het wennen op school gisteren helemaal niet zo leuk. Er ging ook het een en ander nog niet goed. Maar vandaag was hij toch liever naar school gegaan dan naar peuterspeelzaal. :D
pi_202551755
Wat ging er niet goed gisteren?

Ja volgens mij gaat het wel goed, ik krijg er vooral een “weet ik niet” uit als ik vraag wat ie heeft gedaan :') maar volgens de juf gaat het goed. Vorige week was ie moe geweest maar toen had ie een uur na school opeens verhoging dus ergens was ie blijkbaar niet helemaal fit (dag erna was het over). Als ik m de keuze geef tussen de opvang en de basisschool dan is het 9/10 keer de basisschool dus al met al denk ik dat het wel goed zit :P
pi_202554696
@LaBelleFleur27 Er waren regels waar hij zich niet aan wou houden. Klinkt wel bekend. :D

Een lekkende beker, geen gym maar buiten spelen terwijl hij wel gymschoenen mee had, koude handen buiten want juf kon de handschoenen niet vinden. Sowieso veel gehuil en vond de juf hem erg moe. En hij eet nauwelijks van zijn brood maar dat gaat thuis ook niet van harte.

Ik wil hem na de vakantie alleen de ochtenden laten starten. Woensdag ging ik even twijfelen of ik hem dan niet tekort doe. Maar ik geloof dat de juf het gisteren wel met me eens was dat hij rustig mag starten. *)
pi_202557491
:') Ah dan zat m ook wel vanalles tegen gisteren! En klinkt verstandig die ochtenden. Hier zijn de dagen van 08:30-14:00 en dan 5 dagen (ik hoor van omliggende scholen wel eens dat peuters een dag vrij zijn/een kortere dag hebben) dus ik ben benieuwd hoe t hier gaat! De school is overigens zo klein dat groep 1-2-3 bij elkaar in zit en 22 leerlingen telt in die klas :'). Gelukkig zit er wat groei in t dorp wat betreft geboortes (en dragen we daar zelf ook aan bij :P).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')