quote:Ja dat weten wij ook niet, zijn er nog andere mensen die hiervan op de hoogte zijn of alleen jij ? Dat ze er zo mee omgaat kan 2 dingen betekenen. Of ze denkt er niet aan / wil er aan niet aan denken, of ze lult uit dr nek...
Op zaterdag 1 februari 2003 14:51 schreef Marden het volgende:
Een vriendin van mij waar ik al het een en ander heb mee gedaan die vertelde laatst dat ze kanker had. Nu zou ik het niet weten of ik dit moet geloven want ze gaat nog naar school en ze blijft maar lachen om alles. Ze tennist nog gewoon. Ik zou het niet bepaald leuk vinden als ze hierover een grap maakt. Maar het is allemaal zo onwerkelijk.
Ik zou echt niet weten of ik dit moet geloven.
quote:Ze zegt dat alleen ik het weet en ze wil liever ook niet dat iemand anders het weet.
Op zaterdag 1 februari 2003 14:53 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ja dat weten wij ook niet, zijn er nog andere mensen die hiervan op de hoogte zijn of alleen jij ? Dat ze er zo mee omgaat kan 2 dingen betekenen. Of ze denkt er niet aan / wil er aan niet aan denken, of ze lult uit dr nek...
, maar ik weet natuurlijk niet wat t is....praat met dr zou ik zeggen....
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:54 schreef Marden het volgende:[..]
Ze zegt dat alleen ik het weet en ze wil liever ook niet dat iemand anders het weet. En ze wil het er verder met mij ook niet mee over hebben maar ze is nog zo blij op school enzo. net of er niks aan de hand is
quote:Of het is een type dat op een andere manier met dergelijke tegenslagen omgaat. Kan toch ook?
Op zaterdag 1 februari 2003 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
Dat ze er zo mee omgaat kan 2 dingen betekenen. Of ze denkt er niet aan / wil er aan niet aan denken, of ze lult uit dr nek...![]()
quote:Ze heet geen Tara
Op zaterdag 1 februari 2003 14:58 schreef Fogerty het volgende:
(heet ze Tara?)
Dus ik zou in eerste instantie geneigd zijn het gewoon te geloven.
misschien moet je eens verder vragen waarom alleen jij het weet, en niemand anders...
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 15:01 schreef Vision het volgende:
lijkt me sterk, maar het kan wel. Ik zou het gewoon rechtstreeks aan haar vragen.
Ik zal m'n best doen !!
ik had vroeger ook een vriendin die om aandacht te trekken vanalles verzon, ze verzon op een gegeven moment dat een vriend van haar dood was door een ongeluk. en in het begin geloofde ik het omdat ze ook vrij had gevraagd op haar werk voor de bergrafenis enz. tot ze opeens maanden later samen met mij op stap was en riep op die jongen waarover zij had verteld dat ie dood was door een ongeluk, toen heb ik haar ermee geconfronteerd en toen vertelde ze dat ze vaker dingen vertelde die niet gebeurd waren, om aandacht te krijgen van mij. toen vielen heel veel puzzelstukjes op hun plaats bij mij .
dus be careful! maar het kan natuurlijk altijd wel waar zijn he ik zeg niet dat ze liegt, kanker kan veel vormen hebben en je hoeft t niet altijd te merken.
tja vond haar eigenlijk gewoon heel ziellig heb er niet meer woorden voor.:N
quote:Wat had ze dan tegen jou verteld ?
Op zaterdag 1 februari 2003 15:24 schreef tigerlady het volgende:
ik heb die vriendin van mij ook laten barsten. heb wel eerst aan alle vrienden van haar verteld hoe en wat zodat ze geen andere mensen verhaaltjes op hun mouw kon spelden.tja vond haar eigenlijk gewoon heel ziellig heb er niet meer woorden voor.:N
quote:Ja, en stel dat het echt waar is. Getuigd van veel vertrouwen, zal ze leuk vinden. Dan is Marden de gebeten hond.
Op zaterdag 1 februari 2003 15:01 schreef Vision het volgende:
lijkt me sterk, maar het kan wel. Ik zou het gewoon rechtstreeks aan haar vragen.
Bovendien heb je ook vormen van kanker die niet ernstig zijn. Dat verklaart dan misschien ook haar levenslustige houding.
quote:het kan best dat ze kanker heeft hoor....je hebt er namelijk niet altijd last van....behalve dan van chemo en bestraling en misschien operatie, maar verder kun je er je best goed onder voelen en helemaal niet het idee hebben dat je ziek bent...
Op zaterdag 1 februari 2003 14:51 schreef Marden het volgende:
Een vriendin van mij waar ik al het een en ander heb mee gedaan die vertelde laatst dat ze kanker had. Nu zou ik het niet weten of ik dit moet geloven want ze gaat nog naar school en ze blijft maar lachen om alles. Ze tennist nog gewoon. Ik zou het niet bepaald leuk vinden als ze hierover een grap maakt. Maar het is allemaal zo onwerkelijk.
Ik zou echt niet weten of ik dit moet geloven.
quote:Het is toch bijna onmogelijk dat ze je ouders niks laten weten als je kanker hebt? Tenminste, ik weet niet hoe oud ze is, maar zeker als je minderjarig bent...
Op zaterdag 1 februari 2003 14:54 schreef Marden het volgende:[..]
Ze zegt dat alleen ik het weet en ze wil liever ook niet dat iemand anders het weet.
quote:vanaf je 16 is het niet moeilijk iets medisch over jezelf geheim te houden tegenover je ouders
Op zondag 2 februari 2003 09:45 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Het is toch bijna onmogelijk dat ze je ouders niks laten weten als je kanker hebt? Tenminste, ik weet niet hoe oud ze is, maar zeker als je minderjarig bent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |