Bloedsporen?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:11 schreef valentijn101 het volgende:
Dasty![]()
Mijn favoriet is de roze fles voor ramen en spiegels. Die gebruik ik bijna overal voor. Even snel over het aanrecht, bloedsporen op de tegels wegpoetsen en ook voor ramen en spiegels.
Ik geb 3 katten en regelmatig een dode muis of rat op de vloerquote:
Dat zijn relatiegeschenkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 07:16 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik geb 3 katten en regelmatig een dode muis of rat op de vloer
Alleen bij Wibra.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:31 schreef Salina het volgende:
Is Dasty alleen te krijgen bij een Wibra of ook ergens anders (Action bv)?
Damn. Balen. Ga er niet speciaal voor naar de stad. Als er al een Wibra is hier. Geen idee.quote:
Is ook te krijgen via Bol maar daar betaal je een stuk meer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:31 schreef Salina het volgende:
Is Dasty alleen te krijgen bij een Wibra of ook ergens anders (Action bv)?
Laatst deze nog gehaald (bij de Wibra), goede kwaliteit.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:13 schreef summer2bird het volgende:
Wie kent het niet,
de welbekende Dasty van de Wibra.
Vroeger toen ik bij de Wibra werkte zag ik regelmatig mensen die hele winkelwagens vol ervan kochten.
En groot gelijk.
Mijn persoonlijke favoriet is deze:
[ afbeelding ]
Ik heb last van lekkende kranen, en dan heb je bijvoorbeeld in het kleine wc fonteintje een laagje kalk wat zich ophoogt.
Ff met deze dasty insprayen en dan veeg je het zo weg.
En het ruikt echt top! Deze is een van de weinige ontkalkers die super effectief is, en waarbij je geen gasmasker op hoeft.
Fantastisch middel!
Deel hier je ervaringen met Dasty!
[ afbeelding ]
Alle Dasty producten staan hier:
https://wibra.eu/nl/merk/dasty/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |