Ik kan mij uitstekend in deze reactie vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Bohemian Rhapsody - Queen![]()
![]()
(Dit jaar zelf op gestemd om Roller Coaster van één te houden)
Roller Coaster - Danny Vera (1)(Hier mogen wel minstens twee nullen achter)
A Whiter Shade Of Pale - Procol Harum (153)(Had top 10 verwacht, maar niet top 3, impressive)
Hotel California - Eagles (3)![]()
Piano Man - Billy Joel (4) (Dit is een nummer waarvan ik niet snap dat het in de top 10 staat, mogen wel drie nullen achter)
Radar Love - Golden Earring (33)![]()
![]()
(Stemplaat)
Stairway To Heaven - Led Zeppelin (5)(Niet de beste van Led Zeppelin, want dat is Kashmir
)
Nothing Else Matters - Metallica (17)![]()
![]()
(Hoe dan?)
Black - Pearl Jam (6)(Alive > Black, maar Pearl Jam in de top 10 is altijd goed)
Avond - Boudewijn de Groot (7)(Geen commentaar)
GEEN Coldplay meer in top 10![]()
![]()
Dat denk ik ook niet inderdaad. Ik vraag me ook af of Danny ook gaat zakken of dat het een blijvertje in de top 3 zal zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verwacht dat dat de komende jaren nog wel vaker gaat gebeuren. Classic Rock is op zn retour. Child in Time al weggezakt, Stairway ook aan t wegzakken (al dan niet door incidentele gebeurtenissen) en Hotel California gaat komende jaren volgen verwacht ik. Maar populariteit Black valt me dan wel weer tegen. Ik durf wel te voorspellen dat die, als ie nu nog niet appelleert aan een publiek dat groot genoeg is, nooit op nr 1 zal komen.
Denk dat mochten we volgend jaar de pandemie wel onder controle krijgen, we helemaal klaar zijn met alles wat daar expliciet aan refereert. Rollercoaster is wel zoiets voor mijquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet inderdaad. Ik vraag me ook af of Danny ook gaat zakken of dat het een blijvertje in de top 3 zal zijn
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over een paar jaar is alleen Bohemian Rhapsody nog over in de top 10
Dat was volgens mij later in de maand pasquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef molloot200 het volgende:
Hmmm dit jaar niet de hoogste binnenkomende Nederlandse plaat bekendgemaakt? Daar hadden ze afgelopen jaren toch steeds een prijs voor?
16 december de lijst.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:59 schreef Poppejans het volgende:
Wanneer komt dat je kan opzoeken of een nr in de lijst staat?
Ik verwacht dat die wel een Claudia de Breijtje gaat doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet inderdaad. Ik vraag me ook af of Danny ook gaat zakken of dat het een blijvertje in de top 3 zal zijn
Woensdag dacht ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:59 schreef Poppejans het volgende:
Wanneer komt dat je kan opzoeken of een nr in de lijst staat?
Zou goed kunnen ja. Ik ben in ieder geval dat we niet meer om de vijf seconden de corona reclame met Rollercoaster erin hoeven te zienquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk dat mochten we volgend jaar de pandemie wel onder controle krijgen, we helemaal klaar zijn met alles wat daar expliciet aan refereert. Rollercoaster is wel zoiets voor mij
Als dat dit jaar Ik Wil Zwemmen is dan begrijp ik heel goed dat ze dit jaar die prijs maar even overslaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef molloot200 het volgende:
Hmmm dit jaar niet de hoogste binnenkomende Nederlandse plaat bekendgemaakt? Daar hadden ze afgelopen jaren toch steeds een prijs voor?
Ik zou überhaupt niet weten welke plaat daarvoor dit jaar in aanmerking zou komen. Blijven Slapen? Iets van Suzan & Freek? Ik Ga Zwemmen? Allemaal vrij oninteressante platen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:00 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Als dat dit jaar Ik Wil Zwemmen is dan begrijp ik heel goed dat ze dit jaar die prijs maar even overslaan
Dat komt er vast niet in hoor, evenals bijv de Snollebollekes.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:00 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Als dat dit jaar Ik Wil Zwemmen is dan begrijp ik heel goed dat ze dit jaar die prijs maar even overslaan
Nounounouquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En natuurlijk moet Matijn zijn nieuws met de Top2000 beginnen. Wanneer gaat die gast eens het Jeugdjournaal doen? Dat is meer zijn niveau.
En A Salty Dog.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jammer dat Procol Harum zo hoog kwam te staan dankzij een stemactie, dat vind ik weer jammer.
Maar met een beetje geluk is Homburg nu ook weer terug in de lijst
Ik vind het sowieso niet top 10 waardig. Radar Love trouwens ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jammer dat Procol Harum zo hoog kwam te staan dankzij een stemactie, dat vind ik weer jammer.
Liever deze 2 in de top 10 dan Piano man. Dat heb ik nooit begrepen. Stond jarenlang ergens rond plek 50, maar kwam in 2014 plots de top 10 binnen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet top 10 waardig. Radar Love trouwens ook niet
In alle eerlijkheid gaat m'n innerlijke boomer goed op dat nummer. Sowieso vind ik Procol Harum een goede band, en een tikkie ondergewaardeerd tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet top 10 waardig. Radar Love trouwens ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |