Ja denk dat ik jbl oortjes met draad ga kopen..quote:Op donderdag 2 december 2021 13:36 schreef Schakeltopia het volgende:
dan maar lekker terug brengen die meuk
Heb je het nu over vrouwen?quote:Op donderdag 2 december 2021 13:35 schreef Schakeltopia het volgende:
zo balen als iets niet aan je verwachting voldoet
nee over producten waar je naar uitkijkt en vervolgens gewoon kut zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het nu over vrouwen?
Dan kan ik toch gelijk hebben.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee over producten waar je naar uitkijkt en vervolgens gewoon kut zijn
Zeker ja! Echt nodig. Eigenlijk zou ik ook nog moeten proberen een middagdutje te pakken.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu lekker relaxen en even je rust proberen te pakken
Zou ik zeker doen dan, tot hoe laat kan je slapen?quote:Op donderdag 2 december 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja! Echt nodig. Eigenlijk zou ik ook nog moeten proberen een middagdutje te pakken.
16.00, dus het is in ieder geval iets.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen dan, tot hoe laat kan je slapen?
Ah kan je ongeveer twee uurtjes pakkenquote:Op donderdag 2 december 2021 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
16.00, dus het is in ieder geval iets.
Wattttttttquote:Op donderdag 2 december 2021 13:36 schreef Schakeltopia het volgende:
dan maar lekker terug brengen die meuk
jawel, maar die van mrsloveable nietquote:Op donderdag 2 december 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Watttttttt
Zijn je oortjes niet goed??
nee niet eensquote:Op donderdag 2 december 2021 14:32 schreef greysbones het volgende:
S
[..]
sstttt
Was je verkleed als dominee?
krijg je als je in het hoge noorden woontquote:Op donderdag 2 december 2021 14:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel, maar die van mrsloveable niet
Woon er niet maar wat is er mis mee??quote:Op donderdag 2 december 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
krijg je als je in het hoge noorden woont
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel, maar die van mrsloveable niet
gemeen zeg!quote:Op donderdag 2 december 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat niet?quote:Op donderdag 2 december 2021 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woon er niet maar wat is er mis mee??
Ik probeerde een middagdutje te doen, maar helaas....quote:Op donderdag 2 december 2021 14:49 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik met mijn hilarische grap iedereen weg gejaagd?
Niks.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan werken je oren minder goed als je daar woontquote:Op donderdag 2 december 2021 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een Mini heeft andere plannen?quote:Op donderdag 2 december 2021 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeerde een middagdutje te doen, maar helaas....
ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeel gemeen.quote:
en sportiefquote:Op donderdag 2 december 2021 14:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeel gemeen.
m'n armen zijn een beetje dood en willen niet meerquote:
Wat voor thee ?quote:Op donderdag 2 december 2021 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik toevallig ook aan het zetten!
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je daardoor beter gaat luisterenquote:
Ow sorry ik zag dit niet.quote:
Ze maken steeds het noorden belachelijkquote:
Doe ik dat nu niet dan?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je daardoor beter gaat luisteren
elke gek heeft zo zijn gebrekquote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze maken steeds het noorden belachelijk![]()
Haha ja nou ik weet niet hoe Grunn buiten de hoofdstad daar is, maar Drenthe is na 4 jaar nog steeds wel ff wennen, zeg maar.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze maken steeds het noorden belachelijk![]()
Daar knapt MrsL ook niet van opquote:Op donderdag 2 december 2021 15:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
elke gek heeft zo zijn gebrek
Vanavond bijtijds, zou mijn moeder gezegd hebbenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry ik zag dit niet.
Nee hij is in de speelzaal, maar ik moest tussendoor met de fiets van mijn vrouw naar de monteur toe en er kwam nog iemand hier op bezoek, en daarna was ik te onrustig om nog te kunnen slapen.
Dat is waarquote:Op donderdag 2 december 2021 15:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
elke gek heeft zo zijn gebrek
Soms niet neequote:
Ik ga tegenwoordig steeds al tussen 20.00 en 21.00 naar bed!quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond bijtijds, zou mijn moeder gezegd hebben
crewbash!!!!quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dud0r bedoel ik dan he als gek
Prima vertoeven hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou ik weet niet hoe Grunn buiten de hoofdstad daar is, maar Drenthe is na 4 jaar nog steeds wel ff wennen, zeg maar.
Watskeburt met Bertus?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben verpest door de solonaise hit van bennie solo
oh shit je bent crew tegenwoordigquote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
crewbash!!!!
blauwe collega's zien jullie dat!!!!
Dat is op één hand te tellenquote:
Ach ik was vanmorgen om 04.15 al wakker, carpe diemquote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig steeds al tussen 20.00 en 21.00 naar bed!![]()
Niet dat het helpt....
Ik zal ze lerenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
crewbash!!!!
blauwe collega's zien jullie dat!!!!
quote:Op donderdag 2 december 2021 15:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh shit je bent crew tegenwoordig![]()
Dank je! Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:
Hier was het manneke ook weer akelig vroeg aan het hyperen.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach ik was vanmorgen om 04.15 al wakker, carpe diem
Ik raak iedere keer van mijn a propoposquote:
oleeequote:Op donderdag 2 december 2021 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik raak iedere keer van mijn a propopos
Energie voor 10 op de vroege morgenquote:Op donderdag 2 december 2021 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier was het manneke ook weer akelig vroeg aan het hyperen.
übercute, hartstikke blij, en dan lig je in een stuip van het lachen in bed terwijl je echt nog ZOOOOOO graag een uur of 3 door wil slapen!
De roze olifantjes dansen om je hoofd terwijl je hem mee naar beneden neemt en enige tijd later slipt-ie toch naar boven toe, gooit de slaapkamerdeur open: "MAMA!!!! BOING! BOING! BOING! BOING!!!!" terwijl hij bovenop haar duikt en op haar zit te stuiteren!
quote:Op donderdag 2 december 2021 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Energie voor 10 op de vroege morgen
Ben je nog boos?quote:
Nou ja zeg.quote:
waarmee vriendquote:
Denk dat ik te laat was met hulp aanbiedenquote:
nog steeds banned. sinds 1 nov al. die heeft het goed te pakkenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom op @:Derrabbit kom maar wiebelen, wiebelen....
En @:homijn ook!
Nee ik waggel als ik heb gezopen.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee ik waggel als ik heb gezopen.
Het is droog dus ik kan naar de winkel.quote:
Tussen de buien doorquote:Op donderdag 2 december 2021 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is droog dus ik kan naar de winkel.
insert jaws muziekjequote:Op donderdag 2 december 2021 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik te laat was met hulp aanbieden
Ga maar snel koken dan, kan je weer relaxenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
pff eten. dat moet ik nog koken
nee want moet ook nog opruimenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga maar snel koken dan, kan je weer relaxen
Schakeltttttquote:Op donderdag 2 december 2021 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee want moet ook nog opruimen![]()
Man man, ga dat snel doen dan.. moet je veel opruimen?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee want moet ook nog opruimen![]()
Rauwe of gekookt?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:49 schreef greysbones het volgende:
Heb het eten al op
Stamppot andijvie
neuh valt wel mee maarja moet wel even gebeuren hequote:Op donderdag 2 december 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Man man, ga dat snel doen dan.. moet je veel opruimen?
tampot rauwe andijvie met spekjes en rookworstquote:
Dat is waar ja..nou hup hup aan de slag jijquote:Op donderdag 2 december 2021 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh valt wel mee maarja moet wel even gebeuren he
Nomnomquote:Op donderdag 2 december 2021 17:51 schreef greysbones het volgende:
S
[..]
tampot rauwe andijvie met spekjes en rookworst
En wat ga je dan eten ?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh valt wel mee maarja moet wel even gebeuren he
ja straksquote:Op donderdag 2 december 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar ja..nou hup hup aan de slag jij
niksquote:Op donderdag 2 december 2021 17:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen dan ?
Aaah das redelijk snelquote:Op donderdag 2 december 2021 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
spaghetti had ik in gedachten
Potverdikkie schakel topiaquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potverdikkie schakel topia
Hup hup aan de slag jij
Oehhh schakelquote:Op donderdag 2 december 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable geeft schakel een schop onder zijn reet
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dan word het wel tijd om te gaan. als mrsloveable gaat schoppen
Ja anders wordt ik booswoest en pak ik je bij je oorquote:Op donderdag 2 december 2021 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dan word het wel tijd om te gaan. als mrsloveable gaat schoppen
ik ga er nu aan beginnenquote:
Kan ook maar kipdij is wat maslerquote:Op donderdag 2 december 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak kipshoarma altijd van kipfilet
Heb in een slagerij gewerkt vroegaaahhh 😜quote:Op donderdag 2 december 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je er tegenop ziet om een kip schoon te maken, probeer dan eens te werken met kippendijen of kipkarbonades. Het is mager vlees met een klein beetje vet. Het vlees is malser en heeft meer smaak dan de gewone kipfilet.
helaas kipfilet.quote:
Oh en niet weten dan kipdijfilet beter isquote:Op donderdag 2 december 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb in een slagerij gewerkt vroegaaahhh 😜
Ik kom een keer bij jou etenquote:Op donderdag 2 december 2021 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas kipfilet.
normaal neem ik kalkoen maar dat hadden ze van de week niet. en de kippendijen heb ik gebruikt voor pasta met pesto, broccoli en mozzarella.
Oh kalkoen zelf nooit gegeten, smaakt dat t zelfde als kipquote:Op donderdag 2 december 2021 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas kipfilet.
normaal neem ik kalkoen maar dat hadden ze van de week niet. en de kippendijen heb ik gebruikt voor pasta met pesto, broccoli en mozzarella.
er zit iets meer smaak aan dan aan kip. maar ook minder vet en meer proteine.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kalkoen zelf nooit gegeten, smaakt dat t zelfde als kip
Klinkt ook wel lekker..
durf je toch nietquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zit iets meer smaak aan dan aan kip. maar ook minder vet en meer proteine.
[..]
durf je toch niet
Zitten aan jou ook ook minder vet en meer proteine?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zitten aan jou ook ook minder vet en meer proteine?
greys heeft alleen vet op de juiste plekkenquote:Op donderdag 2 december 2021 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zitten aan jou ook ook minder vet en meer proteine?
Ik ben geen magere spriet neequote:Op donderdag 2 december 2021 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
greys heeft alleen vet op de juiste plekken
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben geen magere spriet nee
Dat kan ik mij niet voorstellen.quote:
curvy babequote:Op donderdag 2 december 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben geen magere spriet nee
Hoezo niet?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet voorstellen.
laat eens zienquote:
Love handless.quote:
zonder beeld geloof ik niksquote:
waarmee moest ik je nou helpenquote:
van achteren en dan daaraan beet houdenquote:
Ik heb zijn boek besteld.quote:
Er was eens een badeendje...quote:
Die ging uit varen?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was eens een badeendje...
Naar mijn huis.quote:
Met zijn bootje naar Groningenquote:
In een land hier heeeeeeeeeel ver vandaan.quote:
Ik bedoel waar gaat het boek overquote:
Wees dan ook eens duidelijk, je lijkt wel een vrouw.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik bedoel waar gaat het boek over
Over zijn leven ,hij was bijv. ook een baas van de Mazzo.En over Jiskefet.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik bedoel waar gaat het boek over
Dat was B.Botje.quote:
Ben ik toch ookquote:Op donderdag 2 december 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees dan ook eens duidelijk, je lijkt wel een vrouw.
Ah ok..quote:Op donderdag 2 december 2021 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over zijn leven ,hij was bijv. ook een baas van de Mazzo.En over Jiskefet.
lk ga straks gewoon weer weg uit het topicquote:Op donderdag 2 december 2021 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zou booswoest zijn [ afbeelding ]
Hij riep je ivm de nieuwe oordopjes van MrsL die niet werkte.quote:
En toen werd ik genegerd.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij riep je ivm de nieuwe oordopjes van MrsL die niet werkte.
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
lk ga straks gewoon weer weg uit het topic
#team dud0rquote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft er wel op gereageerd
helemaal niet! ik heb gewoon op je gereageerdquote:
Blijf dan gewoon maatje.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
helemaal niet! ik heb gewoon op je gereageerd
nou vooruit dan maarquote:
Okee doei.quote:
Ben je weer wat recalcitrant vandaag?quote:
Merk je dat? Ik ga wel even een blokje om.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je weer wat recalcitrant vandaag?
Doe maar een km of 100.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Merk je dat? Ik ga wel even een blokje om.
Hij neemt maar een boterham mee voor onderweg.quote:
En een beker melkquote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij neemt maar een boterham mee voor onderweg.
Neem eens een andere avatar. Deze past niet bij je.quote:
Welke bon?quote:
Zoek jij eens een leukequote:Op donderdag 2 december 2021 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem eens een andere avatar. Deze past niet bij je.
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem eens een andere avatar. Deze past niet bij je.
men menquote:Op donderdag 2 december 2021 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ladies ladies schudde met die balle dan lets goooo![]()
sem of jakequote:Op donderdag 2 december 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
sowwwwwwwwwww
er loopt of liever gezegd ligt er hier 1 te ruften![]()
![]()
Hij heb 300 kijkers.quote:
Wat een skatsje.quote:
Je hebt HEMA op bezoek?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
sowwwwwwwwwww
er loopt of liever gezegd ligt er hier 1 te ruften![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |