Overigens liggen in heel veel zwembaden tijdens het familiezwemmen ook van dit soort banden/floats te leen liggenquote:Op maandag 6 december 2021 10:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nee, mijn baby is ruim 3,5 maand, die zit nog niet. Soms wel eens kort op onze schoot, maar niet meer dan dat. Dan bestel ik even geen band en dan gaan we gewoon 'zo' zwemmen.
Zou ik dan wel doen als ze droog is. Nat boven het water gehouden worden, is kkkkkkkoud. Veel plezier iig! Mijn kinderen vinden het allebei fantastischquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Thanks allemaal, gaan we lekker doen dan. 🥰 Misschien ook nog in het peuterbad zitten met haar op schoot.
Ach wat sneuquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby ging vanmorgen wennen bij de gastouder. Had nog bij me gedronken na mijn kop koffie daar, dus buikje vol en alles. Het eerste half uur ging goed en heeft ze samen met de andere baby van eind juni in de box gelegen en gespeeld, maar ze kon het niet goed hebben dat de andere baby verschoond moest worden i.v.m. een spuitluier. En ja, toen was het klaar. In combinatie met mama die er niet was en twee schoolgaande kinderen die thuis kwamen, werd het een groot krijsfestijn. Helaas ook nog toen ik weer kwam. Ik kreeg haar ook echt niet rustig toen ze weer bij mij was.Tranen met tuiten en echt paniekerig gehuil, zo zielig. Het was gelukkig weer goed toen ik haar daar aanlegde. Ze was toen ook binnen een paar minuten in slaap gevallen, ze was doodop.
Ik weet dat het moet en dat het uiteindelijk goed komt, maar ik hoop zo dat de volgende keer wennen beter gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaltijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens echt waanzinnig vroeg alle staande en wandelende babies! Ons exemplaar heeft het kruipen wel onder de knie en begint zelf wel op te staan, maar verder dan af en toe ergens aan optrekken is hij nog niet gekomen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Te oordelen naar de foto is ze ongeveer even groot als J. Die heeft ook maat 56 en is 8,5 week oud. Mooie baby heb jequote:Op woensdag 8 december 2021 14:51 schreef douche-eendje het volgende:
Vaaatwasbaby's![]()
Aure, ze zit al in maat 56. Niks kleins aan deze dame. Vooral lange benen. Heeft ze niet van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef douche-eendje het volgende:
Anna is vannacht in het ziekenhuis opgenomen. Rs virus.
Ouders mogen er gelukkig altijd bij zijn en een van ons mag blijven slapen, maar jeetje. Deze afdeling is heftig
Jeetje wat naar. Heel veel sterkte, ik hoop dat ze snel opknaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |