Daar ga je veel likes op krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef Cee het volgende:
Eerste jaar dat ik niet op Coldplay heb gestemd trouwens.
Eerst links, dan rechts.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, tijd om te gaan stemmen. Waar moet ik zijn?
Jammer, toch een goede band.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef Cee het volgende:
Eerste jaar dat ik niet op Coldplay heb gestemd trouwens.
Procol Harum moet wel écht van te ver komen ben ik bang. Dan is P1 wel heel veel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:04 schreef VdB95 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoor. Ik was de hele week in de veronderstelling dat de Earring hoger zou komen dan Procol Harum, maar nu ik dit topic vandaag heb doorgelezen zou het me niet verbazen als Whiter Shade op 1 komt. Maar goed, is alsnog beter dan Danny (ook al is zijn nummer zeker top 100-waardig).
Smiths - How Soon Is Nowquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef hhh38 het volgende:
Nog net een Red de lijst lijstje ingestuurd, volgt zometeen!
Ik hoor A Forest niet?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:06 schreef Cee het volgende:
We beginnen het uur met het beste nummer aller tijden.
Beste nummer wil ik niet zeggen, maar wel beste nummer als je echt even positieve energie nodig hebt. Werkt deze altijd goedquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:06 schreef Cee het volgende:
We beginnen het uur met het beste nummer aller tijden.
Genottelijk lijstje weer R_Rquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op het laatste moment ook nog maar even een lijstje in elkaar gedraaid. Vergelijkbaar met mijn lijstje van vorig jaar, vooral totaal kansloze nummers, een aantal nummers in de onderste regionen van de lijst en een paar uitzonderingen. Het idee blijft leuk, in de praktijk gaat het er weer op neer komen dat we opnieuw tot de conclusie zullen komen dat Nederland een smakeloos land is.
-
Zijn die tegenwoordig zo vroeg met hun ontknoping? Voorgaande jaren was dat tot dik in de avondquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister eerst de Song van het Jaar ontknoping, daarna ga ik lekker dit luisteren. Jullie zien mij dus over 2 uur.
16.45 wordt top 5 bekend gemaaktquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:09 schreef hhh38 het volgende:
Wat is het programma op de radio nu?
Ik was de laagste 200 nummers van vorig jaar aan het luisteren en daar wilde ik nog wel even mee doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |