Volgens mij weten we dat nog helemaal niet zo zeker, het is nog steeds prima mogelijk dat mensen na herhaalvaccinatie, natuurlijk herstel of een combinatie daarvan wel langdurige immuniteit opbouwen.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ehhhh, je weet dat de natuurlijke immuniteit ook maar tijdelijk is, hoop ik?
En de Spaanse griep was heel wat dodelijker dan COVID-19, de term het is maar een griepje is wat dat betreft ook nogal onzinnig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het covid virus is een stuk dodelijker dan een griepje. Stop eens met deze onjuiste vergelijking.
COVD-19 is heel wat gevaarlijker dan de gemiddelde seizoensgriep, maar ook die seizoensgriep is voor heel wat 80-plussers behoorlijk gevaarlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo een keer klaar, jij bent toch nooit gevaccineerd?
Corona is geen griep. Als dat nu nog niet duidelijk is dan ga je dat nooit begrijpen.
Zo zwart-wit is het niet, maar de vrijwel onvermijdelijke banden van de experts met de farmaceutische industrie maken de discussie wel degelijk lastiger.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Newsworld het volgende:
Anti vaxxers , ja maaaaar !! de heer Bonte heeft iets met pfizer daarom neem ik het vaccin niet, de logica van een anti vaxxer![]()
Arts schrijf een medicijn voor, patiënt heeft u aandelen in dit medicijn, zo ja dan neem ik het niet.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Correlatie is geen causatie.
En nogmaals, wat is je studieachtergrond en wat supplied jou met onderzoeken?
quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 5 december 2021 18:39 schreef Ringo het volgende:
Lijkt me een heerlijk tafereel, alle ongevaccineerden naakt in de rij voor het priklokaal, begeleid door militairen. Keihard uitlachen!
Ja, ga je dan naar de Schilderswijk en uitgeklede moslima's uitlachen? Durf je dat Ringo? Ga je dan ook grapjes maken over lichamelijke mankementen en opvallendheden terwijl je achter vadertje staat schuilt?quote:Op zondag 5 december 2021 18:39 schreef Ringo het volgende:
Lijkt me een heerlijk tafereel, alle ongevaccineerden naakt in de rij voor het priklokaal, begeleid door militairen. Keihard uitlachen!
Nee, maar als jij aan de beurt bent kom ik speciaal even kijken.quote:Op zondag 5 december 2021 21:38 schreef Complotwappie het volgende:
Ja, ga je dan naar de Schilderswijk en uitgeklede moslima's uitlachen? Durf je dat Ringo? Ga je dan ook grapjes maken over lichamelijke mankementen en opvallendheden terwijl je achter vadertje staat schuilt?
Zoals ik al dacht. Kruip maar weer terug in je kampbewakersfantasieholletje.quote:
Neem gewoon die prik, bange vogel!quote:Op zondag 5 december 2021 22:27 schreef Complotwappie het volgende:
Zoals ik al dacht. Kruip maar weer terug in je kampbewakersfantasieholletje.
Zal ik doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
quote:Op zondag 5 december 2021 22:33 schreef Complotwappie het volgende:
Zal ik doenTot die tijd laten we je gewoon als een domme eikel buiten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's simple, he's dumb, he's the pilot.
Schattig hoe je jezelf identificeert met de macht die dit dicteert. Het zal wel een 'cope' zijn, zoals ze dat tegenwoordig zeggen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tot die tijd laten we je gewoon als een domme eikel buiten staan.
quote:Op zondag 5 december 2021 22:39 schreef Complotwappie het volgende:
Ringo, de kleine burgerman die zijn kans schoon ziet zichzelf te verheffen in tijden van onderdrukking en uitsluiting. Wie had dat ooit gedacht.
zet maar een tr hoor, zal me een worst wezen. En wie moet checken of je m hebt genomen? Iedereen overal waarje naar toe gaat? of de overheid...quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Had ook een tr kunnen zetten en dan was het terecht weggehaald. Houd je gewoon aan de policy. Als je een verplichte vaccinatie hebt, hoe ga je dan checken of iemand die daadwerkelijk heeft genomen? Op iemands blauwe ogen geloven?
Natuurlijk interesseert het je geen ene zak, als je er zelf maar geen last van hebt. Als je overal controles hebt, dan is een QR code (die je dus ook overal laat controleren) vele malen sneller, effectiever en wat denk je van de privacy als iedereen maar in je gegevens van het GGD kan neuzen.quote:Op maandag 6 december 2021 16:18 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
zet maar een tr hoor, zal me een worst wezen. En wie moet checken of je m hebt genomen? Iedereen overal waarje naar toe gaat? of de overheid...
het intresseert me geen zak als je een tr zet.quote:Op maandag 6 december 2021 18:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk interesseert het je geen ene zak, als je er zelf maar geen last van hebt. Als je overal controles hebt, dan is een QR code (die je dus ook overal laat controleren) vele malen sneller, effectiever en wat denk je van de privacy als iedereen maar in je gegevens van het GGD kan neuzen.
Ja, je uitvoering slaat echt nergens op en werkt niet op de korte termijn. En dan ook nog eens kudde gedrag? Waar heb je het over, we proberen hier met z'n allen uit te komen en met een boete in de maand schiet je geen reet op, want daar kun je geen korte termijn beleid op maken, aangezien die mensen alsnog rondlopen, lampie.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:18 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
het intresseert me geen zak als je een tr zet.
Dus iedereen moet weten of jij wel of niet gevaccineerd bent dmv. een qr code maar oh wee als de ggd het weet, dan krijg je het privacy excuus.
Ik ben onder de indruk van het level logica dat je weet te produceren hier.
Als de vaccinatie verplicht is, is er geen excuus voor een qr code. Feit dat je dat probeert te verdedigen is echt verbazingwekkend, en dan nog met een privacy excuus ook hahahaha
ik vraag me serieus af of dit soort idioterie komt door kudde gedrag. Vaccinatie is goed dus rest word maar gewoon goed gepraat ook al klopt het totaal niet kwa logica of ethiek.
We hebben het over een hypotethische situatie, waarvan ik helemaal geen specifieke uitvoering heb geoppert. Waar heb je het over? je kan allerlei vragen stellen en van de hak op de tak springen, maar dat maakt krom nog niet recht.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, je uitvoering slaat echt nergens op en werkt niet op de korte termijn. En dan ook nog eens kudde gedrag? Waar heb je het over, we proberen hier met z'n allen uit te komen en met een boete in de maand schiet je geen reet op, want daar kun je geen korte termijn beleid op maken, aangezien die mensen alsnog rondlopen, lampie.
Jij snapt er zelf geen reet van. Lees het anders nog even terug. Jij hebt het erover dat qr code geschrapt kan worden als er een vaccinatieplicht is, maar bij de controle en uitvoering ervan loopt het mis. De manier waarop jij het uitgevoerd wil zien worden helpt het aantal besmettingen niet en is alleen gebaseerd op het straffen van mensen met boetes ipv een effectief middel tegen verspreiden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:30 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
We hebben het over een hypotethische situatie, waarvan ik helemaal geen specifieke uitvoering heb geoppert. Waar heb je het over? je kan allerlei vragen stellen en van de hak op de tak springen, maar dat maakt krom nog niet recht.
Maar privacy is ineens niet meer belangrijk zie ik? of bedoel je met privacy het restaurant en de sportschool mogen weten of je wel of niet gevaccineerd bent maar de ggd niet?
Logica van de katse kut dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |