abonnement Unibet Coolblue
pi_202432225
Topic hoort bij: Topicreeks: [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie

Jaja net als vorig jaar gaan wij een hele rits aan pakketten vervoeren. Natuurlijk ons eigen pakket, maar ook pakketten die we bij elkaar geshopt hebben en pakketten waar we simpelweg de vervoerder zijn.

Dit jaar doen we het wel in verschillende dagen ivm drukke agenda’s, sparen voor de bruiloft (dus geen gekke wellnessovernachtingen) en de achterlijke benzineprijzen :blauwoog:

Maarrrr dat maakt het niet minder leuk! Vanmiddag gaan we het allereerste pakket bezorgen! Van een anonieme donateur, door ons bij elkaar geshopt (officieel deze door KapiteinIglo) aan een anonieme ontvanger. En hierbij een veelzeggende foto van het pakket :P , gephotobombd door onze draken, waarvan er 1 al verlekkerd is door de inhoud. Daarnaast hebben we nog een doos met 1 groot cadeau, maar die is niet ingepakt dus sneakpeaken we even niet. :+



[ Bericht 5% gewijzigd door Viv op 02-12-2021 12:31:27 ]
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_202432252
Tot zover gehoor gegeven aan de oproep van het kabinet om reisbewegingen te beperken.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_202432279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef Chinless het volgende:
Tot zover gehoor gegeven aan de oproep van het kabinet om reisbewegingen te beperken.
We gaan met onze eigen auto en bezorgen een pakket. Daarmee doen we volgens mij niet heel veel anders dan PostNL zou doen?

En dan zouden we bij t PostNL punt komen waar we nu niet heen hoeven
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:12:11 #4
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_202432460
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef Chinless het volgende:
Tot zover gehoor gegeven aan de oproep van het kabinet om reisbewegingen te beperken.
In dit topic verspreiden we blijheid. :B

Ik word wel blij van zure matten, maar niet blij van zure mensen.

Dus scheer je weg schavuit.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_202432713
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef Chinless het volgende:
Tot zover gehoor gegeven aan de oproep van het kabinet om reisbewegingen te beperken.
:')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 2 december 2021 @ 12:33:03 #6
269689 crew  Viv
pi_202432801
Wat leuk weer! *O* Veel plezier alvast met geven en ontvangen! O+

~:)
  donderdag 2 december 2021 @ 12:43:38 #7
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_202432940
Die draken! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_202433325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef Chinless het volgende:
Tot zover gehoor gegeven aan de oproep van het kabinet om reisbewegingen te beperken.
_O- _O-
pi_202434111
Als je dit jaar maar niet langs die bolle profiteur braddie gaat.

Succes ^O^
pi_202434118
Coole kadden btw!
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 15:00:35 #11
382129 crew  Donna
pi_202434787
Krijg ik die katten?? Pwease? O+
pi_202435096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:00 schreef Donna het volgende:
Krijg ik die katten?? Pwease? O+
Maar maar maar Niles (de linker) is mijn meisjesdroom en mijn enige echte therapiekat bij mental breakdowns. En tonguitstekende Elton is Kapitein haar troostkat omdat ze haar katten moest achterlaten bij haar ex. Dus dus dus. Nee ;(
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_202436100
Draken O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202436171
We zijn er bijna. We zijn er bijna *O*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 2 december 2021 @ 16:31:04 #15
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202436199
Ik had ook willen helpen. Maar omstandigheden.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202436702
Eerste pakket is afgeleverd! Leuke ontvanger die binnenkort via ons nog met wat foto’s laat weten wat er allemaal in zat ~:)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_202436959
Is er een manier waarop ik anoniem een kleine donatie aan jullie kan doen? Dit iz de hoge bezinekosten ed die jullie blijkbaar maar zelf willen dragen.

Als je je adres durft te sturen (hypocriet omdat ik dus zelf compleet anoniem wil blijven :') ) kan ik een tientje in een envelop doen en naar jullie sturen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 2 december 2021 @ 17:41:19 #18
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_202437108
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er een manier waarop ik anoniem een kleine donatie aan jullie kan doen? Dit iz de hoge bezinekosten ed die jullie blijkbaar maar zelf willen dragen.

Als je je adres durft te sturen (hypocriet omdat ik dus zelf compleet anoniem wil blijven :') ) kan ik een tientje in een envelop doen en naar jullie sturen?
Wat lief!!! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 2 december 2021 @ 18:44:49 #19
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_202438081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er een manier waarop ik anoniem een kleine donatie aan jullie kan doen? Dit iz de hoge bezinekosten ed die jullie blijkbaar maar zelf willen dragen.

Als je je adres durft te sturen (hypocriet omdat ik dus zelf compleet anoniem wil blijven :') ) kan ik een tientje in een envelop doen en naar jullie sturen?
echt heel lief. We denken er nog even over na omdat we niet zo een fan zijn van het droppen van ons adres op Fok! :')
Niks persoonlijks naar jou natuurlijk!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_202438453
Misschien een kadobon voor wat leuks een idee? Je kunt bijvoorbeeld bij rituals een kadobon maken en per email naar iemand sturen. Misschien niet helemaal wat er bedoelt word omdat je er geen benzine van kunt halen, maar het is een soort van anonieme manier om je waardering te laten blijken?

Verder echt een fantastisch initiatief en leuke katten O+
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_202438532
Superlief dit :o O+ :@
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_202438582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:44 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
echt heel lief. We denken er nog even over na omdat we niet zo een fan zijn van het droppen van ons adres op Fok! :')
Niks persoonlijks naar jou natuurlijk!
Snap ik heel goed!

Als je een andere manier weer
roep maar! Sponsor je een goed doel of iets? Dan maak ik het tientje daar naar over en dan hou je dat tientje in je zak.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202438620
O ja of een cadeaucode van een winkel naar keuze, ook een goed idee!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202438737
Nu al zoveel liefde in dit topic O+
  donderdag 2 december 2021 @ 19:19:08 #25
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_202438751
* Ireth bemoeit zich er ook ff mee :@

Een virtuele AH-bon via de email voor de nodige versnaperingen tijdens het rijden??
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')