SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:In de buurt van de Italiaanse stad Turijn heeft een 50-jarige man donderdagavond geprobeerd zich te laten vaccineren in een siliconen neparm. De man hoopte zo een coronatoegangsbewijs te krijgen zonder daadwerkelijk het vaccin toegediend te krijgen.
Ja joh.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje empathie is soms ver te zoeken, vermanende vingers zullen er gewezen moeten worden nondeju.
JA JA IK HEB ER OP GESOLLICITEERDquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh.Ik begrijp best dat het niet lekker werken is. Ik zie alleen ook de andere kant, dat die werkgever haar best doet om haar personeel toch uren te geven, in deze voor de zaak ongetwijfeld heel moeilijke tijden. En daar vind ik ook wat voor te zeggen. En dat doe ik dus ook.
Je werkgever is een kutwijf dat ze haar best doet om iedereen zoveel mogelijk uren te laten maken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA JA IK HEB ER OP GESOLLICITEERD
Buiten beetje onder een Heater staan kijken, steeds ff naar binnen ouwehoeren met de barman. Als er niemand is sta je toch niet steeds buiten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende: [..] Dat krijg je ook niet meer warm daarna, dan zit het in je botten die kou, dagenlang.
En de zakjes waar drugs in hebben gezeten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om 14:00 gratis worsten eten tussen de stront en de zeik in Rotterdam bij restaurant Bibberbal.
sta dus wel buitenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buiten beetje onder een Heater staan kijken, steeds ff naar binnen ouwehoeren met de barman. Als er niemand is sta je toch niet steeds buiten.
met heaters?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sta dus wel buitenHet is een soort tuinhuisje achtig gebouw
De Rotterdamse versie van een schuurfeestquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sta dus wel buitenHet is een soort tuinhuisje achtig gebouw
Werken voor je uren kreng!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ik moet gewoon mijn uren maken natuurlijk en heb er op gesolliciteerd.
Nee, die waren gejat.quote:
nou ja 2 goede heaters zijn dus gestolen dus nu hebben we van die ufotjes.quote:
Survival of the fittest.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja 2 goede heaters zijn dus gestolen dus nu hebben we van die ufotjes.
[ afbeelding ]
je ziet ze hier links boven hangen. ( dit was vorige week)
Maar die geven alleen warmte als je er direct onder staan. Die zilvere grote rechts op de fotos zijn dus nu gestolen
Daar gaat toch niemand zitten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
10 graden gaat daar nog maar 6 graden gaat gewoon in je botten zitten dus ondanks dat ik blijkbaar heb gesolliciteerd op een terras met 6 gradenvind ik dit geen normale werkomstandigheden
Jawel, even lekker uit de broek. Alles ligt onder de stront en de zeik begreep ik.quote:
Moet ik er vannacht wat molotov's naartoe gooien?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
moet maar kijken hoe ik het morgen aantref
Ik denk dat ik er dan alsnog moet staanquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik er vannacht wat molotov's naartoe gooien?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik er vannacht wat molotov's naartoe gooien?
Wel lekker warm.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan alsnog moet staan
Misschien sneeuwt het dan ook nogquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is het tenminste wel lekker warm tussen de vlammetjesquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat er iemand komt met corona
Kan die je even lekker in je gezicht blaffenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.
https://www.dumpert.nl/item/100016508_eede1af5
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op 1 been staan zoals een flamingo helpt ook.
ja zitten overal gaten en kieren. die zijkanten zijn van dat kunststof dus komt er gewoon doorheen. MEt al die heaters is het daar te koud om er de hele dag te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het ziet er niet enorm open uit; maar als het buiten is nog steeds koud natuurlijk.
Gewoon aan die heaters gaan hangen bengelen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op 1 been staan zoals een flamingo helpt ook.
Volgens de huidige richtlijnen hoef je dan alsnog niet in quarantaine. En bal ik begrijp best dat het kut is hoor. Heb je al thermo ondergoed geprobeerd, en van die handenwarmers?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof bal een schattig hulpeloos kleutertje is op de opvangquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens de huidige richtlijnen hoef je dan alsnog niet in quarantaine. En bal ik begrijp best dat het kut is hoor. Heb je al thermo ondergoed geprobeerd, en van die handenwarmers?
Hebben ze vlammetjes?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het tenminste wel lekker warm tussen de vlammetjes
Nee dan gaat er niemand zittenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, ook geen kibbeling trouwens
Vipsrestaurant zonder vipsquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, ook geen kibbeling trouwens
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.
https://www.dumpert.nl/item/100016508_eede1af5
quote:
Hmm, babi pangangquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik je die hondjes van beneden stuur maak je er dan babi panggang van?
dacht kan je het vers maken gelijk?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, babi pangangZit er geen chinees in de buurt, die hebben daar wat meer ervaring mee
Denk niet dat mijn gasfornuis hoog genoeg gaat om het lekker krokant te bakkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht kan je het vers maken gelijk?
is een handig formaat oo voor in de vriezer
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn gasfornuis hoog genoeg gaat om het lekker krokant te bakken
ik had laatst recept gezien wat ik graag in thailand eet maar weet niet of k het kan makenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn gasfornuis hoog genoeg gaat om het lekker krokant te bakken
Ja waarom denk je anders dat ik het altijd afhaal en niet zelf maakquote:
wil je het echt niet een keer proberen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je anders dat ik het altijd afhaal en niet zelf maak
Tuurlijk kun je datquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
ik
[..]
ik had laatst recept gezien wat ik graag in thailand eet maar weet niet of k het kan maken
Zou toch de chinees proberen hoor, krijg je als bedankje misschien nog wel een rijsttafel meequote:Op vrijdag 3 december 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je het echt niet een keer proberen?
Das gewoon een soort kipschnitzelquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://www.instagram.com/p/CQ0cn6DDOrH/
Die kun je vast wel ergens bij een toko krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in combi met die saus zo lekker
Ja maar saus is voor smaak aan iets wat geen smaak heeft. Tofu met dezelfde saus is ook lekker.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in combi met die saus zo lekker
ah liep ik vandaag nog langsquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je vast wel ergens bij een toko krijgen
https://www.orientalwebsh(...)tonkatsu-sauce-300ml
Tofu is nooit lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar saus is voor smaak aan iets wat geen smaak heeft. Tofu met dezelfde saus is ook lekker.
Bij die toko haalde ik ook altijd die lekkere broodjes toen ik nog in Breda werktequote:
mja, religiesquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
wat een idioten ook
Pakistaanse menigte lyncht manager en steekt lichaam in brand
In Pakistan heeft een menigte mensen een fabrieksmanager uit Sri Lanka vermoord en in brand gestoken. Volgens de politie beschuldigden de daders de man van godslastering. Premier Khan heeft met afschuw gereageerd op het incident en spreekt van een dag van schaamte voor Pakistan.
https://nos.nl/artikel/24(...)ekt-lichaam-in-brand
en dan van die gelige olievlekken op je nieuwe witte blouse....quote:
Ik heb geen witte kleding.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan van die gelige olievlekken op je nieuwe witte blouse....
nee zit allemaal vol olie en vet... zeg ik tochquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme wat een pech, val je precies op zo’n granaat.
https://www.telegraaf.nl/(...)jectiel-in-achterste
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:59 schreef Flory het volgende:
@:datismijnmening sorry ui is niet gelukt, krijg je muts niet goed, je beweegt teveel![]()
Heb ook behoorlijk last van dat oogdoe morgen nog een poging iets anders te bedenken en anders wordt het alleen sneeuw
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:
Oh fuck, we zijn gisteren helemaal het jubileum van die legendarische uitspraak vergetenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakken
kunnen ze daar wat aan doen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja![]()
@:budapestenaar het heet bij mij achterste glasvochtloslating
Nee, moet opletten dat het niet erger wordt, bij lichtflitsen of ergere donkere vlekken direct oogarts bellen.quote:
Dat klinkt echt heel smerigquote:
Vervelend Floryquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, moet opletten dat het niet erger wordt, bij lichtflitsen of ergere donkere vlekken direct oogarts bellen.
Anders in januari terug.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja![]()
Een 'vochtloslating' is meer iets waar US over zou opscheppenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie![]()
Die @:kwiwi is echt een trendsetter. Ik lig tegenwoordig ook vaak rond acht uur/ half negen in bed
Ze is om 5:00 op hč?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie![]()
Die @:kwiwi is echt een trendsetter. Ik lig tegenwoordig ook vaak rond acht uur/ half negen in bed
Wat ben jij een smeerlap zegquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Buda heb je nou een volgende ronde?
Nou! Piswijf dat tisquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een 'vochtloslating' is meer iets waar US over zou opscheppen
Zhe heurreurquote:
Neem spritsen mee !quote:
Dat is ook wel overdreven vroeg trouwensquote:
Was al aan het opzoeken of het een Vlaamse term was, maar blijkbaar nietquote:
Ze vonden me inhoudelijk sterk en goed in het team passen. Maar dat geldt ook voor de andere kandidaat die door is naar ronde 2. Nu woensdag een gesprek met 4 mensen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nicehebben ze wat meer gezegd ook?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vonden me inhoudelijk sterk en goed in het team passen. Maar dat geldt ook voor de andere kandidaat die door is naar ronde 2. Nu woensdag een gesprek met 4 mensen.
Eet spritsen tijdens het online interview!quote:
Uitzoeken wie die andere kandidaat is en die even een 'bezoekje' brengenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vonden me inhoudelijk sterk en goed in het team passen. Maar dat geldt ook voor de andere kandidaat die door is naar ronde 2. Nu woensdag een gesprek met 4 mensen.
Hm. Klinkt niet fijn. Maar ook niet direct heel desastreus. Wel inderdaad iets om goed in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Was al aan het opzoeken of het een Vlaamse term was, maar blijkbaar niet![]()
https://www.oogziekenhuis(...)e-glasvochtloslating
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitzoeken wie die andere kandidaat is en die even een 'bezoekje' brengen
Neequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje![]()
gerrie je al in je broek?
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDit soort gesprekken gaat me altijd wel goed af.
Dan heb je woensdag nog maar heel korte duimpjesquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
nou spannend wel. ik ga alvast weer voor je duimen :p
Sterkte Floryquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat ook ja, vermoeiend vooral.
Tv gaat kijken
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat ook ja, vermoeiend vooral.
Tv gaat kijken
Heb ik voor je overquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je woensdag nog maar heel korte duimpjes
Oh wacht het is echt een aandoeningquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Was al aan het opzoeken of het een Vlaamse term was, maar blijkbaar niet![]()
https://www.oogziekenhuis(...)e-glasvochtloslating
Zoals de ekte bazen rollenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie![]()
FOK!knokploegquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitzoeken wie die andere kandidaat is en die even een 'bezoekje' brengen
"U hebt uw kandidatuur voor dit tweede gesprek zeker gesteld door intimidatie, en nog uitbesteed ook? U bent perfect voor de ambtenarij! Welkomquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk dat ik zo veel beter tot rust kom
Maar ben je dan nu gewoon een beetje op je telefoon aan het klooien?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk dat ik zo veel beter tot rust kom
Ipadquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ben je dan nu gewoon een beetje op je telefoon aan het klooien?
Hmm okquote:
quote:
Ik iets later, maar same. Ik val veel gemakkelijker in slaap.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik slaap niet om 20u, maar lig dan lekker in het donker in bed nog even op m'n ipad een serie te kijken, of een boek te lezen, of te FOK!ken, en dan val ik na een half uurtje of uurtje rustig in slaap
Laatste halfuurtje lees ik altijdquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm okIk lig meestal in bed nog even tv te kijken, vind ik ook wel rustgevend
bitterbal jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nee het is "balbal bal ballebal bal". Valt niet mee je eigen naam spellen ook al is het maar drie letters
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:48 schreef Ama het volgende:
Eej mijn vriend is er (bijna) 👌🏻 fijn weekend allemaal
jij ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:48 schreef Ama het volgende:
Okee doeiquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:48 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
maar heb mijn rondje op internet al gemaakt
ja heb het al een peer keer geprobeerd maar na paar minuten schakel ik toch weer over naar muziekquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik luister naar podcasts. En ik kijk veel content op youtube tegenwoordig.
wat voor konttent?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Podcastsquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik kan me nooit concentreren op podcasts om de een of andere reden. Welke luister je?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Veel dingen over geschiedenis, reizen, auto’s, vliegtuigen, treinenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het al een peer keer geprobeerd maar na paar minuten schakel ik toch weer over naar muziek
wat kijk je op youtube?
Nee ik dwaal ook af na 5 minuten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me nooit concentreren op podcasts om de een of andere reden. Welke luister je?
Ik luister elke week een hele trits podcasts over politiek. En ook een paar over geschiedenisquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me nooit concentreren op podcasts om de een of andere reden. Welke luister je?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Podcastsfijn tijdens het wandelen of de klusjes in huis
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik luister elke week een hele trits podcasts over politiek. En ook een paar over geschiedenis
Ik ook. Kan me het beste concentreren tijdens kutklusjes in huis of tijdens het wandelen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik dwaal ook af na 5 minuten.
Oke flesquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel dingen over geschiedenis, reizen, auto’s, vliegtuigen, treinen
Wel nicequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat vind je van deze? https://www.nike.com/nl/e(...)es-4bt7GJ/DO6719-100
ik kijk vooral dingen over reizen, yachts, snooker en dartsquote:
Hij spreekt nog behoorlijk Duits.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De opnames waar Hitler normaal praat zijn veel fascinerender.
Is deze niet ook voor mannen te koop?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom krijgen vrouwen de mooiere kleurstellingen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kijk vooral dingen over reizen, yachts, snooker en darts
quote:
Oke USquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kijk vooral dingen over reizen, yachts, snooker en darts
Beetje Beiers/Oostenrijks.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
Hij spreekt nog behoorlijk Duits.
man man manquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bewonder die man wel, zeer vooruitstrevende denker.
Je vindt je avond ook een beetje saai?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bewonder die man wel, zeer vooruitstrevende denker.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vind je avond ook een beetje saai?
Jij bent toch half Duits?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer kregen de duitsers eigenlijk door dat het plan was om al die mensen te vermoorden?
de haat richting joden?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las laatst over gevonden dagboeken van Duitse vrouwen en die wisten in de oorlog al wel dat die mensen dood gingen. Maar die haat was zo groot dat men dat prima vond.
Mensen zijn tamelijk gemakkelijk te beīnvloeden. Voer ze tien jaar lang dikke propaganda en ze geloven dat mensen met een keppeltje schuldig zijn aan alles dat mis is in de wereld.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
Vind het vaak nog steeds lastig te bevatten dat dit is gebeurd.
Wat Hugo nu doet met mensen zonder QR.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen zijn tamelijk gemakkelijk te beīnvloeden. Voer ze tien jaar lang dikke propaganda en ze geloven dat mensen met een keppeltje schuldig zijn aan alles dat mis is in de wereld.
ja maar bizar toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen zijn tamelijk gemakkelijk te beīnvloeden. Voer ze tien jaar lang dikke propaganda en ze geloven dat mensen met een keppeltje schuldig zijn aan alles dat mis is in de wereld.
Antisemitisme staat niet in het wetboek? Dat valt toch gewoon onder racisme of discriminatie?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bizar toch?Maar geloof dat joden al in de hele geschiedenis het haasje zijn.
Had gisteren een docu gekeken over jodenhaat hier in nederland. waren een paar zaken waarbij er duidelijk spraken was van antisemitisme.... maar dat staat blijkbaar niet in het strafboek dus kon de dader daar niet voor worden vervolgd
Ja maar dat is racisme of discriminatie maar niet specifiek dus antisemitisme. Dit ging over dat joodse restaurant in amsterdam waar een syrische palenstijn toen helemaal tekeer ging en die zaak vernielde..... Hij is daarna nog een keer ergens tekeer gegaan bij he zien van een israelische vlag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Antisemitisme staat niet in het wetboek? Dat valt toch gewoon onder racisme of discriminatie?
Het heeft geen haastquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:59 schreef Flory het volgende:
@:datismijnmening sorry ui is niet gelukt, krijg je muts niet goed, je beweegt teveel![]()
Heb ook behoorlijk last van dat oogdoe morgen nog een poging iets anders te bedenken en anders wordt het alleen sneeuw
Artikel 1 van de grondwetquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bizar toch?Maar geloof dat joden al in de hele geschiedenis het haasje zijn.
Had gisteren een docu gekeken over jodenhaat hier in nederland. waren een paar zaken waarbij er duidelijk spraken was van antisemitisme.... maar dat staat blijkbaar niet in het strafboek dus kon de dader daar niet voor worden vervolgd
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:34 schreef mschol het volgende:
morgen en overmorgen [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Okee Budaquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:34 schreef mschol het volgende:
morgen en overmorgen [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat is racisme of discriminatie maar niet specifiek dus antisemitisme. Dit ging over dat joodse restaurant in amsterdam waar een syrische palenstijn toen helemaal tekeer ging en die zaak vernielde..... Hij is daarna nog een keer ergens tekeer gegaan bij he zien van een israelische vlag.
Die advocaat van die man was ook in die aflevering. Hij pleitte dat het geen jodenhaat was maar dat de arme man getriggerd raakte door die israelische vlag en zijn ongenoegen over de israelische politiek wilde uiten maar dat het niets te maken had met het feit dat het een joods kosher restaraunt was![]()
moest ik wel lachen :p
Mag het ff? Het is half tien geweestquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Caafs staan al paraat voor het avondeten. Vreetberen.
sneak peak? van wat? huis? je hebt via dm toch funda linkje gehad?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
geef je alvast een sneak peak aan ons?
wat voor lekkers krijgen ze?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Caafs staan al paraat voor het avondeten. Vreetberen.
jawel maar zo als het leeg is ;Pquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
sneak peak? van wat? huis? je hebt via dm toch funda linkje gehad?
Dat is nu weer, in de hoek:quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze kregen meestal pas als ik naar bed ga. Als ik ze nu geef en ik ga straks naar bed, dan staan ze er weerquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag het ff? Het is half tien geweest
watquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is nu weer, in de hoek:
Corona, the great reset, WEF, Mossad, Israël, Joods plan.
Hallo AIVD
Andijvie en komkommer vanavond. En boerenkool maar volgens mij zijn ze daar niet zo kapot meer van.quote:
ah.. misschien welquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar zo als het leeg is ;P
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien moeten we een subforum openen over cavia's. We noemen het Knaagbaak
Oh? Maar ze staan toch juist achter the great reset? Veel conplotgekkies geloven namelijk ook dat joden overal achter zitten en geloof niet dat ze daar zo positief over warenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wappies denken dat “the great reset” een Joods plan is.
Zie? Zo makkelijk is het om ze klem te lullen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh? Maar ze staan toch juist achter the great reset? Veel conplotgekkies geloven namelijk ook dat joden overal achter zitten en geloof niet dat ze daar zo positief over waren
ja of je hebt in die groep natuurlijk ook weer verschillende stromingen? Algemeen bekend was wel dat de joden overal achter zitten en de wereld controleren met hun bedrijven en families blablaquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie? Zo makkelijk is het om ze klem te lullen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien moeten we een subforum openen over cavia's. We noemen het Knaagbaak
Claus is Zwitsers, toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wappies denken dat “the great reset” een Joods plan is.
wat is wef?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de WEF is wel bijna compleet Joods.
de WEF?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hebben wel een enge kijk op hun "beeld voor de toekomst"quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah zit dat vol met joden?
geen idee
joden of leden van de wef?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hebben wel een enge kijk op hun "beeld voor de toekomst"
Goeie gefilte fisch in de kantine?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die wef leden.
Die wellicht Joods zijn
Pas maar op met die bonsai-boompjes van de de wef.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik had net een kijkje genomen op de site van de wef maar nu ineens lees ik over bonsai boompjes
ohh nee dit zijn wefproof boompjesquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas maar op met die bonsai-boompjes van de de wef.
Zitten camera’s in die kijken of je niet teveel energieslurpende ledverlichting hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nee dit zijn wefproof boompjes
Ja kan ik zon boompje beter niet doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten camera’s in die kijken of je niet teveel energieslurpende ledverlichting hebt.
En de OPEC zit vol met Arabieren en moslims en vrouwenonderdrukkers en jij maakt je druk om de goede naam van iets waar een jood in zit. Nou nou.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Schwab heeft een Joodse moeder, Soros is een groot figuur daar, Nethanyahu zit erin en het meeste geld komt uit Israël.
Ik heb niets tegen de club maar weer is dit niet handig voor de goede naam.
Klopt ineens Sigrid Kaag op je deur.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan ik zon boompje beter niet doen
De horrorquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt ineens Sigrid Kaag op je deur.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik zelf hebben alleen niet zo heel veel met dat model
Je bent wel lekker hautain in meervoud over jezelf aan het praten hequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel lekker hautain in meervoud over jezelf aan het praten he
Ja kunnen jullie wel rare bekken gaan trekkenquote:
Bitterballen komen altijd in zesvoudquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel lekker hautain in meervoud over jezelf aan het praten he
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kunnen jullie wel rare bekken gaan trekken
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou de vlammenwerper pakken.
Dan heb ik liever wel muziek opquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ook tijdens monotone werkklusjes
Als ik me wil concentreren heb ik zo’n regenbui van drie uurquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb ik liever wel muziek op
Zou de deur dichtsmijten als dat zou gebeurenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt ineens Sigrid Kaag op je deur.
Dat gebruik ik als ik niet kan slapenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik me wil concentreren heb ik zo’n regenbui van drie uur
En vervolgens weer opendoen met de vlammenwerper in de hand toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou de deur dichtsmijten als dat zou gebeuren
Zou niet eens open doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou de deur dichtsmijten als dat zou gebeuren
Ja of Wattenschijfje zonder muilkorf loslatenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vervolgens weer opendoen met de vlammenwerper in de hand toch?
In het weekend hebben ze 's avond altijd Nazi-docu's op Discovery/NatGeo, vind dat heel interessant maar op de een of andere manier val ik er altijd vrij snel bij in slaapquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik me wil concentreren heb ik zo’n regenbui van drie uur
Snif snifquote:
Kokend lood naar beneden gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |