SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!
zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Iets is niet waar tot het tegendeel is bewezen............quote:Op donderdag 2 december 2021 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zo werkt het niet hé.
Iets is niet waar tot het tegendeel is bewezen.
Dus vaccins veroorzaken geen oversterfte is niet waar - double negative - tot het tegendeel is bewezen.
Deze theorie van jou is niet logisch, hoop dat je dat snapt.
Zo werkt het natuurlijk niet, iets kan een bepaalde mate van zekerheid hebben, de zekerheid dat vaccins goed doen voor de 60- populatie wordt niet ondersteund door oversterftecijfers.
Sowieso een vreemd idee dat je voor groepen mensen waar geen oversterfte in plaatsvind sinds de pandemie dat je een vaccinatie gaat verplichten, de realiteit, qua dodelijkheid, voor die groep, is helemaal niet anders geworden, waarom dan wél een andere behandeling presenteren alsof dat het enige logische gevolg is van "de pandemie"?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Maar is er een controlegroep nodig?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zou een causaal verband plausibel kunnen maken als je gevaccineerden en ongevaccineerden naar doodsoorzaak met elkaar gaat vergelijken, ik verwacht niks significants te vinden in dat soort cijfers, daar is het nimmer dodelijk genoeg voor, of we moeten hele gekke dingen gaan zien straks, wie weet. Moet er wel een groep ongevaccineerden overblijven als controle groep anders gaat dat niet meer.
Dit is de eerste test periode dat een beetje significant deel weer besmet raakt na vaccinaties...
Je kunt toch naar jaren voor corona kijken naar doodsoorzaak en vergelijken met de huidige om verschillen te achterhalen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat is leuk maar mensen worden al veel ouder dan vroegah, verschillende tijden en omstandigheden in de geschiedenis maken dat het ceteris paribus verhaal minder op gaat.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar is er een controlegroep nodig?
Je kunt toch naar jaren voor corona kijken naar doodsoorzaak en vergelijken met de huidige om verschillen te achterhalen.
Je kan alles toedichten aan het virus / vaccin, en niet uitsluiten dat één van de twee voor het effect zorgt, als deze beide variabelen tegelijkertijd ingezet zijn en je controle periode geen van beide kent.
/
Op deze manier zorgt het Sars-cov-2 virus voor een afname in verkeersdoden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Jaa de voordelen wegen niet op tegen de nadelen toch ?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef ludovico het volgende:
Op deze manier zorgt het Sars-cov-2 virus voor een afname in verkeersdoden.![]()
Dus ... Covid moet blijven
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Overigens, 4% meer sterfte dan 2020 voor de 65- groep, ik vind het maar veel, en je ziet de oversterfte ook echt omhoog gaan vanaf week 17 +-
https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma
Half april / week 16-17 begon men met vaccineren van mensen onder de 65.
Als die sterfte tov van 2020 zou komen van het vaccin, dan kom je uit op een vaccinatiedode per 12000 prikken."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Voordelen kunnen prima opwegen tegen de nadelen, moet je wel een grotere kans hebben dan 1/12k om te overlijden aan het virus, even simplistisch gezegd, als 1/12k zou overlijden van de prik.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaa de voordelen wegen niet op tegen de nadelen toch ?
Dus ... Covid moet blijven
Lijkt me prima rationeel voor veel mensen maar je zult toch enige indicatie moeten hebben van risicogeval, in mijn optiek.
Om de kans op IC opname te verlagen is allemaal heel altruistisch... maar voor mensen onder de 50 in gezonde toestand nauwelijks effectief."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Jij komt met de stelling dat de oversterfte komt door het vaccin.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iets is niet waar tot het tegendeel is bewezen............
Dus vaccins veroorzaken geen oversterfte is niet waar - double negative - tot het tegendeel is bewezen.
En dat moet dan eerst bewezen worden.
Zelfde geldt voor een stelling dat het vaccin niets te maken heeft met de oversterfte. Ook dat zal eerst moeten worden aangetoond voordat dat kan worden beweerd.Dat weet je niet, je weet niet waarom die oversterfte er is.quote:Deze theorie van jou is niet logisch, hoop dat je dat snapt.
Zo werkt het natuurlijk niet, iets kan een bepaalde mate van zekerheid hebben, de zekerheid dat vaccins goed doen voor de 60- populatie wordt niet ondersteund door oversterftecijfers.
Stel dat iemand zich laat vaccineren en een week later onder een bus terecht komt: die persoon heeft dan niets aan dat vaccin gehad.
Maar wil dat zeggen dat vaccins dus niets doen om sterfte te voorkomen?
Dat is een beetje hoe jouw redenatie in elkaar steekt.Dat is een andere kwestie.quote:Sowieso een vreemd idee dat je voor groepen mensen waar geen oversterfte in plaatsvind sinds de pandemie dat je een vaccinatie gaat verplichten, de realiteit, qua dodelijkheid, voor die groep, is helemaal niet anders geworden, waarom dan wél een andere behandeling presenteren alsof dat het enige logische gevolg is van "de pandemie"?
Bij het Covid vaccin wordt de verspreiding onvoldoende afgeremd. Dus om verspreiding te voorkomen iedereen vaccineren is niet echt hard te maken. Ik zie onvoldoende bewijs dat vaccineren hier echt een verschil in maakt.
Dan is vaccineren om jezelf te beschermen wat overblijft. En helaas zitten in de doelgroep van het vaccin nog teveel mensen die zich niet laten vaccineren.
En helaas richt de overheid niet de pijlen op dat deel van de bevolking, maar op alle ongevaccineerden...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik beweer niks, ik "stel" als een hypothese dat het kán, en die stelling wordt niet met overtuigend tegenbewijs tegengesteld.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef Wantie het volgende:
Jij komt met de stelling dat de oversterfte komt door het vaccin.
Zelfde geldt voor een stelling dat het vaccin niets te maken heeft met de oversterfte. Ook dat zal eerst moeten worden aangetoond voordat dat kan worden beweerd.
Dat is nogal wat als je maar lukraak kinderen prikt, en praat over dwang.
Als 1/12k de pijp uit zou gaan, dan zou ik de prik alsnog nemen, maar het is alsof de staat tegen je zegt:
Je zult meespelen met Russisch Roulette of je mag nooit niet van tafel.
En een staat die je daartoe dwingt is natuurlijk gewoon batshit crazy.
Misschien is die 4% wel van misgelopen diagnoses... / Te late diagnoses... En zijn die doden wel daaraan te wijten.
Dan praat je over 700 doden van gezondere leeftijd dan gemiddelde Covid dode die kapot is gegaan aan de angstpropaganda van de staat. Die sowieso vermeden hadden kunnen worden - ziekenhuizen etc sloegen al alarm "we missen diagnoses!" deed het kabinet niks mee."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Klopt, en dat was overigens over de hele linie het geval. Veel minder ongevallen doordat de samenleving deels stil was gelegd.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is leuk maar mensen worden al veel ouder dan vroegah, verschillende tijden en omstandigheden in de geschiedenis maken dat het ceteris paribus verhaal minder op gaat.
Je kan alles toedichten aan het virus / vaccin, en niet uitsluiten dat één van de twee voor het effect zorgt, als deze beide variabelen tegelijkertijd ingezet zijn en je controle periode geen van beide kent.
/
Op deze manier zorgt het Sars-cov-2 virus voor een afname in verkeersdoden.![]()
Overigens heb je het steeds over dat vaccineren moet worden ingezet om overlijden te voorkomen, terwijl het beleid er vooral op gericht is om overbelasting van de zorg te beperken.
In de ziekenhuizen zijn de ongevaccineerde Covid patiënten over het algemeen jonger en met minder comorbiditeit dan de gevaccineerden die er liggen.
Die ongevaccineerden die halen het allemaal wel, op een heel enkele uitzondering na.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Je verklaard oversterfte niet met "opeens heel veel busdoden" nouja, als dat zo zou zijn wel natuurlijk, maar het is niet logisch dat er opeens een uitschieter is, en gezien de timing komt die nogal overeen met vaccineren, de indicatie is dus dat het door de vaccinaties komt.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef Wantie het volgende:
Dat weet je niet, je weet niet waarom die oversterfte er is.
Stel dat iemand zich laat vaccineren en een week later onder een bus terecht komt: die persoon heeft dan niets aan dat vaccin gehad.
Dat is een beetje hoe jouw redenatie in elkaar steekt.
Dat moet je dan uitzoeken natuurlijk, en ik heb hier ook wel al statistieken gezien waar ze uitsplitsten op gevaccineerd / ongevaccineerd, en dat er meer sterfte was bij de gevaccineerde groep.
Gezien al die hartstilstanden waar je opeens van hoort, die myocarditus waar je van hoort... Ik sluit het allemaal i.i.g. niet uit. En zolang daar geen overtuigende antwoorden tegen zijn vind ik het maar gek dat de staat vervalt in extremisme.
En als ze het wel kunnen wegstrepen met overtuigende data is het nog steeds een individuele keuze, het gros heeft écht helemaal niks aan profiel dat zorgt voor drukte op de IC's, maar wel verantwoordelijk houden door geen vaccin te nemen? Dat is raar."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik vind je hier bijzonder mild.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef Wantie het volgende:
Dat is een andere kwestie.
Bij het Covid vaccin wordt de verspreiding onvoldoende afgeremd. Dus om verspreiding te voorkomen iedereen vaccineren is niet echt hard te maken. Ik zie onvoldoende bewijs dat vaccineren hier echt een verschil in maakt.
Dan is vaccineren om jezelf te beschermen wat overblijft. En helaas zitten in de doelgroep van het vaccin nog teveel mensen die zich niet laten vaccineren.
En helaas richt de overheid niet de pijlen op dat deel van de bevolking, maar op alle ongevaccineerden..."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Maar dan is de verklaring indirect, maar prima, er zit wat causaals in idd, maar dat was niet de strekkingquote:Op donderdag 2 december 2021 12:13 schreef Wantie het volgende:
Klopt, en dat was overigens over de hele linie het geval. Veel minder ongevallen doordat de samenleving deels stil was gelegd.gvd
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
hoe verklaar jij dan de sterfte in de verzorgings en verpleegtehuizen?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij komt met de stelling dat de oversterfte komt door het vaccin.
Zelfde geldt voor een stelling dat het vaccin niets te maken heeft met de oversterfte. Ook dat zal eerst moeten worden aangetoond voordat dat kan worden beweerd.
[..]
Dat weet je niet, je weet niet waarom die oversterfte er is.
Dat is een beetje hoe jouw redenatie in elkaar steekt.
[..]
Dat is een andere kwestie.
En helaas richt de overheid niet de pijlen op dat deel van de bevolking, maar op alle ongevaccineerden...
waar het grootste deel gevaccineerd is
Dit is juist de groep die profijt zou moeten hebben van het vaccinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben ik ook best wel.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind je hier bijzonder mild.
Ik ben tegen verplichte vaccinatie, tegen de QR code, en vindt dat de overheid niet de hele groep ongevaccineerden moet aanpakken, maar specifiek de groep aanspreken die in het ziekenhuis kan belanden.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik vind het niet ethisch mensen te prikken die er geen persoonlijk baat bij hebben. En indirect heeft het sowieso ook nauwelijks effect, zoals je net al zelf zei, hou je alleen risicgroepen over met reeele kans tot IC opname bij besmetting...quote:Op donderdag 2 december 2021 12:13 schreef Wantie het volgende:
Overigens heb je het steeds over dat vaccineren moet worden ingezet om overlijden te voorkomen, terwijl het beleid er vooral op gericht is om overbelasting van de zorg te beperken.Mooi dat het vaccin naast oversterfte veroorzaakt - daar lijkt het mij op iig voor de 65- groep - ook mensen beschermd tegen IC opname danwel de dood na besmetting.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:13 schreef Wantie het volgende:
In de ziekenhuizen zijn de ongevaccineerde Covid patiënten over het algemeen jonger en met minder comorbiditeit dan de gevaccineerden die er liggen.
Die ongevaccineerden die halen het allemaal wel, op een heel enkele uitzondering na."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik lees overal de aanklacht van verplegend personeel dat ze bij covid klachten door moeten werken, daarnaast blijkt het vaccin niet effectief tegen Delta bij ouderen die in zorgcentra zitten.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe verklaar jij dan de sterfte in de verzorgings en verpleegtehuizen?
waar het grootste deel gevaccineerd is
Dit is juist de groep die profijt zou moeten hebben van het vaccinzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
dus waar het vaccin zou moeten werkenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik lees overal de aanklacht van verplegend personeel dat ze bij covid klachten door moeten werken, daarnaast blijkt het vaccin niet effectief tegen Delta bij ouderen die in zorgcentra zitten.
werkt het nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zitten we nogal op één lijn voor iemand waar ik vaak lijnrecht tegenover sta?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben ik ook best wel.
Ik ben tegen verplichte vaccinatie, tegen de QR code, en vindt dat de overheid niet de hele groep ongevaccineerden moet aanpakken, maar specifiek de groep aanspreken die in het ziekenhuis kan belanden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat is niet de enige plek waar het zou moeten werken, maar inderdaad, het voorkomt bij die groep onvoldoende Covid.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus waar het vaccin zou moeten werken
werkt het niet
Daarom de booster.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
maar er is amper onderzoek gedaan naar de effecten van de boosterquote:Op donderdag 2 december 2021 12:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is niet de enige plek waar het zou moeten werken, maar inderdaad, het voorkomt bij die groep onvoldoende Covid.
Daarom de booster.
en hoe lang werkt deze?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die mensen zijn zo broos... Alsjeblieft zeg....quote:Op donderdag 2 december 2021 12:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is niet de enige plek waar het zou moeten werken, maar inderdaad, het voorkomt bij die groep onvoldoende Covid.
Daarom de booster.
Beetje voorzichtig zijn is prima, maar dat mensen aan het einde van hun leven overlijden is iets wat we toch wel moeten accepteren."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Klopt, het zit maar in een enkel detail dat we tegenover elkaar staan, en dat laatste vooral omdat ik de ervaring heb dat je het beste tot nieuwe inzichten komt als je lijnrecht tegenover de standpunten van iemand anders staat.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zitten we nogal op één lijn voor iemand waar ik vaak lijnrecht tegenover sta?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Net als bij iedereen moet het hun eigen keuze zijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die mensen zijn zo broos... Alsjeblieft zeg....
Beetje voorzichtig zijn is prima, maar dat mensen aan het einde van hun leven overlijden is iets wat we toch wel moeten accepteren.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nouja het detail dat ik denk dat het vaccin onbekende neveneffecten kan hebben en we er nog weleens achter kunnen komen dat we een fout hebben gemaakt is geen detail..... Maar een groot ding.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, het zit maar in een enkel detail dat we tegenover elkaar staan, en dat laatste vooral omdat ik de ervaring heb dat je het beste tot nieuwe inzichten komt als je lijnrecht tegenover de standpunten van iemand anders staat.
En in geen enkele wijze is er iets aan de hand op dit moment dat wereldwijd deze effecten moet hebben op overheidsbeleid, het is ronduit totalitair."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: