Ik wilde het niet zeggen maar dacht het welquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:16 schreef Eightyone het volgende:
Arie Ribbens heeft net te laat het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld.
Geen polonaise dit jaar, tenzij mensen weer een of ander onverwacht nummer vinden om dat (eventueel via de webcam) op te doen.
het is toen en nu wel heel vaak gezegd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee zo erg is het ook weer niet, had alleen geen idee dat dat zn favo nummer was
Er is iets met dat jaar. Met 1989 en 1990 (absoluut prima muziekjaren) was dat toch niet zo.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:16 schreef Tussle266 het volgende:
Metallica is 100% de ‘91 hype waar ik het enige tijd geleden over had. Dat gaan we over 2 weken meer in de lijst terugzien. Iedereen die van iets fan is met een releasedatum in 1991 is daar dit jaar mee doodgegooid.
Eens...quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk dat mochten we volgend jaar de pandemie wel onder controle krijgen, we helemaal klaar zijn met alles wat daar expliciet aan refereert. Rollercoaster is wel zoiets voor mij
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal lang geleden zijn dat alle nummers in de top 10 van plaats veranderden.
opvallend!quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Geheel mee eens!quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Piano Man, Avond, Nothing else matters, Roller coaster en Black ook niet.
Even snel opgezocht, en volgens mij is dat zelfs nog nooit eerder gebeurd. Zelfs in 2016 bleef Pink Floyd op 9 staan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is een complot! Ze willen ons laten geloven dat niets vaststaat en alles verandert. Big Radio wil ons laten wennen aan een wereld in een permanente staat van chaos! Het is de grote reset van de top 10 en Bart Arens is het kwade genie. Wordt wakker, schapels!!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Schapels??quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een complot! Ze willen ons laten geloven dat niets vaststaat en alles verandert. Big Radio wil ons laten wennen aan een wereld in een permanente staat van chaos! Het is de grote reset van de top 10 en Bart Arens is het kwade genie. Wordt wakker, schapels!!!
Komt allemaal door die babybloed drinkende Bill Gatesquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een complot! Ze willen ons laten geloven dat niets vaststaat en alles verandert. Big Radio wil ons laten wennen aan een wereld in een permanente staat van chaos! Het is de grote reset van de top 10 en Bart Arens is het kwade genie. Wordt wakker, schapels!!!
Zien ze het niet of willen ze het niet zien?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vast niet, maar in deze lijst komt het er met 1 echte plaat en 2 dozijn popjazzplaatjes wel erg karig van af. Dus dan is de standaard wel lekker om erbij te hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:43 schreef Eightyone het volgende:
Het heeft z'n liefhebbers, maar of die ook vaak Radio 2 op zullen zetten?
150 voor procol harumquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:40 schreef Pino112 het volgende:
https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php
Zo, we mogen weer
Als jullie overigens nog ideeën hebben voor nieuwe stats, gewoon zeggen en dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen top 5 van de 3FM Song van het Jaar-verkiezing:
5. Goldband
4. Froukje
3. Goldband
2. Goldband
1. Froukje
Lekker divers
Ik leef echt onder een steen maar wie da fuk is Goldband nou weerquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen top 5 van de 3FM Song van het Jaar-verkiezing:
5. Goldband
4. Froukje
3. Goldband
2. Goldband
1. Froukje
Lekker divers
Ik ken alleen Blue Band en Redbandquote:
Boks!quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik leef echt onder een steen maar wie da fuk is Goldband nou weer
Heb sws niks met al die 3FM hypesquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Boks!
Nooit van gehoord. En ik luister best veel 3FM tijdens autoritten
Bijna helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Bohemian Rhapsody - Queen![]()
![]()
(Dit jaar zelf op gestemd om Roller Coaster van één te houden)
Roller Coaster - Danny Vera (1)(Hier mogen wel minstens twee nullen achter)
A Whiter Shade Of Pale - Procol Harum (153)(Had top 10 verwacht, maar niet top 3, impressive)
Hotel California - Eagles (3)![]()
Piano Man - Billy Joel (4) (Dit is een nummer waarvan ik niet snap dat het in de top 10 staat, mogen wel drie nullen achter)
Radar Love - Golden Earring (33)![]()
![]()
(Stemplaat)
Stairway To Heaven - Led Zeppelin (5)(Niet de beste van Led Zeppelin, want dat is Kashmir
)
Nothing Else Matters - Metallica (17)![]()
![]()
(Hoe dan?)
Black - Pearl Jam (6)(Alive > Black, maar Pearl Jam in de top 10 is altijd goed)
Avond - Boudewijn de Groot (7)(Geen commentaar)
GEEN Coldplay meer in top 10![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |