quote:Op dinsdag 14 december 2021 06:34 schreef monsterd. het volgende:
Je mag deze tijd best pittig vinden toch? Ik zou dat helemaal niet op een schaal zetten, er is altijd iemand die het erger heeft. Kan vermoeidheid en spanning heel goed voorstellen. Het zet je leven op zijn kop zo’n kleintje.
D-e, hoe was vannacht? Steeds beter hopelijk?
Dan nog een vraag aan de dames met 2 kinderen. Welke kinderwagen hebben jullie? En wat zijn de voor en nadelen? Ik kan weer eens geen keuze maken. Vind het financieel ook een grote uitgave, wat zijn duowagens zelfs tweedehands duur
Ik heb een maxi cosi lila, als enkelwagen is deze erg fijn. Mijn tweede kind wordt een deze dagen geboren dus vanaf dan ga ik pas gebruik maken van de duo kit die je erbij aan kan schaffen. Ik heb het idee dat ik we regelmatig moet gaan 'ombouwen' want niet altijd met 2 kinderen wandelen natuurlijk maar heb nog geen idee hoeveel werk dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb deze trouwens van marktplaats.
Als je twijfelt over zo'n plankje/zitje, aangezien ze vaak niet goedkoop zijn, Marktplaats staat er vol meequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef monsterd. het volgende:
Volhouder Bienelientje! Heel knap!
En dank voor alle input en wensen. Ik ga de maxi cosi lila nog even bekijken, stond nog niet op mijn lijstje. De geo vind ik ook interessant, maar vraag me of ik deze straks na een half jaar nog goed kan gebruiken. Ergens twijfel ik ook om gewoon een los zitje van just sit op de kinderwagen te zetten en daarna een duo buggy te kopen. Maar kom maar niet door de twijfel heen en mijn man belegt het volledig bij mij. Beetje hormonale keuzestress zal het zijn.
Ik ben trouwens 16 weken! Gaat goed, alleen bekkenklachten die ik aan voel komen. Maargoed, vinden wel een weg om daarmee te dealen.
Ah vervelend van je hele post...quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:
@:Keroppi, ik had vannacht een hele post gemaakt, maar toen knalde Fok! eruit.Dus ben ook half kwijt wat ik geschreven had. Is het een idee om ook vroeg naar bed te gaan? Ik lig er nu meestal ook om 21u/21:30u in, maar dan kan ik wel minimaal zes uur slapen voordat F. weer komt voor voeding. Alles wat we nadien nog kunnen slapen, is dan heel mooi meegenomen. En als slapen bij haar niet meer lukt nadien, is het voor mij ook geen ramp.
Ik durf het nog steeds niet, niet de druk wegkolven. Bang dat ik borstontsteking ga krijgen of dat F. verzuipt in de melkstroom. Ik moet echt iets gaan doen, want zo blijft die extra productie natuurlijk in stand.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef _Lily_ het volgende:
Ah bah keroppi, die onderbroken nachten zijn niet te doen met buikgriep
Hier begint J goede nachten te maken. Al ruim een week van 21u tot 4u of 5u en vanochtend voor het eerst van 21u tot 6:30
Mijn tieten vinden dat niet oké. Maar mijn melkproductie lijkt sinds deze week gekelderd na een paar zeer moeilijke dagen dat ik gewoon heb geweigerd om s nachts te kolven (toen J doorsliep). Dat was echt pijn lijden. Maar het was het waard.
Ik ben wel een beetje jaloers als ik dit soort dingen hoor, ik vind 5 uur achter elkaar al applaus waardquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef _Lily_ het volgende:
Ah bah keroppi, die onderbroken nachten zijn niet te doen met buikgriep
Hier begint J goede nachten te maken. Al ruim een week van 21u tot 4u of 5u en vanochtend voor het eerst van 21u tot 6:30
Mijn tieten vinden dat niet oké. Maar mijn melkproductie lijkt sinds deze week gekelderd na een paar zeer moeilijke dagen dat ik gewoon heb geweigerd om s nachts te kolven (toen J doorsliep). Dat was echt pijn lijden. Maar het was het waard.
Baby J is 10 maanden en pas 1 keer heeft hij 7/8 uur aan een stuk door geslapen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:43 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers als ik dit soort dingen hoor, ik vind 5 uur achter elkaar al applaus waard
Fijn! Had je daar in je eerste zwangerschap ook last van? Hopelijk gaat het je niet te veel belemmeren. Wanneer ben je uitgerekend? Lijkt me pittig, de zorg voor een baby nog en dan alweer zwanger. Heb je een beetje goede nachten? Lijkt me helemaal killing om een kleintje te laten groeien als je 's nachts zo gebroken slaapt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef monsterd. het volgende:
Volhouder Bienelientje! Heel knap!
En dank voor alle input en wensen. Ik ga de maxi cosi lila nog even bekijken, stond nog niet op mijn lijstje. De geo vind ik ook interessant, maar vraag me of ik deze straks na een half jaar nog goed kan gebruiken. Ergens twijfel ik ook om gewoon een los zitje van just sit op de kinderwagen te zetten en daarna een duo buggy te kopen. Maar kom maar niet door de twijfel heen en mijn man belegt het volledig bij mij. Beetje hormonale keuzestress zal het zijn.
Ik ben trouwens 16 weken! Gaat goed, alleen bekkenklachten die ik aan voel komen. Maargoed, vinden wel een weg om daarmee te dealen.
Snap ik en ik raad ook bepaald niet aan wat ik heb gedaan. Want misschien wel een beetje tricky. Ik was ook heel bang voor borstontsteking. Naast fysieke pijn aan de borsten heb ik er ook geestelijk onder geleden. Elke avond bang om te gaan slapen en s ochtends gestressed wakker worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:43 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik durf het nog steeds niet, niet de druk wegkolven. Bang dat ik borstontsteking ga krijgen of dat F. verzuipt in de melkstroom. Ik moet echt iets gaan doen, want zo blijft die extra productie natuurlijk in stand.
Mijn baby houdt gewoon van slapen. Overdag slaapt ie ook veel. Sinds ik hem in mijn armen heb snap ik gewoon zo goed waarom mijn zwangerschap gegaan is zoals hij is gegaan haha.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:43 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers als ik dit soort dingen hoor, ik vind 5 uur achter elkaar al applaus waard
Zo lang hij goed groeit is voeden op verzoek helemaal prima. Geniet ervan! Slaap is zo waardevol...quote:Op woensdag 15 december 2021 07:39 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Mijn baby houdt gewoon van slapen. Overdag slaapt ie ook veel. Sinds ik hem in mijn armen heb snap ik gewoon zo goed waarom mijn zwangerschap gegaan is zoals hij is gegaan haha.
Toen was het namelijk minder grappig. Hij schopte nauwelijks en ik ben bij 38 weken ingeleid ivm weinig leven voelen. En nu blijkt hij gewoon een rustig kind te zijn dat liefst slaapt of duimt. Toen hij op mijn buik werd gelegd stak hij een duim in zijn mond ipv mijn borst zoeken. Nu is hij verslaafd aan zijn speen. Zonder dat ding slaapt hij niet
Hij is nu 9 weken oud (gecorrigeerd 7 weken) en heeft maar 5 voedingen per 24 uur. Want hij slaapt en zelfs bij 5 voedingen moet ik hem geregeld wekken voor zijn melk.
CB vindt dat het allemaal prima gaat, maar ik ben er soms onzeker door haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |