abonnement Unibet Coolblue
pi_202452681
):O

[ Bericht 12% gewijzigd door Lucky_Strike op 03-12-2021 18:20:31 ]
Spoilers!
pi_202452770
:D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202452781
Dat dacht ik wel @Vanyel :') ik ga me even in dat spel verdiepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 03-12-2021 18:27:49 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202453164
Club, tropentijd :D :*
pi_202454745
Vanmiddag het”oude” kleed uit de schuur gehaald, andere plaid, kussens uit de kast gehaald en rode kaarsen neergezet. Dit kleed stond niet mooi bij de lichte bank, maar nu kan het weer.
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202454854
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag het”oude” kleed uit de schuur gehaald, andere plaid, kussens uit de kast gehaald en rode kaarsen neergezet. Dit kleed stond niet mooi bij de lichte bank, maar nu kan het weer.
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202455012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag het”oude” kleed uit de schuur gehaald, andere plaid, kussens uit de kast gehaald en rode kaarsen neergezet. Dit kleed stond niet mooi bij de lichte bank, maar nu kan het weer.
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat het er bij jou altijd fijn uitziet. Gezellig & warm ofzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202455053
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag het”oude” kleed uit de schuur gehaald, andere plaid, kussens uit de kast gehaald en rode kaarsen neergezet. Dit kleed stond niet mooi bij de lichte bank, maar nu kan het weer.
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knus O+
Spoilers!
pi_202455096
Ik probeer op de deel een verwarmde slaapplaats te maken voor de poezen die zij lekker warm & knus & gezellig vinden. Ze moeten 's nachts op de deel, want binnen spoken ze te veel. Maar zodra het gaat vriezen willen ze naar binnen en gaan ze 's nachts aan het kattenluik krabben en hard mauwen en dan wordt mijn liefste razend :').

Dus nu heb ik de warmtelamp opgescharreld. 150 Watt, geeft wel warmte maar geen licht. Dat ding geeft wel gevaarlijk veel warmte, maar op een open deel blijft daar toch verdomd weinig van hangen, dus ik heb er nu dan toch ietwat een grote kartonnen doos omheen gezet. Die dan weer niet in de hens mag vliegen.

Ondertussen liggen de poezen natuurlijk nu gewoon binnen bij mij op schoot.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202455255
Kerstboom staat O+ Voor het eerst in ons nieuwe huis O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202456880
Als het goed is, kan ik over een week mijn booster vaccinatie halen *O*
Twee tijdsloten, eentje kan ik zeker niet, de ander misschien niet. Maar even informeren of ik die afspraak kan verzetten. En anders kan ik vanaf 20 december binnen lopen.

Heeft werkgever best netjes geregeld ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202456888
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Kerstboom staat O+ Voor het eerst in ons nieuwe huis O+
Leuk O+ Foto 8-)

Ik vrees dat ik vannacht op het werk continu moet uitleggen dat ik negatief getest ben :') Ik hoest en nies wat af :') En 20x mondkapje verschonen.

Tevens HelloFresh Kerstdiner besteld voor 2e kerstdag met mijn ouders. Geen gedoe, makkelijk en toch een hele tijd in de keuken met verstand op nul. (Ik werk kerstnacht en 1e kerstdag, dus kan ook weinig voorbereiden/boodschappen doen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202456909
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als het goed is, kan ik over een week mijn booster vaccinatie halen *O*
Twee tijdsloten, eentje kan ik zeker niet, de ander misschien niet. Maar even informeren of ik die afspraak kan verzetten. En anders kan ik vanaf 20 december binnen lopen.

Heeft werkgever best netjes geregeld ^O^
Ik las dat je nu dus in Frankrijk met Janssen ook vanaf 15 december een booster moet hebben gehad anders niet welkom :') Dan gaan ze er van uit dat mensen dat dus voor het kiezen hebben, zo'n booster. In Nederland kom je als jongere misschien een keer in maart/april aan de beurt of zo _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:47:45 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202456916
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als het goed is, kan ik over een week mijn booster vaccinatie halen *O*
Twee tijdsloten, eentje kan ik zeker niet, de ander misschien niet. Maar even informeren of ik die afspraak kan verzetten. En anders kan ik vanaf 20 december binnen lopen.

Heeft werkgever best netjes geregeld ^O^
Ik vraag me oprecht af wat er van verwacht wordt qua effect. Zeker op gebied van besmettelijkheid naar anderen toe vrij twijfelachtig

Keep us posted

Jij had AZ gehad toch?

en laat ook even weten hoe het toont op je QR code, erg benieuwd naar namelijk :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:48:20 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202456931
De kerstlichtjes in de botanische tuin waren tof O+
Wel heel koud ;(
pi_202456940
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Molo het volgende:

en laat ook even weten hoe het toont op je QR code, erg benieuwd naar namelijk :P
Ik ook :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:49:16 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202456949
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ook :')
Hoe is die van jou nu? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202456954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef gcjoel het volgende:
De kerstlichtjes in de botanische tuin waren tof O+
Wel heel koud ;(
Wat leuk dat er nog een vorm van Vermaeck is na 5 uur O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202456962
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef Molo het volgende:

Hoe is die van jou nu? :D
Nederlandse code staat alleen de Janssen 11 mei 2021, geldig t/m 11 mei 2022.
(wordt dit een zomer zonder uit eten etc?)

Internationaal:
1/2 Janssen 11 mei 2021
2/2 Pfizer 12 november 2021
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:54:54 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202457055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nederlandse code staat alleen de Janssen 11 mei 2021, geldig t/m 11 mei 2022.
(wordt dit een zomer zonder uit eten etc?)

Internationaal:
1/2 Janssen 11 mei 2021
2/2 Pfizer 12 november 2021
:D :D

Voor skiën op een dichte piste zit je dus goed. In Nederland uit eten, tsjaaaaaa
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202457115
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik las dat je nu dus in Frankrijk met Janssen ook vanaf 15 december een booster moet hebben gehad anders niet welkom :') Dan gaan ze er van uit dat mensen dat dus voor het kiezen hebben, zo'n booster. In Nederland kom je als jongere misschien een keer in maart/april aan de beurt of zo _O-
Hugo gaat versnellen. Zorgmedewerkers voor het einde van het jaar. 60- daarna op volgorde van leeftijd.
Schrijf je mee hoe snel het gaat? :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af wat er van verwacht wordt qua effect. Zeker op gebied van besmettelijkheid naar anderen toe vrij twijfelachtig

Keep us posted

Jij had AZ gehad toch?

en laat ook even weten hoe het toont op je QR code, erg benieuwd naar namelijk :P
Ik zal me voor jou door een Kerona lijder in mijn gezicht laten spugen ^O^
AZ gehad ja, nu Moderna of Pfizer. Jij nog aanraders qua smaakjes hierin?

Misschien krijgt mijn QR meer kleurtjes O+ Eigenlijk denk ik dat alleen de internationale wat verandert. Want daar hangen ze er nu meer aan (zie post Isa).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202457180
Even mijn huidige QR gecheckt. Denk dat ik er een derde bij krijg voor het internationale stuk. Se hebben de codes nu gesplitst per prik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 3 december 2021 @ 22:09:41 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202457292
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hugo gaat versnellen. Zorgmedewerkers voor het einde van het jaar. 60- daarna op volgorde van leeftijd.
Schrijf je mee hoe snel het gaat? :P
[..]
Ik zal me voor jou door een Kerona lijder in mijn gezicht laten spugen ^O^
AZ gehad ja, nu Moderna of Pfizer. Jij nog aanraders qua smaakjes hierin?

Misschien krijgt mijn QR meer kleurtjes O+ Eigenlijk denk ik dat alleen de internationale wat verandert. Want daar hangen ze er nu meer aan (zie post Isa).
Lekker man :9~
In je bakkes laten ademen is effectiever trouwens

Ik heb geen flauw idee qua soort, ik wacht wel even af qua ontwikkelingen, en of ik nog kan reizen.
Ik vind dat een ongelooflijk slechte reden om een vaccinatie te nemen voor mezelf, maar goed :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202457334
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Lekker man :9~
In je bakkes laten ademen is effectiever trouwens

Ik heb geen flauw idee qua soort, ik wacht wel even af qua ontwikkelingen, en of ik nog kan reizen.
Ik vind dat een ongelooflijk slechte reden om een vaccinatie te nemen voor mezelf, maar goed :')
Je zegt het tenminste zelf _O-

Ik doe het toch maar weer voor mijn oude zieke mensjes. En als afweer (hopelijk) tegen die bult mensen in mijn omgeving die het zo nodig op moet lopen tegenwoordig :7

Plus de verbeterde draadloze ontvangst natuurlijk :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 22:17:35 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202457425
Ik hoop dat ik nummer 3 zsm krijg. Hopelijk wederom Pfizer, daar had ik de vorige twee keer geen last van.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')