Watermelon sugar gaat over orale seks, gaat dit dan over golden showers?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:24 schreef VdB95 het volgende:
Harry Styles - Golden dus nieuw in de lijst.
Bokkersquote:
het pleit voor jequote:Op vrijdag 3 december 2021 16:27 schreef laxus13 het volgende:
Is het gek dat ik nog nooit van dat nummer gehoord heb
👀 waar kan dat? Ik weet nog wel dat het tot een paar jaar geleden mogelijk was om uitzendingen tot 2012 terug te luisteren, weet niet meer of dat nu nog kan...quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:16 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ja eens, ik luister nog steeds met veel plezier, maar het kan niet meer tippen aan de "oude" top 2000. Met verhalen van luisteraars verteld door de DJs ipv lollige voiceclips, rustig het uur afkondigen aan einde van elk uur, betere DJs, meer verscheidenheid aan artiesten. Gelukkig zijn alle oude top 2000s nog terug te luisteren, dat doe ik dan ook weleens in een melancholische bui haha
Nee hoor, het is dat Radio 2 het een tijdje wat vaker gedraaid heeft. En het is langsgekomen bij Beste Zangers in de versie van Anneke van Giersbergenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:27 schreef laxus13 het volgende:
Ik hoor nu bij 3FM voor t eerst Snelle en Maan met Blijven Slapen. Er gaat wel meer ongezien voorbij.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:27 schreef laxus13 het volgende:
Die heb ik wel vaker gehoordquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoor nu bij 3FM voor t eerst Snelle en Maan met Blijven Slapen. Er gaat wel meer ongezien voorbij.
Nooit van gehoord. Klinkt boersquote:
I envy you. Een van de irritantste nummers van het jaar. Gewoon 10 weken op 1 in de Top 40quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoor nu bij 3FM voor t eerst Snelle en Maan met Blijven Slapen. Er gaat wel meer ongezien voorbij.
Elke, let wel: élke ochtend op sky radio dit jaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bijna weg uit de top 10quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
10. Boudewijn de Groot - Avond. Toch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |