Top TT.quote:
haal voor de zekerheid bij de drogist even een zwangerschap testquote:
Oke, bij de hema?quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haal voor de zekerheid bij de drogist even een zwangerschap test
denk dat je bij de etos, da, kruidvat of de trekpleister de meeste keus hebt. veel succes! altijd spannend. je kunt altijd een vriendin vragen zodat je deze spannende fase niet alleen hoeft door te makenquote:
Die krijg je toch gratis bij een abbo op de Viva?quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haal voor de zekerheid bij de drogist even een zwangerschap test
jij?quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk dat je bij de etos, da, kruidvat of de trekpleister de meeste keus hebt. veel succes! altijd spannend. je kunt altijd een vriendin vragen zodat je deze spannende fase niet alleen hoeft door te maken
nee dat is een vibo, daar word je niet zwanger van!quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die krijg je toch gratis bij een abbo op de Viva?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die krijg je toch gratis bij een abbo op de Viva?
Dat moet je hier niet vragen, hier zijn alleen vrouwen aanwezig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:49 schreef maily het volgende:
Welke FOK!er is dit?
Man in ziekenhuis met antitankprojectiel in achterste
ToT in NWS / Britse EOD rukt uit voor man met antitankprojectiel in achterstequote:Op vrijdag 3 december 2021 13:49 schreef maily het volgende:
Welke FOK!er is dit?
Man in ziekenhuis met antitankprojectiel in achterste
Oeh, lekker man.quote:
met sambal, een gebakken eitje, gebakken uitjes en komkommer?quote:
dat klinkt lekker!quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
met sambal, een gebakken eitje, gebakken uitjes en komkommer?
dat is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat klinkt lekker!![]()
maar nee, enkel wat roomboter
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee heb eigenlijk nooit hagelslag in huis
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik zou de chocola letter eroverhene kunnen rapsen
Lekkerrrr!quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik zou de chocola letter eroverhene kunnen rapsen
eerst morgen zienquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Pole wordt winnaar. Er is echt geen plek waar je in kan halen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:49 schreef maily het volgende:
[..]
Wat vindt Linda ervan?![]()
Beetje suggestief of wat?
[ afbeelding ]
dat is wel het bestequote:Op vrijdag 3 december 2021 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon met een multipla racen toch
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon met een multipla racen toch
VInd hem stiekem best mooiquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]Tering, als je denkt dat het onmogelijk NÓG lelijker kan!
Master of Puppetsquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
master! ik zou hem zo voor de deur zetten
Die wil ik.quote:
Lavenderquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat JochemSjakie zegt. MissLief
En goedemiddag allen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat JochemSjakie zegt. MissLief
En goedemiddag allen![]()
Dan halen of wachten tot morgenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
zin in broodje knalworst maar helaas niet in huis
Misschien dat een gigolo 'm wel voor je wil maken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
zin in broodje knalworst maar helaas niet in huis
Vast niet naar bockbier.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze heb ik in huis, geen idee hoe die smaken
https://www.ah.nl/producten/product/wi46714/ah-duitse-bockworst
Ik heb ook een bockworst.quote:
Die éénhapsdingetjes?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Die van ikea zijn ook wel lekker met uitjes erop
ik vanmiddag. maar zonder uitjes want had geen uitjes in huisquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Die van ikea zijn ook wel lekker met uitjes erop
dat zijn gehaktballetjes, niet de hotdogsquote:
Is ook net zo lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef dud0r het volgende:
die had
[..]
ik vanmiddag. maar zonder uitjes want had geen uitjes in huis
Is ook meer een snack als je weg gaatquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:17 schreef ToT het volgende:
Die hotdogs daar vullen toch echt absoluut niet?
Dan nog!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook meer een snack als je weg gaat
nog meer zin in knalworst nuquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Een lekker snekkie is een pret voor je bekkie
nee ik moet aan de lijn denken he. geen broodjes knalworst voor mij.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snel naar de winkel of is het eind ?
Maar wel pozzaquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik moet aan de lijn denken he. geen broodjes knalworst voor mij.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon combineren, pozza met knalworst
Nee nee doe je nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed idee zeg! hier ga ik overna denken
Wie verzint dat.quote:
da's geen knalworstquote:
geloof het wel jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Domino's had toch ook een frikandel-pizza?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha nee dat doe ik inderdaad niet
was maar een garpje hoor
Een keer in het jaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het eten, maar dol ben ik er niet op.
Vanille cola!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
da's geen knalworst
ze zijn wel kampioen rare dingen bedenken, net als cola met rare smaakjes
en met rookworst zuurkoolquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en met rookworst zuurkool
[ afbeelding ]
geweldig gewoon rookworstkorstquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn, die zal goed vullenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat er hier op het menu staat, maar we hebben nog wel pozza in de vriezer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
krijg nu toch ook wel zin in pozza
Attack of the Zombiesquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Overleden Italië rolt massaal om in hun graf bij het zien van dit soort creaties!
ik wult wel ruilen met mini-ToT dan. pasta zalmquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er hier op het menu staat, maar we hebben nog wel pozza in de vriezer.
Mini-ToT krijgt pasta met zalm.
Niet dat hij die zalm gaat eten!
Mag je morgen eenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik vind alleen de vulling van een pizza lekker maar heb een bloedhekel aan de korst. Taai of keihard. Of allebei.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind alleen de vulling van een pizza lekker maar heb een bloedhekel aan de korst. Taai of keihard. Of allebei.
is die bij de dominos of new york?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
Na zo'n rookworstpizza heb ik wel genoeg energie om in de kou te mediteren![]()
![]()
In Italië hebben we bij een cheap-ass snackbar kleine pizza's gehad. Die waren echt verdomd lekker!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind alleen de vulling van een pizza lekker maar heb een bloedhekel aan de korst. Taai of keihard. Of allebei.
Lekker dippen in knoflooksaus wat je erbij kan bestellenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
oke.quote:
Hema natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is die bij de dominos of new york?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke.
* dud0r steekt natte vinger in oor
Dan rij ik nu ff naar Italië. Laterquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
In Italië hebben we bij een cheap-ass snackbar kleine pizza's gehad. Die waren echt verdomd lekker!De korst ook absoluut!
domino's, maar is een oude actiequote:Op vrijdag 3 december 2021 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is die bij de dominos of new york?
Goeie tip, dank!quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker dippen in knoflooksaus wat je erbij kan bestellen
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan rij ik nu ff naar Italië. Later![]()
Dat ze dat niet hebben bij hun restaurant, schandaligquote:
Heel graagquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik zal ff kijken of ik nog terug kan vinden welke tent dat was!
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ze dat niet hebben bij hun restaurant, schandalig
Dat was dus weinig koken en veel geld uitgevenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had bij mijn vorige woning een goed Italiaans restaurant.
Dat viel wel mee.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat was dus weinig koken en veel geld uitgeven
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat was dus weinig koken en veel geld uitgeven
Dat belooft wat voor de toekomstquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen gooide Mini-ToT een groot glas thee over het bureau!
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat belooft wat voor de toekomstOndernemend en levendig manneke.
Ik moest zo lachen toen ik dat filmpje zag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]Behoorlijk!
https://imgur.com/Z5Gywxq
Afgelopen zomer.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ik dat filmpje zag.
Ja ik denk dat als een filmpje opnieuw bekeken wordt, dat het in de active items terecht komt of zo, en daar zullen vast veel mensen continu zitten te F5'en.quote:
Zou best kunnen dat t zo werkt jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als een filmpje opnieuw bekeken wordt, dat het in de active items terecht komt of zo, en daar zullen vast veel mensen continu zitten te F5'en.
Op die mainpage zie ik het in ieder geval niet terug.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat t zo werkt ja
Zoals deze reeks die door een lieve user weer nieuw leven ingeblazen werd?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Beetje zoals topic wat ineens weer geopend wordt
Uhhmm dat ja... maar wilde niet zo met de eer strijkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals deze reeks die door een lieve user weer nieuw leven ingeblazen werd?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhhmm dat ja... maar wilde niet zo met de eer strijken
Haha ach ja; life happens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:12 schreef greysbones het volgende:
Maandag ben ik er weer helemaal bij
dit weekend gewoon te druk
Ik las het idd ja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Bij hoevelaken niet meer linksaf. NWS / Arie Ribbens (84) na lang ziekbed overleden
@HiDiHo post het net in F1quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Bij hoevelaken niet meer linksaf. NWS / Arie Ribbens (84) na lang ziekbed overleden
Hij had goede carnavalsnummers maar zelf hield hij niet van carnaval.quote:
Dat las ik ook ja!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had goede carnavalsnummers maar zelf hield hij niet van carnaval.
Wel weer een stukje jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat las ik ook ja!
Hij had er geen teringhekel aan, maar vond het jammer dat hij geen muziek maakte waar mensen aandachtig naar luisterden. Een hossende meute is toch wel anders.
Sowieso!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel weer een stukje jeugdsentiment.
Okee laten we het hipper en moderner doen; Christina Aguilera is best goed he?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:19 schreef greysbones het volgende:
zeggguhhhh
niet van die oude mensen muziek he
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee laten we het hipper en moderner doen; Christina Aguilera is best goed he?
Willem Duyn was ook wel een figuur.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Mouth & McNeal ook, waar hij na het overlijden van Willem diens plaats innam.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, pozza in de oven gepleurd, dikke lading extra kaas en kruiden er overheen gegooid, vreet Mini-ToT de helft op!
Nog maar een in de oven doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, pozza in de oven gepleurd, dikke lading extra kaas en kruiden er overheen gegooid, vreet Mini-ToT de helft op!
Zeker, maar Arie ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Willem Duyn was ook wel een figuur.
Sympathiek was hij wel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, maar Arie ook.
Ik weet nog dat hij live op tv een bosje bloemen van een klein meisje kreeg terwijl hij aan het zingen was, en hij veranderde ter plekke zijn tekst in "Dank je wel, lieve meid, dank je wel!" (Op de melodie van Brabantse nachten zijn lang".)
wat krijgtie nou nog dan? toetje verdiend?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De pozza is op, hij pakt het bord op en geeft die aan mij, zo van:
[ afbeelding ]
(Maar dan met een heel blije blik in zijn ogen!)
danoontje powerrrrrquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
wat krijgtie nou nog dan? toetje verdiend?
piccolini's?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende week maar weer pizza eten, heb nog van die mini's in de diepvries
dan willen we wel een foto van mini die ToT optiltquote:
en dan zo rondslingerenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan willen we wel een foto van mini die ToT optilt
Gepofte tarwevlokken; hij kwam met het dak van een speelgoed-tankstation aangezet die ik altijd gebruik om die crunchy dingen op te leggen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
wat krijgtie nou nog dan? toetje verdiend?
Heb je behalve mij nog meer mensen voor je verjaardag uitgenodigd?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan willen we wel een foto van mini die ToT optilt
verjaardag?!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je behalve mij nog meer mensen voor je verjaardag uitgenodigd?
Ik ben toch niet de enige die weet dat greys jarig is morgen?quote:
nope alleen jijquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je behalve mij nog meer mensen voor je verjaardag uitgenodigd?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enige die weet dat greys jarig is morgen?![]()
Ze wordt 33
quote:
quote:
Oh ja het is 3 vandaag en niet 4quote:
Die combi kan zeker.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Combineert goed met ananas op een pozza, toch?
Moet echt uit kijken dat je je mond niet verbrand iddquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had laatst een koffie bij een tankstation.
Die was echt bloody hotmaar wel lekker
Jaloersquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tel maar, en dan heb je ook nog tankstations die hier niet zijn weergegeven
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie was die mysterieuze liker ook alweer? Nooit gepost maar liked wel.
Vind het beetje overkill. Want hier hebben we ook nog 1001 koffiebarsquote:
huh?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik schrok ervanquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet echt uit kijken dat je je mond niet verbrand idd
Jep, die had mij ook gelikedquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Die is in 2014 geregistreerd, heeft nooit gepost maar liked wel.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had laatst een koffie bij een tankstation.
Die was echt bloody hotmaar wel lekker
Had ik met koffie van de mac. Die is ook keiheet. Die is trouwens ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet echt uit kijken dat je je mond niet verbrand idd
Ooit een rechtzaak over geweest in de VSquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Had ik met koffie van de mac. Die is ook keiheet. Die is trouwens ook niet verkeerd
Zo dat zijn er ook veel zegquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het beetje overkill. Want hier hebben we ook nog 1001 koffiebars
Ik dus bij bakker bartquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Had ik met koffie van de mac. Die is ook keiheet. Die is trouwens ook niet verkeerd
Lang niet geweest. Is de koffie daar oke?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dus bij bakker bart
Maar zat geen suiker in
Niet zo. Maar misschien omdat de suiker ontbrakquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lang niet geweest. Is de koffie daar oke?
Ik drink koffie altijd zonder suiker. Maar was hun suiker op ofzo?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet zo. Maar misschien omdat de suiker ontbrak
quote:
Weet ik niet of ik had om een lepel moeten vragenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik drink koffie altijd zonder suiker. Maar was hun suiker op ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |