quote:Covid: Trigger of rare blood clots with AstraZeneca jab found by scientists
https://www.bbc.com/news/health-59418123
Dit is niet echt okquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:55 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
Wie hier heeft zo weinig mensenkennis dat hij hier een oprecht mens ziet?
Tja, sommige mensen zien Satan in het vaccin...quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:55 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
Wie hier heeft zo weinig mensenkennis dat hij hier een oprecht mens ziet?
Nee, er zijn nog een stuk of anderhalf miljoen die de derde dosis nog niet hebben gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die hebben de boosters allang afgerond. wij zitten met 65 doden per dag
Het gaat ook niet meer weg, en al helemaal niet in de winterquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog een stuk of anderhalf miljoen die de derde dosis nog niet hebben gehad.
Wel zijn ze daar begonnen met de jeugd van 5-11 te vaccineren omdat dat net als hier 50% van de besmettingen in die groep valt. Interessant om te volgen dus.
De booster-campagne werkt, het verschil is vooral bij senioren heel mooi te zien, maar ze blijven er voorlopig wel hangen op een plateau van een paar honderd besmettingen per dag.
Het lijkt er dus op dat het voorlopig niet weg is, helemaal niet in de winter
Het hoeft ook niet per se weg, als het maar niet zo'n druk op de zorg geeft zoals nu het geval is. Als het voor de overgrote meerderheid een snotneus is met een beetje hoesten dan is dat helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:11 schreef Molo het volgende:
Het gaat ook niet meer weg, en al helemaal niet in de winter
Ja precies, voorlopig is het lekkere dikke ellendequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet per se weg, als het maar niet zo'n druk op de zorg geeft zoals nu het geval is. Als het voor de overgrote meerderheid een snotneus is met een beetje hoesten dan is dat helemaal niet erg.
Maar zover is het nog niet. Helaas.
Lijkt me niet, tenzij mijn moeder ergens een bejaarde op zolder heeft verstopt. Of heel goed kan liegen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even gekeken, en blijkt dat je als 60-jarige daarvoor een partner van 80 jaar moet hebben...
Boostervaccinatiequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lijkt me niet, tenzij mijn moeder ergens een bejaarde op zolder heeft verstopt. Of heel goed kan liegen.
Volgens mij hebben we alleen nog Pfizer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:50 schreef quirina het volgende:
Ik moet geen AstraZeneca prik hoor. Binnen mn familie hebben ze allemaal wat met hun hart en of ik dat heb weet ik nog niet. Maar die bijwerkingen geen zin in.
Ik wil dan gewoon weer Pfizer.
Janssen mocht ik ook al niet omdat het gevaarlijker was.
Ook Moderna toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we alleen nog Pfizer.
Ja, Pfizer en Modernaquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, Pfizer en Moderna
Er wordt niet meer geprikt met Janssen en AstraZenica.
Pfizer hele dosis als booster, Moderna een halve dosisquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, Pfizer en Moderna
Er wordt niet meer geprikt met Janssen en AstraZenica.
Klopt, maar als je Pfizer hebt gehad is de kans klein dat je Moderna als booster krijgt...quote:
Ik heb begrepen dat ze in sommige landen (bijv. Luxemburg) juist vd "mix and match" zijn omdat dat beter zou werken. Als dat klopt zouden die mensen juist Moderna moeten krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar als je Pfizer hebt gehad is de kans klein dat je Moderna als booster krijgt...
Wat is precies de reden dat van de ene een halve dosis en van de andere een hele dosis wordt gegeven als booster?quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Pfizer hele dosis als booster, Moderna een halve dosis
Kiezen kun je dan weer niet, tenzij specifieke allergie voor componenten van één van beide
Misschien is dan juist Astrazeneca of Jansen een betere optiequote:Op zaterdag 4 december 2021 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze in sommige landen (bijv. Luxemburg) juist vd "mix and match" zijn omdat dat beter zou werken. Als dat klopt zouden die mensen juist Moderna moeten krijgen
Omdat ander type vaccin bedoel je?quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien is dan juist Astrazeneca of Jansen een betere optie
Ja, groter verschil qua werking...quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ander type vaccin bedoel je?
Misschien was dat het inderdaad.
Aangetoond voldoende boosterwerking, onderzoeken zijn niet helemaal gelijk geweest voor beide vaccins.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is precies de reden dat van de ene een halve dosis en van de andere een hele dosis wordt gegeven als booster?
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Aangetoond voldoende boosterwerking, onderzoeken zijn niet helemaal gelijk geweest voor beide vaccins.
Dus dan speel je op safe.
Moderne gaf meer bijwerkingen en daarvan is aangetoond dat een halve dosis voldoende is, dus geven ze daarom een halve dosis.
Voor is dit voor Pfizer misschien ook genoeg maar is nog niet aangetoond iig, dus hele dosis nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |