abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel maandag 6 december 2021 @ 13:35:23 #26
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202496589
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 10:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nee, mijn baby is ruim 3,5 maand, die zit nog niet. Soms wel eens kort op onze schoot, maar niet meer dan dat. Dan bestel ik even geen band en dan gaan we gewoon 'zo' zwemmen.
Overigens liggen in heel veel zwembaden tijdens het familiezwemmen ook van dit soort banden/floats te leen liggen :)
Chick on a mission
  maandag 6 december 2021 @ 21:16:15 #27
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_202503420
Ik zou haar lekker bij je houden! Groot zwembad, al die geluiden en geuren en al dat water ineens om haar heen! Hele nieuwe ervaring! En je zal misschien niet super lang in het zwembad blijven. Baby J was met zijn eerste keer zwembad na 30 minuten echt helemaal KAPOT! :D (En hij was al 6 maanden toen)
pi_202506566
Lekker bij je houden inderdaad. Vooral in de grote gele floats koelen ze supersnel af. Als er een wat warmer bad is, lekker daar in gaan en de eerste keer is vaak een half uurtje wel de max inderdaad. Veel indrukken, op temperatuur blijven: dat kost een hoop energie.
pi_202506771
Thanks allemaal, gaan we lekker doen dan. 🥰 Misschien ook nog in het peuterbad zitten met haar op schoot.
  dinsdag 7 december 2021 @ 09:51:04 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202507469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 08:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Thanks allemaal, gaan we lekker doen dan. 🥰 Misschien ook nog in het peuterbad zitten met haar op schoot.
Zou ik dan wel doen als ze droog is. Nat boven het water gehouden worden, is kkkkkkkoud. Veel plezier iig! Mijn kinderen vinden het allebei fantastisch :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202507548
Otis vond het zwembad op vakantie ook echt goud. Maar die was ook verwarmd en de zon scheen :P

Otis gaat echt als een speer, niet zo snel als baby J (loopt die al? :D), maar wel een stuk sneller dan z'n broer. Hij loopt nu langs de tafel en de bank en steekt soms over en hij staat regelmatig even los, maar dat laatste heeft hij zelf nog niet echt door. Leuk om te zien wel, maar niks is meer veilig :')
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:58:52 #32
318361 Bienelientjee
pi_202508833
@Aure Loopt nog niet los, maar hij is er heel druk mee bezig! Begint echt steeds langer los te staan nu! Zo gaaf om te zien! En hij kan zonder hulp met een duw wagen lopen! :o (We blijven er wel bij, haha!).

En hij kan nu zelf van ons bed af! :o Had het hem al een aantal weken niet laten zien hoe dat moest. Maar ineens gaat hij nu aan de rand op zijn buik liggen en schuifelt zo zijn benen er eerst af en plonkt zo zijn voeten op de grond!!

:') En meneer heeft ook mijn maandverband gevonden in de badkamer. Hij gaat daar nu vaak bewust heen, opent de kastjes en spreid ze dan overal in de rondte. Een keer nam hij er één mee naar de wasmachine en deed het er in (WAAROM? 8)7 ). Tja, mama stopt ook van alles in de wasmachine toch? :')

Mijn BFD van deze week. Nieuw gezichtsmaskertje! Aardappel puree, brocoli en bloemkool. Baby J raadt het aan! O+

En hij krijgt steeds meer vertrouwen in 1 handje loslaten en dingen doen terwijl die loopt met ons. Dus misschien dat hij met Kerst dat hij een stapje helemaal los durft te zetten? Misschien! En hij is echt obsessed met alle soorten deuren op dit moment.

pi_202511174
Mijn baby ging vanmorgen wennen bij de gastouder. Had nog bij me gedronken na mijn kop koffie daar, dus buikje vol en alles. Het eerste half uur ging goed en heeft ze samen met de andere baby van eind juni in de box gelegen en gespeeld, maar ze kon het niet goed hebben dat de andere baby verschoond moest worden i.v.m. een spuitluier. En ja, toen was het klaar. In combinatie met mama die er niet was en twee schoolgaande kinderen die thuis kwamen, werd het een groot krijsfestijn. Helaas ook nog toen ik weer kwam. Ik kreeg haar ook echt niet rustig toen ze weer bij mij was. ;( Tranen met tuiten en echt paniekerig gehuil, zo zielig. Het was gelukkig weer goed toen ik haar daar aanlegde. Ze was toen ook binnen een paar minuten in slaap gevallen, ze was doodop.
Ik weet dat het moet en dat het uiteindelijk goed komt, maar ik hoop zo dat de volgende keer wennen beter gaat. ;(
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:13:57 #34
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202511262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby ging vanmorgen wennen bij de gastouder. Had nog bij me gedronken na mijn kop koffie daar, dus buikje vol en alles. Het eerste half uur ging goed en heeft ze samen met de andere baby van eind juni in de box gelegen en gespeeld, maar ze kon het niet goed hebben dat de andere baby verschoond moest worden i.v.m. een spuitluier. En ja, toen was het klaar. In combinatie met mama die er niet was en twee schoolgaande kinderen die thuis kwamen, werd het een groot krijsfestijn. Helaas ook nog toen ik weer kwam. Ik kreeg haar ook echt niet rustig toen ze weer bij mij was. ;( Tranen met tuiten en echt paniekerig gehuil, zo zielig. Het was gelukkig weer goed toen ik haar daar aanlegde. Ze was toen ook binnen een paar minuten in slaap gevallen, ze was doodop.
Ik weet dat het moet en dat het uiteindelijk goed komt, maar ik hoop zo dat de volgende keer wennen beter gaat. ;(
Ach wat sneu ;( Hopelijk gaat de volgende keer beter inderdaad.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:15:38 #35
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202511287
Bambi is gewoon alweer een maand oud :o Nu ervaar ik pas dat die tijd echt veel te snel gaat. Maar ze lacht al en dat is zoo leuk O+
|| justdiggit.org ||
pi_202522179
Bienelientjee, klinkt lekker zo'n gezichtsmasker :D En wat loopt hij al lekker zelfverzekerd mee aan de hand zeg, wat knap!

Ah komkommer, wat sneu :*. Wat bij Bas destijds goed werkte was een knuffeldoekje mee die ik de dag ervoor even een paar uur in mijn bh had meegedragen. Rook er nog iets bekend. En het is ook veel voor ze, zo'n vreemde omgeving zonder mama voor het eerst.

Anna was gisteren al weer 2 maanden oud :o Gaat zooo snel joh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202522667
Ohh heerlijk Bien, ik heb ook zo'n foto van Otis :D

Anna O+ zo klein nog!

En wat is dat toch met baby's en vaatwasmachines?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaltijd :')
  woensdag 8 december 2021 @ 12:15:15 #38
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_202523745
Zei iemand vaatwasser?
SPOILER
Trouwens echt waanzinnig vroeg alle staande en wandelende babies! Ons exemplaar heeft het kruipen wel onder de knie en begint zelf wel op te staan, maar verder dan af en toe ergens aan optrekken is hij nog niet gekomen. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_202525701
Vaaatwasbaby's O+

Aure, ze zit al in maat 56 ;( . Niks kleins aan deze dame. Vooral lange benen. Heeft ze niet van mij.
  FOK!fossiel woensdag 8 december 2021 @ 15:32:42 #40
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202526218
De kennismaking en wendagen bij het kinderdagverblijf zijn ingepland. Einde van het verlof komt er nu wel heel hard aan! :)
Chick on a mission
  woensdag 8 december 2021 @ 15:46:26 #41
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202526368
Oja, kinderopvang. Toen ik 12 weken zwanger was heb ik me bij vier verschillende ingeschreven. Van eentje nu te horen gekregen dat ze nog zeker een half jaar geen plek hebben. De andere drie nog niets gehoord. Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden.
|| justdiggit.org ||
pi_202526441
Anna start 21 maart, eerder was er geen plek. Tot die tijd en tijdens de wendagen ben ik voorlopig dus nog thuis op de dinsdag. Ook wel lekker, de eerste 2 maanden 2 dagen in de week werken.
pi_202526504
Breekt even in over de kinderopvang:

Wij moesten abrupt op zoek naar een kinderdagverblijf vanwege een gastouder die er plots mee stopte en ik heb er maar 2 in de buurt zitten. Bij eentje werd me verteld dat de wachttijd voor de dagen die wij wilden minimaal 3 maanden was. Bij de ander kon hij 3 weken nadat ik hun gecontacteerd had al terecht! Zo snel kan het dus ook gaan :)
  FOK!fossiel woensdag 8 december 2021 @ 16:15:21 #44
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202526741
Ja met onze verhuizing was ook een beetje benauwd of het wel ging lukken met de opvang. Maar voordat ze geboren was hadden we gelukkig al voor beide kindjes plek op zowel de eerste als onze tweede keus.

Maar je hoort ook veel verhalen over lange wachttijden. Ze gaan bij ons 3 dagen, geen idee hoe we zoiets hadden moeten opvangen.
Chick on a mission
pi_202527245
Ik heb hier niet zoveel keuze. Er is 1 grote organisatie met 7 locaties met wachtlijsten van een jaar en een kleinschalig kdv welke geen baby's opvangt.
Ons kinderdagverblijf zit nu bij de school hier in de straat in, maar de school heeft het contract niet verlengd dus het kdv gaat verhuizen. Naar de school aan de andere kant van de wijk, waar mijn schoonouders naast wonen _O_ . De school hier in de straat gaat waarschijnlijk ook een eigen kdv starten, dus wellicht stappen we tegen die tijd over. Is gewoon handiger, als Bas naar school moet alles op 1 locatie.
pi_202527666
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2021 14:51 schreef douche-eendje het volgende:
Vaaatwasbaby's O+

Aure, ze zit al in maat 56 ;( . Niks kleins aan deze dame. Vooral lange benen. Heeft ze niet van mij.
Te oordelen naar de foto is ze ongeveer even groot als J. Die heeft ook maat 56 en is 8,5 week oud. Mooie baby heb je ;) echt een popje

Laatste keer op het CB zat ik schaamteloos te gluren naar de andere baby’s. Ze zijn zo schattig. En ik vond het grappig om te horen dat ze allemaal een ander stemmetje hebben. Ik ben het gehuil van J gewend maar nu klonken er zoveel andere huiltjes
Sorry baby nitwit ben ik hoor :') ik wist er voor J helemaal niets van.

Hahaha die vaatwas foto’s zijn geweldig. Wat een schattige kindjes
pi_202531439
Heerlijk, die vaatwasserfoto's. Onze vaatwasser zit wat meer op hoogte, dus onze baby kan daar niet bij en in gaan zitten.

Mijn baby heb ik afgelopen april aangemeld voor de gastouder, daar start ze 11 januari officieel voor twee dagen per week. Ik was net op tijd, want een gastouder mag maar twee baby's opvangen.

@ Lily, ja, dat viel mij ook op. Mijn baby heeft een grappig huiltje, vaak met een soort extra uithaaltje na een huil. Ik was een keer op het CB en toen waren er zowel jongere als oudere baby's en het was zo bijzonder om te horen hoe ze klonken. Sommigen huilden heel zacht/zwak, dat je je ook afvraagt of het allemaal wel goed gaat.
  donderdag 9 december 2021 @ 13:28:46 #48
318361 Bienelientjee
pi_202538039
Paar rot nachten gehad! :Z En nu zien we de twee schuldigen! Twee boventandjes zijn aan het doorbreken! *O*
pi_202549376
Anna is vannacht in het ziekenhuis opgenomen. Rs virus :'( .

Ouders mogen er gelukkig altijd bij zijn en een van ons mag blijven slapen, maar jeetje. Deze afdeling is heftig :X
SPOILER
  vrijdag 10 december 2021 @ 09:02:21 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_202549656
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef douche-eendje het volgende:
Anna is vannacht in het ziekenhuis opgenomen. Rs virus :'( .

Ouders mogen er gelukkig altijd bij zijn en een van ons mag blijven slapen, maar jeetje. Deze afdeling is heftig :X
SPOILER
Jeetje wat naar. Heel veel sterkte, ik hoop dat ze snel opknapt :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')