Ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:10 schreef DrSauvignon het volgende:
iemand de shiny happy people docu al gezien?
Ik volg een paar op Insta en verder The Ashley, die heeft t nieuws ook altijd wel.quote:
Oh ja Hannah.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Donna het volgende:
Broer van Hannah is het idd. Ze hebben ook eerder gedate.
Ik heb geen idee... geen bridesmaid en misschien zelfs wel niet aanwezig?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef Donna het volgende:
Jill was er toch ook wel mag ik hopen??
Dit stond in peoples magazinequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef Donna het volgende:
Jill was er toch ook wel mag ik hopen??
Blote schouders he, blote schouders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:57 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... geen bridesmaid en misschien zelfs wel niet aanwezig?
Mijn googlezoektocht leidde me langs een Reddit topic waar gezegd werd dat de jurk van Jana en de bridesmaids dresses voor fundi-begrippen nogal "slutty" waren. Nu ben ik niet zo ingevoerd daarin maar ik vond ze allemaal vrij normaal... dus wellicht idd slutty?
Ja, ik dacht al, hm zou dat mogen...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Blote schouders he, blote schouders.
Oeh ja moet ook wel denk ik. Hoe oud is Jana? Voven de 30 toch? Zal wel enig druk achter zowel hem als haar zitten mbt baby's...? Vrees ik?quote:
34.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:45 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Oeh ja moet ook wel denk ik. Hoe oud is Jana? Voven de 30 toch? Zal wel enig druk achter zowel hem als haar zitten mbt baby's...? Vrees ik?
Leuk voor ze! Ze ziet er prachtig uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |