SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:In de buurt van de Italiaanse stad Turijn heeft een 50-jarige man donderdagavond geprobeerd zich te laten vaccineren in een siliconen neparm. De man hoopte zo een coronatoegangsbewijs te krijgen zonder daadwerkelijk het vaccin toegediend te krijgen.
Ja joh.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje empathie is soms ver te zoeken, vermanende vingers zullen er gewezen moeten worden nondeju.
JA JA IK HEB ER OP GESOLLICITEERDquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh.Ik begrijp best dat het niet lekker werken is. Ik zie alleen ook de andere kant, dat die werkgever haar best doet om haar personeel toch uren te geven, in deze voor de zaak ongetwijfeld heel moeilijke tijden. En daar vind ik ook wat voor te zeggen. En dat doe ik dus ook.
Je werkgever is een kutwijf dat ze haar best doet om iedereen zoveel mogelijk uren te laten maken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA JA IK HEB ER OP GESOLLICITEERD
Buiten beetje onder een Heater staan kijken, steeds ff naar binnen ouwehoeren met de barman. Als er niemand is sta je toch niet steeds buiten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende: [..] Dat krijg je ook niet meer warm daarna, dan zit het in je botten die kou, dagenlang.
En de zakjes waar drugs in hebben gezeten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om 14:00 gratis worsten eten tussen de stront en de zeik in Rotterdam bij restaurant Bibberbal.
sta dus wel buitenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buiten beetje onder een Heater staan kijken, steeds ff naar binnen ouwehoeren met de barman. Als er niemand is sta je toch niet steeds buiten.
met heaters?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sta dus wel buitenHet is een soort tuinhuisje achtig gebouw
De Rotterdamse versie van een schuurfeestquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sta dus wel buitenHet is een soort tuinhuisje achtig gebouw
Werken voor je uren kreng!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ik moet gewoon mijn uren maken natuurlijk en heb er op gesolliciteerd.
Nee, die waren gejat.quote:
nou ja 2 goede heaters zijn dus gestolen dus nu hebben we van die ufotjes.quote:
Survival of the fittest.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja 2 goede heaters zijn dus gestolen dus nu hebben we van die ufotjes.
[ afbeelding ]
je ziet ze hier links boven hangen. ( dit was vorige week)
Maar die geven alleen warmte als je er direct onder staan. Die zilvere grote rechts op de fotos zijn dus nu gestolen
Daar gaat toch niemand zitten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
10 graden gaat daar nog maar 6 graden gaat gewoon in je botten zitten dus ondanks dat ik blijkbaar heb gesolliciteerd op een terras met 6 gradenvind ik dit geen normale werkomstandigheden
Jawel, even lekker uit de broek. Alles ligt onder de stront en de zeik begreep ik.quote:
Moet ik er vannacht wat molotov's naartoe gooien?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
moet maar kijken hoe ik het morgen aantref
Ik denk dat ik er dan alsnog moet staanquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik er vannacht wat molotov's naartoe gooien?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik er vannacht wat molotov's naartoe gooien?
Wel lekker warm.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan alsnog moet staan
Misschien sneeuwt het dan ook nogquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is het tenminste wel lekker warm tussen de vlammetjesquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat er iemand komt met corona
Kan die je even lekker in je gezicht blaffenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.
https://www.dumpert.nl/item/100016508_eede1af5
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op 1 been staan zoals een flamingo helpt ook.
ja zitten overal gaten en kieren. die zijkanten zijn van dat kunststof dus komt er gewoon doorheen. MEt al die heaters is het daar te koud om er de hele dag te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het ziet er niet enorm open uit; maar als het buiten is nog steeds koud natuurlijk.
Gewoon aan die heaters gaan hangen bengelen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op 1 been staan zoals een flamingo helpt ook.
Volgens de huidige richtlijnen hoef je dan alsnog niet in quarantaine. En bal ik begrijp best dat het kut is hoor. Heb je al thermo ondergoed geprobeerd, en van die handenwarmers?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof bal een schattig hulpeloos kleutertje is op de opvangquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens de huidige richtlijnen hoef je dan alsnog niet in quarantaine. En bal ik begrijp best dat het kut is hoor. Heb je al thermo ondergoed geprobeerd, en van die handenwarmers?
Hebben ze vlammetjes?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het tenminste wel lekker warm tussen de vlammetjes
Nee dan gaat er niemand zittenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, ook geen kibbeling trouwens
Vipsrestaurant zonder vipsquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, ook geen kibbeling trouwens
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.
https://www.dumpert.nl/item/100016508_eede1af5
quote:
Hmm, babi pangangquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik je die hondjes van beneden stuur maak je er dan babi panggang van?
dacht kan je het vers maken gelijk?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, babi pangangZit er geen chinees in de buurt, die hebben daar wat meer ervaring mee
Denk niet dat mijn gasfornuis hoog genoeg gaat om het lekker krokant te bakkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht kan je het vers maken gelijk?
is een handig formaat oo voor in de vriezer
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn gasfornuis hoog genoeg gaat om het lekker krokant te bakken
ik had laatst recept gezien wat ik graag in thailand eet maar weet niet of k het kan makenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn gasfornuis hoog genoeg gaat om het lekker krokant te bakken
Ja waarom denk je anders dat ik het altijd afhaal en niet zelf maakquote:
wil je het echt niet een keer proberen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je anders dat ik het altijd afhaal en niet zelf maak
Tuurlijk kun je datquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
ik
[..]
ik had laatst recept gezien wat ik graag in thailand eet maar weet niet of k het kan maken
Zou toch de chinees proberen hoor, krijg je als bedankje misschien nog wel een rijsttafel meequote:Op vrijdag 3 december 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je het echt niet een keer proberen?
Das gewoon een soort kipschnitzelquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://www.instagram.com/p/CQ0cn6DDOrH/
Die kun je vast wel ergens bij een toko krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in combi met die saus zo lekker
Ja maar saus is voor smaak aan iets wat geen smaak heeft. Tofu met dezelfde saus is ook lekker.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in combi met die saus zo lekker
ah liep ik vandaag nog langsquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je vast wel ergens bij een toko krijgen
https://www.orientalwebsh(...)tonkatsu-sauce-300ml
Tofu is nooit lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar saus is voor smaak aan iets wat geen smaak heeft. Tofu met dezelfde saus is ook lekker.
Bij die toko haalde ik ook altijd die lekkere broodjes toen ik nog in Breda werktequote:
mja, religiesquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
wat een idioten ook
Pakistaanse menigte lyncht manager en steekt lichaam in brand
In Pakistan heeft een menigte mensen een fabrieksmanager uit Sri Lanka vermoord en in brand gestoken. Volgens de politie beschuldigden de daders de man van godslastering. Premier Khan heeft met afschuw gereageerd op het incident en spreekt van een dag van schaamte voor Pakistan.
https://nos.nl/artikel/24(...)ekt-lichaam-in-brand
en dan van die gelige olievlekken op je nieuwe witte blouse....quote:
Ik heb geen witte kleding.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan van die gelige olievlekken op je nieuwe witte blouse....
nee zit allemaal vol olie en vet... zeg ik tochquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme wat een pech, val je precies op zo’n granaat.
https://www.telegraaf.nl/(...)jectiel-in-achterste
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:59 schreef Flory het volgende:
@:datismijnmening sorry ui is niet gelukt, krijg je muts niet goed, je beweegt teveel![]()
Heb ook behoorlijk last van dat oogdoe morgen nog een poging iets anders te bedenken en anders wordt het alleen sneeuw
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:
Oh fuck, we zijn gisteren helemaal het jubileum van die legendarische uitspraak vergetenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |