abonnement Unibet Coolblue
pi_202446483
quote:
Uw aangifte is ontvangen
U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met daarin uw ondertekende aangifte inclusief logbestand en de mogelijkheid om deze te downloaden voor uw eigen administratie.
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:02:49 #127
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202446488
maar vooral heel begripvol zijn hoor. We willen die wappies geen slecht gevoel geven. :r
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202446491
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoor het net van mijn dochter, die heeft ook van die complotdenkers in haar vriendenkring
Het ergere is dat ze die kant op neigt te gaan.
Gelukkig laat ze zich wel enten voor haar patienten maar ze lult al net zo dom
Soul gaat vaak met ze in discussie.Ik begin daar niet aan. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:02:58 #129
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202446494
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

^O^
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202446509
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Topper. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202446522
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe verzinnen ze het weer
Dat husselen van letters is echt doodnormaal in de complotwereld :T

Kan je van de letters van wat dan ook *iets* maken wat jouw complotdenken ondersteunt dan is dat ook meteen onherroepelijk bewijs van hun eigen gelijk en hoe ontzettend #wakker ze wel niet zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:05:35 #132
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202446538
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Soul gaat vaak met ze in discussie.Ik begin daar niet aan. :D
Ik laat wel duidelijk merken dat het malloten zijn. Als je ja knikt en over het onderwerp heen praat zijn ze er gelijk van overtuigd dat je ze gelijk geeft.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202446540
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 december 2021 @ 11:06:30 #134
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_202446549
:B
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_202446553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat husselen van letters is echt doodnormaal in de complotwereld :T

Kan je van de letters van wat dan ook *iets* maken wat jouw complotdenken ondersteunt dan is dat ook meteen onherroepelijk bewijs van hun eigen gelijk en hoe ontzettend #wakker ze wel niet zijn.
Engel > Legen > maar 1 letter erbij om Leugen te krijgen.
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:07:07 #136
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_202446560
4x gebeld, wan nieuwe telefooncentrale, ze konden ook nika zien en kkregen hem ook niet te pakken.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_202446567
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:05 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik laat wel duidelijk merken dat het malloten zijn. Als je ja knikt en over het onderwerp heen praat zijn ze er gelijk van overtuigd dat je ze gelijk geeft.
Dan krijg je PM's en DM's hoe je het toch helemaal verkeerd ziet
pi_202446573
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:01 schreef mazaru het volgende:

[..]
Steeds meer mensen draaien door. Het is geloof ik makkelijker te geloven dat het allemaal 1 groot complot is en we binnenkort een great reset krijgen, of dat de aliens dat virus hebben uitgevonden om de mensheid uit te dunnen. Dan dat we gewoon accepteren dat dit soort dingen kunnen gebeuren in een wereld waar we veel te dicht op elkaar leven en van hot naar her vliegen.
Ja nee, ho ff. Dat is propaganda die ze al decennialang verspreiden, om de geesten te kneden en gewillig te krijgen. En dan laten ze af en toe zo'n virusje los om de bevolking bang en afhankelijk te houden!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:09:04 #139
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202446584
Zo kun je goede vriendjes met de duivel zelf zijn.
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:07 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Dan krijg je PM's en DM's hoe je het toch helemaal verkeerd ziet
Die klik ik gelijk weg.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:10:06 #140
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202446599
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ja nee, ho ff. Dat is propaganda die ze al decennialang verspreiden, om de geesten te kneden en gewillig te krijgen. En dan laten ze af en toe zo'n virusje los om de bevolking bang en afhankelijk te houden!
Echt he? En ze hitsen elkaar op. Niets zeggen is ook geen oplossing. Dat gebeurt al veel te vaak.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:10:46 #141
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_202446610
Regel dat gewoon goed, steeds u bent de 1e in de wachtrij, en dan: deze dienst kan niet worden voltooid.
En dat bij een zorg organisatie rot op.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_202446662

_O- _O- _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202446668
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:07 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Dan krijg je PM's en DM's hoe je het toch helemaal verkeerd ziet
Echt dat is wel heel erg ziek -O-
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202446676
Maar eigenlijk is het hele complotgebeuren best een fascinerend inkijkje in hoe het menselijk brein in staat is om verbanden te leggen. Dat ding in onze kop doet bijna niks liever dan verbanden leggen, helaas zijn veel mensen alleen dan niet in staat om de verbanden die dat ding legt eens kritisch te bekijken.

We kennen allemaal wel de 'wondermiddeltjes' tegen om het even welke kwaal dan ook. Dikke kans dat je zelf ook wel eens een zalfje, pilletje of iets bij de drogist gekocht hebt tegen *iets*. Ik wel iig.

Als je *iets* dan weggaat is je brein geneigd te denken:"zie je wel, het helpt als een malle!". Dat het *iets* misschien wel net zo snel weg was geweest zonder middeltje bedenk je in eerste instantie niet. Of dat het puur placebo-effect is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_202446703
quote:
Ja, wat dacht je dán dat er ging gebeuren met al die beelden waarin je in full HD verslag doet van de ongeregeldheden en dat op een openbaar platform uitzendt. _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_202446718
Dus ze hadden die beelden dus niet mogen gebruiken of eerst om toestemming moeten vragen?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202446739
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ja, wat dacht je dán dat er ging gebeuren met al die beelden waarin je in full HD verslag doet van de ongeregeldheden en dat op een openbaar platform uitzendt. _O-
Sven weet dat dondersgoed.Er was een andere streamer op die avond die nog betere beelden had.Die bracht echt zoveel gezichten in beeld van relschoppers. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 december 2021 @ 11:19:47 #148
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_202446745
_O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_202446748
:R
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202446755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus ze hadden die beelden dus niet mogen gebruiken of eerst om toestemming moeten vragen?
Dat vindt hij blijkbaar ja. Maar ik vermoed dat hij juridisch geen poot om op te staan heeft. Het is ook echt grenzeloos naïef als je iets openbaar op het net gooit om dan te denken dat mensen het niet gaan gebruiken als het ze zo uitkomt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')