Zou het? Waarom zou dezelfde categorie mensen die rochelend op de IC nog ontkent dat ze corona hebben wel een of ander skere pil van big pharma nemen?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nah, als de coronapil eenmaal uitkomt krijgt gewoon iedereen die corona krijgt die pil meteen voorgeschreven waardoor de ziekenhuisbezettingen zullen dalen.
Op een gegeven moment is corona net als de griep, wat soms voorkomt maar geen ramp is
Je kunt toch nog prima naar Spanje nu? Vraag maar aan Dick.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We zouden van 't weekend naar Spanje gaan; die is geannuleerd. Partner kon te slecht tegen die onzekerheid; angst voor last minute-wijzigingen van de regeltjes. Balen, maar ik snap het ook wel. Die onzekerheid rondom reizen is echt killing.
Ja, deze voel ik ook welquote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef summer2bird het volgende:
Om eerlijk te zijn geeft het me wel een kick als de besmettingen een nieuw record halen![]()
Soort morbide interesse over hoe erg het kan worden.
Ik hou me er krampachtig aan vast want anders val ik helemaal in mijn gebruikelijke winter depressiequote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk krijgt. Ik durf geen voorspellingen meer te doen
Lekker handig om in de zomer boosters uit te delen voor een seizoensgebonden virus dat vooral in het najaar oplaait, ja.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruim op tijd voor de zomer dus
Ik zou ook best wel eens willen weten hoeveel het er echt zijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef summer2bird het volgende:
Om eerlijk te zijn geeft het me wel een kick als de besmettingen een nieuw record halen![]()
Richt jij je maar op de taartquote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk krijgt. Ik durf geen voorspellingen meer te doen
Had men dat maar gedaan afgelopen Augustus, niet?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker handig om in de zomer boosters uit te delen voor een seizoensgebonden virus dat vooral in het najaar oplaait, ja.
Ik neem aan dat er in de nazomer ook weer fiks boosters getjakt gaan wordenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker handig om in de zomer boosters uit te delen voor een seizoensgebonden virus dat vooral in het najaar oplaait, ja.
Ik denk ook dat die dat niet doen en die gaan dan of dood of worden immuun.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou het? Waarom zou dezelfde categorie mensen die rochelend op de IC nog ontkent dat ze corona hebben wel een of ander skere pil van big pharma nemen?
Nog een winter van 108 gevoellsjaren ervoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruim op tijd voor de zomer dus
Sowieso: ramptoerist for lifequote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef summer2bird het volgende:
én PCR zul je bedoelen.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:10 schreef Leonos het volgende:
Stel je allemaal aan joh, je kan gewoon overal heen met vaccinatie of PCR.
Daar weet ik dan toevallig wel weer een remedie voorquote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hou me er krampachtig aan vast want anders val ik helemaal in mijn gebruikelijke winter depressie![]()
Zou ook graag willen zijn wat de werkelijke cijfers zijn vanuit Rusland, China en Noord Korea, maar dat krijgen wel wel nooit te horenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel eens willen weten hoeveel het er echt zijn.![]()
Als je iets meer moeite zou doen om geen onzin te posten zou dat kunnen helpen.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Za het volgende:
Waarom worden wederom mijn posts verwijdert?
Deze thread is toch niet bedoelt voor Lenny en zijn vrienden om over voetbal te slowchatten?
Hij heeft toch die toffe thread, waar al hij en zijn vriendjes leuke plaatjes posten van hondjes, dan kan de slowchat toch daar?
Ik hoop het.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in de nazomer ook weer fiks boosters getjakt gaan worden
Je bent hier geen mod. Maar er wordt best veel offtopic gepost hier, mag wel wat minder.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Za het volgende:
Waarom worden wederom mijn posts verwijdert?
Deze thread is toch niet bedoelt voor Lenny en zijn vrienden om over voetbal te slowchatten?
Hij heeft toch die toffe thread, waar al hij en zijn vriendjes leuke plaatjes posten van hondjes, dan kan de slowchat toch daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |