Ow sorry ik zag dit niet.quote:
Doe ik dat nu niet dan?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je daardoor beter gaat luisteren
elke gek heeft zo zijn gebrekquote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze maken steeds het noorden belachelijk![]()
Haha ja nou ik weet niet hoe Grunn buiten de hoofdstad daar is, maar Drenthe is na 4 jaar nog steeds wel ff wennen, zeg maar.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze maken steeds het noorden belachelijk![]()
Daar knapt MrsL ook niet van opquote:Op donderdag 2 december 2021 15:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
elke gek heeft zo zijn gebrek
Vanavond bijtijds, zou mijn moeder gezegd hebbenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry ik zag dit niet.
Nee hij is in de speelzaal, maar ik moest tussendoor met de fiets van mijn vrouw naar de monteur toe en er kwam nog iemand hier op bezoek, en daarna was ik te onrustig om nog te kunnen slapen.
Dat is waarquote:Op donderdag 2 december 2021 15:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
elke gek heeft zo zijn gebrek
Soms niet neequote:
Ik ga tegenwoordig steeds al tussen 20.00 en 21.00 naar bed!quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond bijtijds, zou mijn moeder gezegd hebben
crewbash!!!!quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dud0r bedoel ik dan he als gek
Prima vertoeven hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou ik weet niet hoe Grunn buiten de hoofdstad daar is, maar Drenthe is na 4 jaar nog steeds wel ff wennen, zeg maar.
Watskeburt met Bertus?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben verpest door de solonaise hit van bennie solo
oh shit je bent crew tegenwoordigquote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
crewbash!!!!
blauwe collega's zien jullie dat!!!!
Ach ik was vanmorgen om 04.15 al wakker, carpe diemquote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig steeds al tussen 20.00 en 21.00 naar bed!![]()
Niet dat het helpt....
Ik zal ze lerenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
crewbash!!!!
blauwe collega's zien jullie dat!!!!
quote:Op donderdag 2 december 2021 15:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh shit je bent crew tegenwoordig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |