Nemesea is zo te zien vaak in het voorprogramma geweest van bands in mijn stemlijst, maar ben ik volgens mij steeds misgelopen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis je stem op NemeseaWel leuk om Autumn in een stemlijst te zien! Verder wel veel verwachte namen.
Wat is jouw mening wat betreft bijvoorbeeld Textures?
De plaat is rondquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:19 schreef cafca het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Rollercoaster / Bohemian Rhapsody / Piano Man / Black / Avond / Whiter Shade of Pale
Kan alle kanten op.
Als Gerard Ekdom vandaag overlijdt kan zomaar Living Doll op 1. Het kan allemaal nog!quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:19 schreef cafca het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Rollercoaster / Bohemian Rhapsody / Piano Man / Black / Avond / Whiter Shade of Pale
Kan alle kanten op.
Gary Fomdeck stond dus oprecht in de voorsorteerlijstquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Gerard Ekdom vandaag overlijdt kan zomaar Living Doll op 1. Het kan allemaal nog!
Ik wens ome Geer dus een blakende gezondheid toe.
Als Cliff overlijdt niet trouwens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Gerard Ekdom vandaag overlijdt kan zomaar Living Doll op 1. Het kan allemaal nog!
Ik wens ome Geer dus een blakende gezondheid toe.
Van Arcade Fire staan idd niet de beste nummers in de lijst. Niks van de eerste twee albums.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil alleen maar meer Arcade Fire in de lijst en dan ben ik al blij, maar het feit dat Rebellion (Lies) weer niet in de voorkeurslijst stond maakt het al lastig.
De keuzelijst is bij sommige nieuwe artiesten echt onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Van Arcade Fire staan idd niet de beste nummers in de lijst. Niks van het eerste album.
Everything Now niet?quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Van Arcade Fire staan idd niet de beste nummers in de lijst. Niks van de eerste twee albums.
Van heel veel artiesten staan niet de beste nummers in de lijst.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Van Arcade Fire staan idd niet de beste nummers in de lijst. Niks van de eerste twee albums.
Is vorig jaar al flink gezakt met bijna al zijn nummers volgens mij. Goede trend.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor roddels over Marco Borsato. En ik loop meestal maanden achter, dus heel Nederland zal dit al wel weten. Maar gaan we dan eindelijk van het overschot aan Borsato-nummers verlost zijn?
Nee. Maar gaat wel nog verder zakken jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor roddels over Marco Borsato. En ik loop meestal maanden achter, dus heel Nederland zal dit al wel weten. Maar gaan we dan eindelijk van het overschot aan Borsato-nummers verlost zijn?
Dit ja. Van Dotan zijn we ook nooit helemaal verlost geweest in de top 2000quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Maar gaat wel nog verder zakken ja
Dat verval was vorig jaar al ingezet en ik geloof inderdaad niet dat zijn reputatie er op vooruit is gegaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Paskal Jakobsen nog wat uitgevreten toevallig? 😌quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Is vorig jaar al flink gezakt met bijna al zijn nummers volgens mij. Goede trend.
Heb gehoord dat als het avond is het er flink ruig aan toe gaat tussen die tweequote:Op vrijdag 3 december 2021 10:02 schreef Eightyone het volgende:
Ik wacht ondertussen op wat schandalen van Suzan & Freek.
Zal wel niet bij deze twee.
Dat is - met afstand - hun slechtste single.quote:
Zo schijnt Radiohead na OK computer gestopt te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Van heel veel artiesten staan niet de beste nummers in de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |